Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Norbi! Persze érthető ha egészségügyi gondokkal küzd valaki akkor az más...A banditnak is vannak határai amit már nem tudsz úgy alakítani, hogy az jó legyen. Azt a futóművet nem lehet egy napon említeni a GS-ével és itt még nem is a futóműre fektetném a hangsúly hanem a motor spektrumára. A féket el is felejtheted olyan jó motorfékkel rendelkezik és szerpentinen kanyar előtt jó ha van motorfék, meg nyomaték. Pont ott dolgozik szépen ahol kell és kilométerek százait kényelmesen tudod vele abszolválni. Nekem mindig kell kanyar előtt fékeznem, gépészkednem az előttem menő GS-nek meg láthatóan nem.... mint amit zsinóron húznak egyszerűen látszik, hogy kívánja a kanyarokat.
Akkor minden oké. Manapság erre is kell sajnos figyelni.
Na még ez is...,nem akar a Mátrába költözni?
Egyébként mindenevő! Vagyis a talicskától a GoldWingig mindent javít! Robogó-motor,rotakapa,fűnyíró,stb,stb!
Lakhatna közelebb.
30 éve nem ültem biciklin.
Láttam,már én is nyugger szerű vagyok ,már a kerékpárom is nyugger gép.(pedelec)
Én is köszi a jó szándékú figyelmeztetést,de kiváltott iparengedélye van a jóembernek,vagyis számlaképes!
Látnád hogy vonulnak szigorú németes precizitással.
Van benne valami.Felteszik rá őket,aztán mennek a megbeszélt helyig(kb1000km-t egyfolytában)és ott leveszik a mociról a nyuggereket.
Látom bírja még a vérnyúl . Ámbár elvileg golyóálló,ha igaz,na nem 12,6-os wolfram-karbid lőszer ellen,de amúgy frankó.
Akkor nem véletlen hogy csak 50 feletti szivarokat láttam tucatszám GS-ekkel.
Ez a motor még mindig nagyon zsír.
Vagy a szerviz főnöke.. Ami egy bandit fórumban nem esélytelen..
Igen,de neked jó a gerinced,bírja a rázkódást,Yoss meg írta,hogy övé nem,(enyém se)annyira meg nem tudod átalakítani a BANDITOT,hogy elnyelje ezt a sok kátyút a futója.Na,meg a térdszög sem tartozik a kényelmesebbek közé.A banditról már 150km után fáradtan szállok le,persze nem autópálya,hanem pl szlovákiában 150km.A GS-ről meg a hasonló gépeknél ez kb egész nap után jön elő. Persze ár érték arányban a Bandit a király.
Egy kis Horvátia....
A minőségi csere nem takarja azt nálam hogy kilistázom az elrhető extrákat a gyári katalógból.
Hanem hogy a nekem szükséges darabokat veszem meg egy erre szakosodott gyártól amiről tudom hogy jó minőségű.
Igen jó összefoglaltad és te is arra jutottál, hogy jobb minőségre cseréled a már meglévő dolgokat. Persze pénz kérdése az egész nincs is mit szépíteni ezen a dolgon. Alapvetően ha csak az én motoromat nézem arra is szép lassan rá került egy pár extra de próbáltam mindig egy meghúzott határon maradni, azonban ez nem mindig sikerült. Ha jót akarsz akkor ott mélyen a zsebe kell nyúlni de gondolom aki meg tud fizetni egy BMW motort az nem gondolkodik rajta, hogy még két millkát ott hagyott extraként. Egy szervezet motoros túrán tapasztaltam azt meg, hogy kis hazánk is bővelkedik olyan túrázókkal amitől az állam a padlón volt. Tavaly 11-túrát szerveztek és abból 9-túrán részt is vett az illető, nem mellesleg volt olyan túra benne aminek az összköltsége 4-ezer euró volt és ebben még nincs az üzemanyag költsége. Magyarul minden évben egy BMW-GS árát költi túrázásokra. Kicsit kellemetlenül is éreztem magam abban a társaságban tulajdonképpen az volt a meglepő hogy nem néztek le azonban volt akin látszott, hogy mit akar ez egy 650-es bandittal. Már az első nap a gepárd csoportban motoroztam és tudtam velük tartani az iramot. A motor teljesítmény hiányát a rutinommal és a bátorságommal pótoltam.
ja... ....nem beszélve a melóhelyéről. nem nagyon szeretik egy szervizben sem ha az alkalmazott elviszi a munkát. Az ilyesmit jobb csendben priviben átadni.
Köszi a hasznos infót. Egy észrevétel: tudom, maxxymális jó szándék vezérelt hogy kiírtad. Viszont ha olvassa ezt egy navos, vagy a srác esetleges jóakarója, akkor lehet hogy felnyomhatják ha nem hivatalosan csinálja. Sajnos az irigyek és a feljelentők országa vagyunk.
Akinek nincs messze Baja annak ajánlom Szimlacsek Zsoltit aki a bajai Suzukinál dolgozik mint szerelő! Vagyis A szerelő! Előtte Kakasdon volt a Yamahánál. Nos nekem a vezérlést-szinkronizálást ő csinálta de otthon a műhelyében.Nyilván nem márkaszervízes díjjat fizetek! Nos 20e-ért csinálta meg kompletten ebben 3 lapka csere is volt. a tel.száma:703970283
Bocs....ez Bosznia Mostar öreg híddal.
Bosznia Mostar
Csend élet Montenegróban Augusztus
Igazából én személy szerint nem vágytam ezekből egyikre sem.
Sőt továbbmegyek,a gs-re sem.Mivel ezeket a gépeket 99%-ban utcán használják így semmivel sem jut előbbre mondjuk a kis ugribugri műanyag 675-ösömnél.
A legtöbb kényelmi extát nélkülözve indulok neki a túráimnak.Se lábtartó,se pótfény se markolatfűtés.Egy fix töltő a motoron és egy kínai gps a max.
És igazából nekem az a legjobb ha a lehető legminimálisabb cuccal tudok nekivágni,még nem sikerült ideálisra csökkenteni az adott pakkot de már haladok vele.
Amit időközben megtanultam hogy specifikus és minőségi dolgokkal járok a legjobban.Az olcsóság miatt bevállalt kompromisszum nem biztos hogy jó.Vettem lidl tanktáskát,KB egy év alattz szétment a zipzár,a márnesei kevésnek bizonyultak,a márnestartó fülei nagyok voltak,a nagyobbított rész miatt dülöngélt stb.De sok más dologgal voltam így amiket lecseréltem jobbakra.
Ezért is kedvelem igencsak az SW-motechet mert az általam kipróbáltak közül ez a legtartósabb,legjobban átgondolt és tökéletesen használható de kicseszett drága cuccok.
Egy 35 literesre bővíthető üléstáska meg egy 24-re bővíthető tanklock tanktáska bőven elég egy hétre,igaz apartmanos,hüttés elhelyezéssel.Ha esetleg valaha is sátrazok beszerzek egy blaze oldaltáskaszettet.
Viszont úgy hogy én nem vágyom rá megértem a nagy GS-re vágyókat hat tonna aludobozzal meg a sok 3 betűs segédlettel együtt is.Ők arra vágynak,van rá pénzük,miért is ne?