Eleve jopar evvel oregebb volt es vagy 100ekm+ volt az 1150-ben, bar mindkettoben 6 szamjegyu volt mar a futas.
A motorja is olyan kelletlen volt, nem forgott, de nem is akart menni. Az 1200-es mar porgosebb, erosebb volt. Es itt a porgosseget a Varahoz viszonyitom, nem egy s4 600-hoz.
Az 1200-es finomabban mukodott, jart az 1150-hez kepest ugy osszesegeben, az 1150-et sprodebbnek ereztem.
Maga a boxer jarasa is furcsa volt, gazadasok, valtasok stb. de gondolom ez csak elsore furcsa, megszokhato dolog.
Szamomra az uleshelyzet volt nagyon szokatlan mindketton. A Varan megszoktam, hogy van hely a labaknak, "benne ulok" a motorban, ezeken valahogy sportosan magam ala kellett huznom a labaimat, folyamatosan feszkelodtem, kerestem a helyemet.
Ugy szaltam le roluk, hogy talan egy 1200-es, de egyelore nem tertem meg, maradok a bevalt japan technikanal.
En kulonosebben nem vettem eszre a vibraciot, pedig az ismerosi korben levo 1150/1200GSA-t probaltam.
Az 1150 felejtos volt, az 1200GSA-t meg tudnam szokni (bar egyiken sem tudtam hova rakni a labamat!), de mindenesetre jo erzes volt visszaulni a magam altal kiult ulesre.
zöldi! Hat órában van a szervízben,utána otthon amíg lát ki a szeméből! Majd minden Szombat-Vasárnap is dolgozik! Vannak ilyen fiatalok akik még bírják! Aztán majd rájönnek,hogy nem minden a pénz!
YOSS! Ilyen probléma sincs mert a srác a környéken a legjobb! A szervízben is van bőven munkája! Otthon mint említettem mindenevő,vagyis szinte minden tipusú motort javít! Szóval nem csak Sutyukit javít otthon,ezért nem viszi el a szervíztől a bevételt! Az a pár ismerős aki meg oda viszi hozzá a saját műhelyébe a Sutyukit nem teszi tönkre Suzuki márka szervízt!
Nem vagyok tisztában mások munkabírásával, én teljes munkaidő mellett nagyon elenyésző munkát tudnék elszipkázni akárhonnan. Mert pl ott a család, meg néha jól jön az alvás.
Szia.Igen a GS-sel nagyon kényelmes menni,pedig én csak a vizes elődjével mentem,Viszont aki a Bandittal jól megy,az legalább más motorral sem vall szégyent.
Nem erről van szó, hanem arról, hogy egy szerviznek dolgozik, még ha nem is alkalmazott, csak "alvállalkozó", akkor sem veszik szívesen, ha otthon javítja azokat a gépeket, amiket a szervizben kéne. Merthogy így azokat az ügyfeleket, akik a szervizben megfordulnak, vagy megfordulhatnának, előbb-utóbb a saját vállalkozásába irányít. Nem nehéz belátni, hogy ezt hosszabb távon kevés szerviz tolerálná.
A motorja is olyan kelletlen volt, nem forgott, de nem is akart menni. Az 1200-es mar porgosebb, erosebb volt. Es itt a porgosseget a Varahoz viszonyitom, nem egy s4 600-hoz.
Az 1200-es finomabban mukodott, jart az 1150-hez kepest ugy osszesegeben, az 1150-et sprodebbnek ereztem.
Maga a boxer jarasa is furcsa volt, gazadasok, valtasok stb. de gondolom ez csak elsore furcsa, megszokhato dolog.
Szamomra az uleshelyzet volt nagyon szokatlan mindketton. A Varan megszoktam, hogy van hely a labaknak, "benne ulok" a motorban, ezeken valahogy sportosan magam ala kellett huznom a labaimat, folyamatosan feszkelodtem, kerestem a helyemet.
Ugy szaltam le roluk, hogy talan egy 1200-es, de egyelore nem tertem meg, maradok a bevalt japan technikanal.
Az 1150 felejtos volt, az 1200GSA-t meg tudnam szokni (bar egyiken sem tudtam hova rakni a labamat!), de mindenesetre jo erzes volt visszaulni a magam altal kiult ulesre.
Van már itt egy vérprofi szerelő