Azt ,hogy fogod kibírni ha pl. jövő honapban lesz valami tuti idő és az összes motoros gurulni fog, Te pedig csak nézed őket, vagy jövőre amikor már tényleg mindenki menne a hosszú tél után mondjuk Febr. vagy Márciusban hét ágra süt a nap és mindenki motorozik . Nem vagyok gazdag de ennyi sporolásért nem mondok le arról amit annyira szeretek. Persze a döntésed tiszteletben tartom, csak elmondtam a véleményem. Ödv: Szabi
Na kivonattam én is a Banditát márc 29-ig. Csak 1800 Ft, és a végén automatice használható újra, nem kell se bemenni újra, se fizetni. Ha közben meggondolom, akkor kell ismét 1800-at.
Az persze egyelőre nem tudom, hogy hogyan fogom megkapni a maradék biztosítási díjat és adót, ami már be van fizetve év végéig.
Az előző vasam kb annyit tudott, mint bandit 600, csak kövérebb alsó tartománnyal. Én azt sosem éreztem gyengének, mindig azt vallottam, elég az. Aztán elhoztam az újat, hirtelen nagyon vadállatnak tűnt, ez pár hét után már csak azt mondtam, hogy nagyon erős(most is azt mondom). Aztán visszaültem az előzőre, és azt hittem elromlott. Komolyam megijedtem, mert már volt rá vevőm, csak tároltam neki. Olyan szinten gyengének, hibogó futóművű rettenenetnek éreztem hirtelen, hogy azt sem tudtam, hogy lehetett ezzel motorozni, pedig együtt töltöttünk 30e km-t.
Igaz de most sem gondolkodnék ,ha dupla annyi lenne a külömbség is a nagyot venném.Ha nem lenne annyi pénzem inkább várnék vagy használtat vennék. Sokan viszont részletre veszik a motort, na ott aztán tényleg nem értem ,hogy mért a kicsit veszik . A havi törl.részletnél elenyésző a külömbség, viszont ha ráülsz a két motorra ott már elég nagy
A "kis" és "nagy" Bandit vitához csak annyit fűznék hozzá, hogy a kissebbik Bandit egy nagyon jó motor. De akinek ilyen van az üljön már fel egy pár körre a nagy tesóra és nem lesznek kétségei, hogy melyik a király és amikor választott, választhatot volna jobban is
Bocs de összejöttek a dolgok. Most próbálom utolérni magam.
10%-ban gondolkodhatsz. Felszerelésban esetleg szervizben akarják adni. Nekem nem volt gond mert kellett. Azonban azon is van árrés. Nekem nem volt beszámítás.
Arra azért figyelj hogy ne ott akadékoskodj a legjobban ahova szervizbe is viszed majd. A régebbi autómnál emlékeztek rám. Megfizettem a tanulópénzt.
A motort ott szervizeltetem ahol vettem. 1000-es szervizen +munkaóra nélkül beraktás a GiProt-t
Az autónál 30e-es szervizen ha már úgy is felemelik kértem hogy az első hátsó kerekeket cseréljék meg. 1000Ft-omba került.
Ha úgy érzed egy kávéházban ülsz és jó a "buli" akkor állj fel menj haza és fuss neki még egyszer.
Konkrét Ft-ot azért nem tudok mert tárgyiasodott a kedvezmény.
Blu: http://jeratel.extra.hu/ules.1...
Ez egy zip fájl. Képek az ülésről. A gép egy kicsit koszos de a lényeget látni. Az írásra még egy kicsit várni kell de lesz az is.
