Közel van és az árban benne van egy kártya amivel ingyen használhatod az összes fizetős utat a környéken. Van garázs is, éjszakára be lehet tenni a motort.
Az Én értékrendem alapján azok a SZNOBOK - akik nem csak azért motoroznak, hogy MOTOROZHASSANAK, hanem akik azért motoroznak, mert a haverja, cégtársa is motorozik, és ugye nehogy már Ő kilógjon.
A melóhelyen ez most a TENISZ.....
Minden okostojás hirtelen azt hiszi hogy Agassi.....mert a forró tányér köré akar kerülni.........és közülök nagyon kevés az aki a sport, a játék miatt csinálja VALÓJÁBA!
Ezt a kérdést gondolom a mai időjárásra érted.....
Ezügyben nem tudok választ adni, mivel ugye utoljára még a "jó" időben voltam.......utána jött egy táppénzes idősak.
Ma megyek egy haver esküvőjére ha minden igaz - szóval ma fogom megtapasztalni, hogy milyen hidegben.
jah, a használt k48-as kappa után egész jó össze lehet molyozni a cuccokat, mondjuk én nem állítom, hogy nem fájna a fogam egy szép givire, korrekt áron de 100 felett vannak szinte...
hja, ez a project volt nálam ugye...ez a moto detailes cucc amúgy tényleg azár/érték bajnok..35pénzért 2 koffer....még ha 2x hasznalom, lehet akkor is megérné...
Az is egy mód, ha használtan veszed meg a dolgokat. Pl új állapotú Krauser K5 dobozokat 100 euró környékén vesztegetnek Ebayen, újan pont kétszer ennyi. Ráadásul ezeknek az ára utána már nem esik jelentősen, így ha megszorulsz, szinte beszerzési áron eladhatóak.
Mi itt voltunk 2 hete és kb. 100km-re van a csúcstól: http://sonnhof.rauris.net/
Most igazolták vissza októberre mert újra megyünk és kb 8000/éj a szállás félpanzióval svédasztalos vacsora és reggelivel. Itt vannak képek a helyről: http://picasaweb.google.hu/tal...
Amit leírtál, azt röviden úgy lehet jellemezni, hogy a motorosok közötti sznobizmus. Kié a drágább, márkásabb cucc stb.stb.stb. Én ilyenre abszolút nem adok, nem vagyok meggyőződve arról, hogy egy 200 ezres sisak a király, az ötvenezres az csak szar lehet. Nem vitatom, hogy a minősége nagyon jó, csak ennyivel többet nem ér mégha aranyból van, akkor sem.
Nem.....sajnos.....
De ha mentem volna akkor kicsit errébb a tónál száltam volna meg egy kempingbe..........a tó nevét meg nem mondom, de az A10 melett van
Ördög, voltál a Grossglockneren? Szállást keresek ennek a környékén valamely faluban, van vkinek tippje? (Idén kocsival megvolt, de az fullextrás nászút, motor esetén erre nem tellik.. )
Nem.....
a motorozás sokak szemében LUXUS ipar.......így extra árakat is kérnek érte........
MIÉRT?
Egy cimbi bemegy a Hondához, hogy kell neki egy kapcsoló a Gold Winghez....
Nem akarok hülyeséget mondani, de valami 46000-ret mondtak neki........
Bejött a haverja aki ott szerelő.........
Megnézték és ugyan az a kapcsoló van a CB-n is (ha jól emlékszem).....az ára 6000...........
Szóval akkor miről beszélünk? Egy doboznál legalább meg kell fizetni a MÁRKANEVET...de egy kapcsolónál?
Ugyan az a kapcsoló, ugyan az a cikkszám.........csak ha úgy mész be hogy van egy 5 milkás motorom, akkor rögtön drágább minden.
Én sokban (nem mindenben) így vagyok......
Sokan megveszik a motort.........és azt mondják, hogy "egyszer kell megvenni"..........és megveszik a konzolt, a dobozokat.....stb és ott hagynak még egy laza öszeget.........miközben ha okoskodnak akkor jóval olcsóbban megoldható minden.
Persze ehhez kell egy hely, szerszámok, idő.........ezzel egyet értek, hiszen nekem se lenne semmim, ha a szomszédba nem lenne hegesztő.
Ellenben ha nem lenne hegesztő? Akkor semmim nem lenne, mert ahoz meg skót vagyok, hogy ennyi pénzt kiadjak bármire is.
Szóval azért nagyban mi is hibásak vagyunk......mert hagyjuk hogy lenyúljanak minket.
A legszebb emlékeim azokról a lúzerekről szólnak, akik bemennek a vastag kártyájukkal a szalonba hogy vesznek egy motort, mert az most nagy divat, és az haverjuknak is van, és amugy is manapság az újgazdagoknál ez trendi..... (főleg choppert vásárolnak ezek a lúzerek:-)))
A boltosnak persze ez a mekkkkkka.........rögtön rádumálja, hogy kellene még ez, az , amaz, hiszen ez egy szériagép, és egyidivé kellene tenni...........hopsz rögtön ismét ott pár százezres...........(és semmiben sem egyedibb, mint a többi, hiszen GYári extrák)
Azt jön a kérdés hogy ÉS MIBE MOTOROZOL?
Na akkor még a nagymama régi kendőjét is megvetetti vele, hiszen az kell..........
És igy hagy ott a faszikám 4-5 milla helyet 6-7-8-at...........
Azt eljön pl a Siroki hét..........EZ SZEMÉLYES TAPASZTALAT:-)
Kanyarogasz a 24-esen.......70 fok.........azt jön a műmájer talpig fullllllllra beöltözve, mert ugye a boltos mondta hogy ebben kell motorozni............a ruhája többe kerül, mint nekem egy éves fizetésem. Alig tudja kinyújtani a karját, látni rajta hogy mint aki odafagyot a gépre úgy ül...........persze ez nem kényelmes, nem biztonságos....
PERSZE utána hazamegy, betolja a napliba a gépet és eldönti, hogy 15 fok alatt nem, 25 fok fölött nem, esőben nem motorozik..........és igy kerül a gépbe évi 2-3000km
Még kezdő netes koromban 2001 környékén láttam egy olyan képet, hogy attól még én is ledobtam a gépszíjat. Úgy rémlik, 250-es ETZ volt a motor és a tulaj és akkori áron 5000 Ft-ért csinált rá két oldadobozt Dömötör klozettartályból..... Hiába, szükség törvényt bont.
Ezzel kapcsolatban egy nyári észrevételem: Tesco, autós tetődoboz, mérete: 100X125X35 cm, mint egy óriás bőrönd. Felfelé nyíló tető, 3db zár, vélhetőleg egy kulccsal nyílik mindhárom. Közelről megnéztem, eléggé korrekt, vízhatlan, gumitömítés, akárcsak a motoros túradoboz. Ára: 24900 Ft. Kétszer megnéztem az árát.
Motoros túradoboz 40 liter feletti: 45-65e Ft negyed annyi alapanyagból, egy db zárral. Azt hiszem értitek, mire gondoltam a kettőt összehasonlítva.
Nem vagyok szélsőségesen gondolkodó és skót gondolkodású, azért bármilyen szart nem teszek fel egy szép motorra azért, mert "occsó", csak azt viselem nehezen, ha hülyének akarnak nézni.
szerintem ez is legyártható