Látod azért írtam a csecs becsét...Mert doboz szett is van sok fajta és ha sok pénzed van akkor a legjobbra vágysz...Vagy ezzel te nem így vagy Zoli?
Mert nekem az a fontos, hogy mindent be tudjak pakolni egy hosszú túrán és semmi ne maradjon otthon. Kényelmesen és komfortosan utazzak megspékelve egy kis biztonsággal...Ennyi pénzért már elvárható de mint tudjuk itt is van még nagyon sok extra amit fel kéne szerelni rá.
Vario-topcase, Belső táskák Vario-kofferek-hez és Vario-topcase-hez, Színezett plexi, Állítható vezetőlábtartók rugós lapbetéttel, Ülésváltozatok, Markolatfűtés, Navigator IV, Markolatvédő, Enduró-kartervédő, Enduró-bukócső, LED-es pótfényszóró...Stb és akkor mennyi az annyi? Nagyon sok mindent ott is változtatni kell, hogy a te kényelmedhez szabd ezt az alap gépet.
És mit kezdesz egy alap modellel...Átszaladsz a szomszéd faluba a haverodhoz? Ha túrázni akarsz vele és merész terveid vannak akkor nyilván alap, hogy az full dobozos legyen...Mindjárt súrolja a 6 millát és pár csecse-becse. Az Adventure gépet meg sem merem említeni az egy vagyon. Bocs az off-ért de a Bandit árát nézzük akkor az ki merem jelenteni, hogy a piacon nem nagyon találni tőle jobbat ebben a szegmensbe, de ezt fordítva is igaz. Minden esetre a komfort érzet oké hísz sokan megtehetik, hogy beruháznak egy ilyen drága gépre, ha nekem is lenne ennyi pénzem biztosan megtenném. Mivel hogy nincs egy kis átalakítással mindig oda jutok ahová ők az ultramodell gépekkel.
Mondjuk, aki elhiszi, hogy egy németből behozott felsőközép kategóriás autó 3 évesen 50e km-t futott, az meg is érdemli. És amíg nagyon sokan beveszik és ilyeneket keresnek, addig kínálat is lesz.
A superb nem rossz, de hátul nem igazán nagy a tér, ráadásul nagyon kemény a futóműve. Benne volt az alap elképzelésben, de az Insigniával együtt kiesett.
Nem veszek újat. Használt, fiatalt inkább. Jelenleg nálam az S-MAX áll nyerésre. Meglátjuk melyikből találunk jót. De nem itthon. A hahu-n egyetlen Mondeót sem találtam, ami hazai és első tulaj. De igazából már csak hazait sem. Viszont ha kintről tudok csak venni, akkor nem hazai nepperen keresztül. Nem bánom, ha a korához képest sokat futott magyar vélemények szerint, de tudni akarom, hogy mennyit. Abból ki lehet indulni. Majd beszámolok a végeredményről, ha lesz. Elvileg a jövő hét végéig kiderül
Insignia projekt törölve. Nem a műszaki dolgok miatt, de hátul vállalhatatlanul kicsi a fejtér a két kölöknek, akik darabja majd két méter S-MAX, vagy Mondeo projekt indul. Viszont a tényleg prémiumnak tartott gépek (merga, ódi vagy bmw) nem izgatnak
Mert nekem az a fontos, hogy mindent be tudjak pakolni egy hosszú túrán és semmi ne maradjon otthon. Kényelmesen és komfortosan utazzak megspékelve egy kis biztonsággal...Ennyi pénzért már elvárható de mint tudjuk itt is van még nagyon sok extra amit fel kéne szerelni rá.
Vario-topcase, Belső táskák Vario-kofferek-hez és Vario-topcase-hez, Színezett plexi, Állítható vezetőlábtartók rugós lapbetéttel, Ülésváltozatok, Markolatfűtés, Navigator IV, Markolatvédő, Enduró-kartervédő, Enduró-bukócső, LED-es pótfényszóró...Stb és akkor mennyi az annyi? Nagyon sok mindent ott is változtatni kell, hogy a te kényelmedhez szabd ezt az alap gépet.
Amugy mondtam hogy kicsi a hombar c vectra utan.
A k astra viszont izgi,hogy lefogyasztottak.
(kép)
Vagy neeeeee.