Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

C-classe?
Miert nem egy normalis autot veszel ? A motor melle egy minosegi autot kellene vegyel nem egy fapad markat En egyebkent annyi rosszat tudok rola hogy fogy a fek alatta nagyon. Na meg kis auto...
ég a gyertya ééééég !
Persze. Mert a cég én vagyok
Mindenkivel jó a cég.
Egyébként az Insignia 160 lovas, ha már
Nemnem.. ÉN melózok vele Meg egyéb célokra használom. Az új(abb) meg marad asszonynak bejárni, ha éppen kell, meg együtt a családnak elmenésre
Melósoknak 150 lovas kocsi.
Jó a cég velük.
Mi? Ahhoz hogy eladható legyen, meg kell csinálni. De akkor se lesz igazán jól eladható, mert nem fiatal. Viszont kombi, cuccolni tökéletes, hosszabb útra is tuti. Na mind1, nem tom. Majd meglátom.
Vérnyomást méred...
Arra nem jobb lenne más?
A bontottal az a baj, hogy az is lefexik. Kézire alakítás szóba se jöhet, gányolás. Ez az automata ha jó, akkor kurva jó, a fickó, aki csinálja, a gyári szervizeknek dolgozik, 100e garit ad rá felújítás után. 60e-ként le kell benne cserélni az olajat, azt sokáig ellesz. Jó kocsi az, sehol nem rohad, nem volt törve, erős mint a barom, kényelmes, de 10 éves. Egy milláért inkább megtartom melós gépnek.
Bontott valto?
Esetleg akar kezivaltosra alakitva nem olcsobb?
Bazmeeeg, miert fekszik?
Szerintem nem. Nem lehet annyit kérni érte, hogy megérje. Még a váltóját meg kell csináltatnom, az 500k körül van, utána meg érne kb 1-1,5M között valamit. Bár nem néztem, mennyiért mennek. Inkább elhasználom melós kocsinak. De még nem tudom.
Sziasztok!
A 2007-2009 évjáratú 1250-esekhez való hajlított oldaldoboztartó (990D0-17H00-065, V35/K33 dobozokhoz) kikerült a Suzuki oldalon elérhető extrák közül, aki ilyet szeretne érdemes igyekeznie, mert itt-ott hozzá lehet még jutni.
Miki
A vectra eladó?
Ültem benne, valóban keskenyebb belül a Vectra C-mhez képest, de ettől függetlenül szűknek nem mondanám. Nekem kényelmes volt. A teljesítménnyel kapcsolatban a Vectra 150, ez 160 lovas. Ha tud annyit mint a Vectra (az is automata) az nekem bőven elég. Megy az is mint a barom :)
Középkategóriás léttére picit szűk benne a hely,passzentos.És elég nehéz ami meglátszik a dinamizmuson és fogyasztáson.Ha ez nem gond lazán bevállalható.


De azé ejnyebejnye nem is 2000 előtti nem is csillagos,csúnya dolog na.
Nekem rossz tapasztalatom van az insigniával ... valmi tahó ment vele közel 200 al két falu közt 3 km-es egyenesbe ... a gyorshajtó gyökér.... majdnem megelőzött muszáj volt odatekerjek a TDM-nek igaz mikor a faluban visszalasítottam 60 körülre meg is előzött
Én most készülök venni egy Insigniát, 2012, Sports Tourist, 2L turbo diesel, (cdti?) automata. 165e km, ami lehet hogy több, mert németből jött, ha minden igaz. Indulhat az ekézés
Peugeot expert 2.0 hdi. Csak város, fele részben rövid utak(hidegen, magyarul) . 290 ezer km, bontatlan.
Én is így jártam mikor a 307 1.6 hdi-t vettem ( használtan 70e-rel)

Mindenki fikázza a franciát....( főleg akinek nincs) Soha jobbat

Egyszer 1460km után kifogyott a gázolaj