A végsebesség nem minden. Én ugyan nem próbáltam a 650-est, de elhiszem, hogy van benne erő és nyomaték, viszont a különbséget pont az általad leírt gumikopásból azért lehet sejteni.
Egyszer próbáld ki és lehet , hogy ilyen lesz a következő géped 4 év múlva.
Tökmindegy, 4 éves korára már bennel esz 100ezer km, akkor úgyis cserélni kell!
Addig meg úgysem tudom eldönteni, hogy mi lesz a következő!
Egyrészt pénzkérdés lesz, másik pedig szerelem kérdése!
Szerintem Te sem tudod előre, hogy milyen vastag lesz a pénztárcád 3 és fél év múlva!
ccc beszéljünk erről 2-3 év múlva, mellesleg kisbandi is kb uaott megy végsebességben mint a nagy, nem ez a fő eltérés....gs500-ra is hányan mondtátok, hogy megy ez, megy ez, minek nagyobb oszt csak gyűt egy 650-es....
a hátsó gumit sem kenik oly forrón...
Lebeszéltek a mocis barátaim, és igazuk lett! Amennyit Én használom, a másikat lehet hogy el sem tudnám tartani!
Meg aztán erő és nyomaték ebben is van, hiszen hova közlekednék már 240 felett!
Már 20ezret tettem bele, és most fogok gumit cserélni. A nagyBandin már biztos a 3. garnitúra gumit koptatnám!
Bár nekem ez tetszik jobban, azért is vettem ezt. A másik, véleményem szerint túlságosna hátra és magasra helyezi a dobozt. De legalább a motor választásban egyetértünk.
Egyszerűbb lezongorázni telefonon!
Ha megmomdod, hogy a Bordó Banditos Erik barátja vagy, akkor előleg nélkül is lerendelik neked, és akkor csak egyszer kell odamenned , amikor átveszed.
Köszikösziköszi!
Tudod! Motorral nics távolság!
Holnap viszem a gépet Esztergomba 1000 km-es szervízbe, ez tőlünk 250 km.
Lehet hogy útba is ejtem Kistarcsát, ha lesz időm.
Ez tényleg nem a gyári, ez Kappa!
Dzsokinak van gyári suzuki, de az lapos anyagpól van!
Ahhoz tényleg le kell szerelni a kapaszkodót, és oldalról órmótlanabbnak is hat!
Szakmabeliként fontos infó mindenkinek:
A kivonást adott hónap végén elég megtenni (adót, kötelezőt fizetni kivonás hónapjának végéig kell), a forgalomba helyezést meg ahogy írtad pl. 2009.március 1-től. (ekkor áprilistól kell adót fizetni-forg.helyezést követő hónaptól, biztosítást meg március 1-től kell rá újra kötni/feléleszteni).
Az egészet (kivonást, forgalomba helyezést) lehet egyszerre is megtenni, azaz megmondod, hogy pl. 2008.október 31 - 2009.március 1-ig akarod, hogy kivonva legyen.
Ekkor adót nem kell fizetned (nov.,dec., jan.febr., márc. - 5 hónapra), biztosítást meg (nov., dec., jan. febr. - 4 hónapra), összeadva egy-két tank benzinre elég lesz a spórolás.
Legalább is jelenleg ez a szabályozás (reméljük nem változik).
Köszi a képeket. Lementettem mintának.
Más téma.
Erősen foglalkozom a gondolattal, hogy hétfőn kivonatom a forgalomból a motort március 1.-ig. A kivonás és a visszahelyezés illetéke 1800+1800=3600 ft és lehet egyszerre is intézni, automatikusan elő lehet venni március elsején. Számoljatok, hogy fél év kötelezője, meg teljesítményadója megéri-e azt a pár ajándék őszi-téli napot, azt a relatív igen drága pár száz km.-t, hogy fél év adótartalma megmarad.
Aki tudja segítsen már, hogy ez pontosan milyen tartó? Mert amit én eddíg tudtam, hogy gyári az nem így néz ki. Annál le kell venni az utaskapaszkodót, amit én nem akarok. Ez viszont jobb ebből a szempontból. Igaz, hogy ez kicsit magasabban és hátrébb van így a középső doboz. De szerintem nem vészes.
Egyszer próbáld ki és lehet , hogy ilyen lesz a következő géped 4 év múlva.