Akkor az előző motorjaiddal másfelé jártál? A francnak költöztél olyan helyre ahol csak nyomvályús utak vannak, no mindegy, de akkor ezután közlekedj magaddal szemben és a púpok túloldalán. Amúgy ez szerintem hantázás, a faszinak gőze sincs mitől van és kitalál valamit, hogy ne kelljen foglalkozni vele.
Azt hiszem olyan 2-5° körüli az utak kifele, vagy meghatározott vizelvezetö fel való lejtése, szerintem ez a gumi ennél nagyobb szöggnél van megkopva 10-15°.
Ami nekem furcsa, hogy a kopott oldalon minta sokkal keményebben ki van "nyitódva". Az egy ik éle erösebben lekerekedve, a hátsó éle meg kinyitódva. A másik oldalon sokkal kisebb a rádius a minta élén , és kinyitódás is. Ilyet akkor szoktam látni, ha terhelve van a gumi kanyarban komolyabb kigyorsításokkal. Ami talán magyarázható lenne azzal, hogy balos kanyarban gyorsabb vagy a nagyobb ív miatt, és keményebben is hajtasz, míg a szükebb jobbosban visszafogotabb.
De továbbra is magyarázható a váz -felfüggesztés geometriai hibájával, vagyis a motor függöleges tengelyéhez képest a kerék nem függölegesen áll, mondjuk mert a lengövillába a horony a keréktemgelynek egyik oldalon alacsonyabban van, vagy a lengövilla szárai vannak megcsavarodva. Mondjuk azért ezt a 10-15°-os ferdeséget szemmel kéne látni, ha motor függölegesben van.
Az is lehet, hogy féloldalasan ültök, vagy terhelitek a gépet csomagokkal.
Amúgy meg gumi mélységében szerintem nem linerárisan kopik, a végefele, felgyorsul a kopás, így esetleg egy "féloldalas" motorzás után már a "felszinre kerülö" "puhább" réteg már intezívebben kopik.
Amúgy gomdolom , hasonló helyekre jársz túráuni mi az elözö motorjaiddal, és azoknál nem igen volt ilyen gondod ezeken a "pupos-szeles" utakon.
Aztán lehet csak egy rosszul, inhomogénre öntött gumit kaptál...
De a kereskedö biztos tapasztaltabb, ha ö telefonba megmondja...nem mérnék vele vitatkozni.
Szevasztok Banditák! Sürgős segítségre lenne szükségem, mert hülye vagyok hozzá! Még nem hoztam be külföldről motort! Van egy külföldi papíros / természetes olasz/ robogó. 300 köbcentis 2012-ben gyártott a műszakija lejárt, mennyibe fáj forgalomba helyezni. Valamint van egy 250-es 2007-ben gyártott érvényes műszakival 2016-ig /természetesen szintén olasz/ Ez mibe fáj? Nagyon köszi sürgős!
Beszéltem a kereskedővel.
Azt mondta, semmi baja a motornak, az egyenesfutásnak.
Szerinte túl sokat járok olyan utakon, ahol "púposabb" az út az átlagnál, hogy lefolyjon róla a víz.
És ehhez még hozzájön az oldalszélben motorozás, és máris gatya a kerék bal oldala.
Fene tudja, szokni kell. Nekem- a 18 éves beidegződés alapján a naked a kezes. Combból meghúzom, belefekszek az ív irányába vállal, kicsit ellenkormányzok, és ott is van a kanyarban. A sportgépekenhiába könnyűek, toszogathatja az ember lánya a kormányt, az attól ugyan nem fordul.
nemtom mentem már több fireblade-l de nem tűntek annyira kezesnek ... igaz megszokni se volt időm na meg ami ide kerül annak nem túl fényes a műszaki állapota ....
Az én komám ment vele, előttem. A sajátjával nagyon tud menni, sehol utol nem érném. De amit a bandittal művelt, jól mulattam. Aztán jól "kielőztem", azokban a kanyarokban, ahol 120-szal elégedetten húzom a csizmám orrát, 150 -nel mentem a Bladdel, és úgy éreztem, nagyon lábujjhegyezek, szinte függőlegesen vagyok :D
ja már nekem is mondták sportmotoros nagytudású fickók hogy bandittal nem lehet kanyarodni .... persze menni nem mentek vele sosem de ránézésre egyből megmondják ... csak slicket rakok mert kemény csávó vagyok figurák aztán egy kanyargósabb részen meg keresik a kifogást , oldalszél , avar , kavics átugrott az úton 3 zsiráf mert kergette a jegesmedve stb
Az ám!
