Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

így van ahogy mondod ......... de engem akkor is iritál hogy egy alap 6 millás prémium motor pereg széjel mint egy ropi .... ..
biztos igy van a világ jobbik felin nem számit ha szét eseik nem számit a rengeteg minöségi hiba .. ugy van csinálva ,hogy pár éven belül ... itt az uj .. ez meg mehet a kukába ....

engem ez iritál a leg jobban 6 milkát meg keresni ,, föleg motora .. szoval ugy gondolom .. ha már 6 milla akor legyen 6 milla ..

de ne legyen váz törés , millio elektromos baj . hajtokarok le szakadva ,, .. remélem érted ? ÉS minimális futás teljesitmény után .. és itt nem csak a bmw van porondon a ducati mégnagyobb be csapás ..

pedig ezek ketten gyártják a világ szinvonal tetejit .....

na nekem ez a bajom .....
600€ adtam el a kettőt, senkinek nem kellett, mire jött egy balek aki disszugáz hegesztéshez épített palackszállító tragacsokat, és a 4 kerék miatt megvette őket...
790ojró/db-ért már küldheted is őket és még a szállítást is állom
Már volt róla szó, de akkor most újra ideírom. Anno megnéztem a hasonló gépeket, mint Super Tenere, Multistrada, KTM Adventure, stb. Ezek között nem a BMW a legdrágább. De egyébként is közel azonos árban vannak. Akkor most miért pont a BMW a túlárazott fos? Az anyagminőséget sem értem, nem hinném, hogy szar lenne, de lehet. A másik dolog, hogy ugyanez a motor a nálunk normálisabb helyeken távolról sem a luxus kategória. Nyilván nem véletlenül adják el ebből messze a legtöbbet. Azért ott se mindenki hülye. Csak nálunk már egy új focus megvásárlása is a lakosság kb. 10%-a számára elérhető. Pedig hát az is messze van a luxustól. Nem a vasak a drágák, hanem mi vagyunk a csórók.
Egy szerelö máskép látja ................ ezt ne feled !

Te hiába tudod hogy ugy szar az egész ahogy van ..... az aki milliokat fizetet érte ,, ez nem hiszi el neked !
lehet hogy volt aki ekézet .... de én pl nem BMW mint motor hu de szaról beszéltem ...

csak emlékeztetöül .. csak neked !

az hogy van valakinek 5 ,5 millioja egy motorja az öt dicséri hisz tud valamit .. mert meg engedheti magának .. ez tiszta történet !
AZ HOGY VESZ IS 5 milláért egy használt két kereküt ami a gyártó saját bevalása szerint már nem az az igazi !

ezzel sincs baj .. hisz végül is a a pénz el is lehet égetni is az jut eszembe .. yoss , hogy a nagy menök vesznek AUDIT 16 - 20 milláért évi szinten el poroszkálnak vele 30- 40 ezer kilométert és a Servizbe meg éves szinten többszáz ezret hagynak ..aztán 5-6 évesen jönn az ujabb Audi .. arégi meg alig megy el apiacon 4 millioért ........... és ezek az emberek ugy gondolják mekora majerek ..... mert tudnek bukni öt év allatt 15 000 000 -ot ...

na szoval visza térve a bmw re ..... szerintem egy gazdasági hova tartozás termékének áldozata maga a bmw egyszerüen NEM ÉR ANYIT MAGA a MOTOR .. nem arról van szó hogy egy japán nem lesz csapágyas vagy nem romlik el ,,, egy szerüen teljesitménybe a felhasznált anyagok minösége nem takarja a FELÁRAT ...

szerintem abmw csak presztizs .. semmi más .. van aki meg engedheti magának és van aki nem ......

mint motor ,, rég nem olyan minöségű mint a régi gs ...
az érték vesztése , a servizelése ,, és a alkatrész árak össze vetése után ki lehet jelenteni .. / NEM SÉRTÉS / talán a leg szarabb ÁR / ÉRTÉK ARÁNYU MOTOR ....
Ezt én is így gondoltam Különben nem vettem volna meg
Nem mondod
Többet kéne ide járnod, hogy lazulj egy kicsit

Pl itt van Zoli is aki szereti a viccet és szeret viccelni is
Dehogy robban szét,megfelelő időben, belevaló anyagokkal szevizelni és nem lesz azzal problem
A posztom csak arra utalt, hogy mielőtt megvettem, ekéző hadjárat indult ellenem, azzal riogatva hogy 10e-nél szétrobban a váltó és/vagy a motor, vagy bármi más, de semmi estre sem bír ki többet egy GS. Erre bizonyító erejű példákat is hoztak, az ismerős ángyának a szomszédjának a harmadik unokatestvérének a sógorának a tapsztalazai alapján. Amit persze netes fórumon szerzett, mert még az életben nem látott ilyen motort, viszont húsz éve csapat keményen a nagyapja rigájával. Hát így
Ugyanezek a képek keringenek a neten rendszeresen. Lehetne már valami újítást is bevezetni.
Majd csinálok képeket a kuplung kosarakról is! Azt mondják az 1300-as már jobban bírja. Az sem jobb!
Valószínűleg nem nagyon cseréltek olajat egyikben sem! Csak használták!
Nem olyan borzasztó a helyzet ,csak a 10ezrenként esedékes szervizelést mutatja.
látszott nem ? 4-es henger hajtókarcsapágy , nem mintha bármeik japán márkánál nem fordulna elő egy kis hidegen tiltás vagy olajhiány miatt...
ha már fikázunk,akkor tessék

http://www.horizonsunlimited.c...

nem én találtam nekem is csak "mutatták",nem semmi képek
Pontos diagnózist kérünk
Meg ez is!
1200 GT
Rimen szerénysége nem engedte, de Én elmondanám, hogy a műszerfal érintőképernyős és ha megnyomod a service feliratot akkor akár menet közben is leszervizeli magát
Ez viszont szétesett!
1300 GT
Értem
YOSS azért tart mellette egy Banditot is, hogy legyen mivel motoroznia, amíg a másik a szervizben áll.
Még az enyém sem esett szét,de azért résen vagyok.
Akkor a 220ezer megtett km-hez neked pontosan 22blokkra van szükséged?