így van ahogy mondod ......... de engem akkor is iritál hogy egy alap 6 millás prémium motor pereg széjel mint egy ropi .... ..
biztos igy van a világ jobbik felin nem számit ha szét eseik nem számit a rengeteg minöségi hiba .. ugy van csinálva ,hogy pár éven belül ... itt az uj .. ez meg mehet a kukába ....
engem ez iritál a leg jobban 6 milkát meg keresni ,, föleg motora .. szoval ugy gondolom .. ha már 6 milla akor legyen 6 milla ..
de ne legyen váz törés , millio elektromos baj . hajtokarok le szakadva ,, .. remélem érted ? ÉS minimális futás teljesitmény után .. és itt nem csak a bmw van porondon a ducati mégnagyobb be csapás ..
pedig ezek ketten gyártják a világ szinvonal tetejit .....
600€ adtam el a kettőt, senkinek nem kellett, mire jött egy balek aki disszugáz hegesztéshez épített palackszállító tragacsokat, és a 4 kerék miatt megvette őket...
Már volt róla szó, de akkor most újra ideírom. Anno megnéztem a hasonló gépeket, mint Super Tenere, Multistrada, KTM Adventure, stb. Ezek között nem a BMW a legdrágább. De egyébként is közel azonos árban vannak. Akkor most miért pont a BMW a túlárazott fos? Az anyagminőséget sem értem, nem hinném, hogy szar lenne, de lehet. A másik dolog, hogy ugyanez a motor a nálunk normálisabb helyeken távolról sem a luxus kategória. Nyilván nem véletlenül adják el ebből messze a legtöbbet. Azért ott se mindenki hülye. Csak nálunk már egy új focus megvásárlása is a lakosság kb. 10%-a számára elérhető. Pedig hát az is messze van a luxustól. Nem a vasak a drágák, hanem mi vagyunk a csórók.
lehet hogy volt aki ekézet .... de én pl nem BMW mint motor hu de szaról beszéltem ...
csak emlékeztetöül .. csak neked !
az hogy van valakinek 5 ,5 millioja egy motorja az öt dicséri hisz tud valamit .. mert meg engedheti magának .. ez tiszta történet !
AZ HOGY VESZ IS 5 milláért egy használt két kereküt ami a gyártó saját bevalása szerint már nem az az igazi !
ezzel sincs baj .. hisz végül is a a pénz el is lehet égetni is az jut eszembe .. yoss , hogy a nagy menök vesznek AUDIT 16 - 20 milláért évi szinten el poroszkálnak vele 30- 40 ezer kilométert és a Servizbe meg éves szinten többszáz ezret hagynak ..aztán 5-6 évesen jönn az ujabb Audi .. arégi meg alig megy el apiacon 4 millioért ........... és ezek az emberek ugy gondolják mekora majerek ..... mert tudnek bukni öt év allatt 15 000 000 -ot ...
na szoval visza térve a bmw re ..... szerintem egy gazdasági hova tartozás termékének áldozata maga a bmw egyszerüen NEM ÉR ANYIT MAGA a MOTOR .. nem arról van szó hogy egy japán nem lesz csapágyas vagy nem romlik el ,,, egy szerüen teljesitménybe a felhasznált anyagok minösége nem takarja a FELÁRAT ...
szerintem abmw csak presztizs .. semmi más .. van aki meg engedheti magának és van aki nem ......
mint motor ,, rég nem olyan minöségű mint a régi gs ...
az érték vesztése , a servizelése ,, és a alkatrész árak össze vetése után ki lehet jelenteni .. / NEM SÉRTÉS / talán a leg szarabb ÁR / ÉRTÉK ARÁNYU MOTOR ....
A posztom csak arra utalt, hogy mielőtt megvettem, ekéző hadjárat indult ellenem, azzal riogatva hogy 10e-nél szétrobban a váltó és/vagy a motor, vagy bármi más, de semmi estre sem bír ki többet egy GS. Erre bizonyító erejű példákat is hoztak, az ismerős ángyának a szomszédjának a harmadik unokatestvérének a sógorának a tapsztalazai alapján. Amit persze netes fórumon szerzett, mert még az életben nem látott ilyen motort, viszont húsz éve csapat keményen a nagyapja rigájával. Hát így
Majd csinálok képeket a kuplung kosarakról is! Azt mondják az 1300-as már jobban bírja. Az sem jobb!
Valószínűleg nem nagyon cseréltek olajat egyikben sem! Csak használták!
Rimen szerénysége nem engedte, de Én elmondanám, hogy a műszerfal érintőképernyős és ha megnyomod a service feliratot akkor akár menet közben is leszervizeli magát
biztos igy van a világ jobbik felin nem számit ha szét eseik nem számit a rengeteg minöségi hiba .. ugy van csinálva ,hogy pár éven belül ... itt az uj .. ez meg mehet a kukába ....
engem ez iritál a leg jobban 6 milkát meg keresni ,, föleg motora .. szoval ugy gondolom .. ha már 6 milla akor legyen 6 milla ..
de ne legyen váz törés , millio elektromos baj . hajtokarok le szakadva ,, .. remélem érted ? ÉS minimális futás teljesitmény után .. és itt nem csak a bmw van porondon a ducati mégnagyobb be csapás ..
pedig ezek ketten gyártják a világ szinvonal tetejit .....
na nekem ez a bajom .....