Nekem nagybandi van, és csak azért, mert nagybandi, nem zabálja a hátsó gumit. Annak a zabálása kizárólag a jobb csuklótól függ, nem mástól. Állat módon történő kigyorsítás nemcsak a gumit eszi, hanem a láncot is. Vigyázok mindkettőre és magamra is. Ami meg a másik: egy motor életében nem mindegy, hogy milyen fordulatszámon járatják. Én 100-130 között járok, a fordulatszámom 3 és 4e között szokott lenni. Egyszer kíváncsiságból elhúztam a bajszát 220-ig, ott forgott 7e körül, de nem vagyok biztos benne, ennél a tempónál nem a műszerfal nézegetése volt az első. Mivel dupla annyi köbcenti, fele fordulattal, 5 literrel eljárok vele. Mivel részletre vettem, úgy gondoltam, hogy a kisbandi 1,8M a nagy 2,2M, a kettő között van 400e, ami 60 hónapra elosztva 6600/hó árkülönbséget jelent. Persze, ízlések és pofonok, valamint pénztárcák különbözőek, ezt abszolút tiszteletben tartom, de ez volt az én hozzáállásom a nyári vásárláskor. Most 4e km van benne, a gumin alig látszik valami, ha nem hiszitek, lefotózom és belinkelem.
Szia Rider25!
Éppen ez a gondom, hogy pl. mint a tiednél is le kell venni a hátsó kapaszkodót. A múltkoriban kipróbáltunk egy ilyen tartóval és dobozzal felszerelt gépet és az asszony azt mondta, hogy neki ez így nem túl kényelmes mert már nagyon megszokta a "majrévasat" hátúl. Emiatt is választottunk megint Banditot. Pedig kinézetre volt másik motor ami jobban tetszett Neki is csak azon pl. oldalt volt a kapaszkodó.
Majd eldöntjük valahogy. Hátha ki tudunk majd próbálni egy ilyen Kappa rendszerrel felszerelt gépet és akkor biztosra tudunk menni a dologban. Talán ez lesz a legjobb!
Amúgy meg nem sietős a dolog, úgyis itt a szezon vége mindjárt.
Üdv.: Tibi
Az Én csúnya rendszerem összesen 8db csavar, vagyis a fel és levétel kb 4-4 perc..........
Ellenben Én nem szedem le, mert egy esetleges buktánál elsőre az kopjon le, ne az idom
Azért ne sztárold magad:-))))
20.000 ez tény...... de mikortól nincs kopásjelződ
Azt szerintem olyan 15.000-nél "elhagytad"
De ajánlom hogy most már tedd fel az új gumát, mert ha a régivel vagy egy zsír újjal belefutsz egy esőbe, talajmenti fagyba, akkor többe lesz a leves mint a hús
Nekem 25kw-os volt a GS, és a mai napig azt mondom MEGY IS!
Csupán egy dolog.............
- nem épp 70kg vagyok
- szeretek utast vinni
Itt már a megengedett ösztömeget túl is léptem - és még hol vannak a csomagok?
PLusz!
igy felpakolva autópálya - emelkedő - na ott vége volt 120-nál................
Hegyekbe még épp elment, de a kigyorsulásokat felejtsd el.........
Szóval a mindennapokra és a lightosabb menetekre TÖKÉLETES - de ha menni is akarsz, szeretsz tuti és garantált tartaklékot, és még pakolni is akarsz, akkor azért egy 600-650-es jobb
Szóval Én ma is vigyorgok, hiszen majdnem 3x annyi ló került a seggem alá..............
Ennél viszont tényleg nem kell nagyobb.............
A nagytesónál egy dolog tetszik csak............még ennyire se pörög.............
Igaz az, hogy nem vonathatod ki a mocit csak törzskönyvel együtt?
Mert ugye akinek hiteles a gépe, annak nincs törzskönyve még jó pár évig.... (nekem még 7,5 év és 6 nap)
Nehogymár azt mondjátok, hogy a nagybandit rosszabb mint a kicsi, mert hamarabb elkoptatja a hátsógumit! Más különbség meg nincs is...
Más. Tudtok olyan doboztartót ami könnyen leszerelhető? Néha kellene a doboz, de nem szeretnék órákat szerelni előtte. Azt a csúnya csőrendszert sem szeretném állandóan nézegetni a motoromon.
Az persze egyelőre nem tudom, hogy hogyan fogom megkapni a maradék biztosítási díjat és adót, ami már be van fizetve év végéig.
Mikor mi vettük, 150e-volt ocsóbb a 650. Nem agyaltam túl sokat, melyik legyen.
10%-ban gondolkodhatsz. Felszerelésban esetleg szervizben akarják adni. Nekem nem volt gond mert kellett. Azonban azon is van árrés. Nekem nem volt beszámítás.
Arra azért figyelj hogy ne ott akadékoskodj a legjobban ahova szervizbe is viszed majd. A régebbi autómnál emlékeztek rám. Megfizettem a tanulópénzt.
A motort ott szervizeltetem ahol vettem. 1000-es szervizen +munkaóra nélkül beraktás a GiProt-t
Az autónál 30e-es szervizen ha már úgy is felemelik kértem hogy az első hátsó kerekeket cseréljék meg. 1000Ft-omba került.
Ha úgy érzed egy kávéházban ülsz és jó a "buli" akkor állj fel menj haza és fuss neki még egyszer.
Konkrét Ft-ot azért nem tudok mert tárgyiasodott a kedvezmény.
http://jeratel.extra.hu/ules.1...
Ez egy zip fájl. Képek az ülésről. A gép egy kicsit koszos de a lényeget látni. Az írásra még egy kicsit várni kell de lesz az is.
Üdv.: Tibi
Mégegyszer KÖSZI!
Üdv.: Tibi
Éppen ez a gondom, hogy pl. mint a tiednél is le kell venni a hátsó kapaszkodót. A múltkoriban kipróbáltunk egy ilyen tartóval és dobozzal felszerelt gépet és az asszony azt mondta, hogy neki ez így nem túl kényelmes mert már nagyon megszokta a "majrévasat" hátúl. Emiatt is választottunk megint Banditot. Pedig kinézetre volt másik motor ami jobban tetszett Neki is csak azon pl. oldalt volt a kapaszkodó.
Majd eldöntjük valahogy. Hátha ki tudunk majd próbálni egy ilyen Kappa rendszerrel felszerelt gépet és akkor biztosra tudunk menni a dologban. Talán ez lesz a legjobb!
Amúgy meg nem sietős a dolog, úgyis itt a szezon vége mindjárt.
Üdv.: Tibi
Gyári, valamilyen, vagy Te magad............
Én magamnak csináltattam............
Én voltam az Ész, a szomszéd meg az Oszi bácsi:-)
Az első kettő (www.mandd.hu) = 27000ft környéke
a saját meg kb 1000ft
Ellenben Én nem szedem le, mert egy esetleges buktánál elsőre az kopjon le, ne az idom
Azért ne sztárold magad:-))))
20.000 ez tény...... de mikortól nincs kopásjelződ
Azt szerintem olyan 15.000-nél "elhagytad"
De ajánlom hogy most már tedd fel az új gumát, mert ha a régivel vagy egy zsír újjal belefutsz egy esőbe, talajmenti fagyba, akkor többe lesz a leves mint a hús
Csupán egy dolog.............
- nem épp 70kg vagyok
- szeretek utast vinni
Itt már a megengedett ösztömeget túl is léptem - és még hol vannak a csomagok?
PLusz!
igy felpakolva autópálya - emelkedő - na ott vége volt 120-nál................
Hegyekbe még épp elment, de a kigyorsulásokat felejtsd el.........
Szóval a mindennapokra és a lightosabb menetekre TÖKÉLETES - de ha menni is akarsz, szeretsz tuti és garantált tartaklékot, és még pakolni is akarsz, akkor azért egy 600-650-es jobb
Szóval Én ma is vigyorgok, hiszen majdnem 3x annyi ló került a seggem alá..............
Ennél viszont tényleg nem kell nagyobb.............
A nagytesónál egy dolog tetszik csak............még ennyire se pörög.............
Igaz az, hogy nem vonathatod ki a mocit csak törzskönyvel együtt?
Mert ugye akinek hiteles a gépe, annak nincs törzskönyve még jó pár évig.... (nekem még 7,5 év és 6 nap)
Vagy ez az ÁLLANDÓ kivonásra érvényes csak?
gyári Kappa
Más. Tudtok olyan doboztartót ami könnyen leszerelhető? Néha kellene a doboz, de nem szeretnék órákat szerelni előtte. Azt a csúnya csőrendszert sem szeretném állandóan nézegetni a motoromon.