CSeréltünk egy haverral, azt mondta, minden tisztelete, ahogy megyek vele, mert ez nem akar kanyarodni :)
Egy másik haver is mondta, de Ő sportmotorokon puhányult meg :D
Ajánlom a 4 részes sorozatot bárkinek.
Aki nem bírja az angolt/lusta/vagy bármi más: Fog a figura 2 zrx 1200-at, vázig bontja, profi futóművet és 170 lóerős (hátsó keréken) tuningot kapnak. Majd egyikük abszolútban 3. lesz vele a Pikes Peaken, a másik 6. A váz ugyanaz. Szóval bárki mondhatja, hogy csavarodik. Legyen. Menni attól lehet vele.
Köszönöm szépen a tippeket Tasi!
Megnézek mindent, amit írtál!
Lehet, hogy a rúgós tag lesz!
Az ezres szervíznél állíttattam rajta, ugyanis nem "otthon állítós", csak szervízben lehet megereszteni a kontra anyát, és kb fél centivel lehetett hosszabbra állítani, mert nekem kemény volt.
Lehet, akkor lett valami gebasz?
Rosszul húzta vissza a srác, vagy elmozdult volna a helyéről?
meg értem Daty - t vatta uj a verda .... ráadásul HONDA ,,, söt daty nem ma kezte .... öreg motoros .. és ráadásul piszok drága ez a moci .. és ilyen problémákal kell küzdeni egy zsíral .. hogy ferdén áll bennne a kerék ,, vagy az eleje áll ferdén ... mert más miatt nagyon nem kopik ilyenre a hátsó
még azt nézd meg daty milyen a tul oldala az elsönek ... esetleg még a rugós tag miatt csinál ilyett .... több ötletem nincs ..
de itt van amitt ma hoztak drag star halom a láncott , ki repedezet a szivó gumi .... ............ 30 000 km
nem kaserolom az öreg minöségett .. de azért ilyen hibák nem voltak 20 éve
Ez az intenzív kigyorsítás kicsit megmosolyogtat a gyengécske motorral, és az automata váltóval, de lehet a gumi másképp gondolja.
Egyébként tényleg arra motorozgatok, amerre szoktam előző motorjaimmal.
Üdv!
Daty
Ami nekem furcsa, hogy a kopott oldalon minta sokkal keményebben ki van "nyitódva". Az egy ik éle erösebben lekerekedve, a hátsó éle meg kinyitódva. A másik oldalon sokkal kisebb a rádius a minta élén , és kinyitódás is. Ilyet akkor szoktam látni, ha terhelve van a gumi kanyarban komolyabb kigyorsításokkal. Ami talán magyarázható lenne azzal, hogy balos kanyarban gyorsabb vagy a nagyobb ív miatt, és keményebben is hajtasz, míg a szükebb jobbosban visszafogotabb.
De továbbra is magyarázható a váz -felfüggesztés geometriai hibájával, vagyis a motor függöleges tengelyéhez képest a kerék nem függölegesen áll, mondjuk mert a lengövillába a horony a keréktemgelynek egyik oldalon alacsonyabban van, vagy a lengövilla szárai vannak megcsavarodva. Mondjuk azért ezt a 10-15°-os ferdeséget szemmel kéne látni, ha motor függölegesben van.
Az is lehet, hogy féloldalasan ültök, vagy terhelitek a gépet csomagokkal.
Amúgy meg gumi mélységében szerintem nem linerárisan kopik, a végefele, felgyorsul a kopás, így esetleg egy "féloldalas" motorzás után már a "felszinre kerülö" "puhább" réteg már intezívebben kopik.
Amúgy gomdolom , hasonló helyekre jársz túráuni mi az elözö motorjaiddal, és azoknál nem igen volt ilyen gondod ezeken a "pupos-szeles" utakon.
Aztán lehet csak egy rosszul, inhomogénre öntött gumit kaptál...
De a kereskedö biztos tapasztaltabb, ha ö telefonba megmondja...nem mérnék vele vitatkozni.
nem lehet halani a csörgést ....
az eladó ............. nem vagy te süket ... ? nincs ennek semmi baja .. fel hivlak .. JÓ ? ................... néma csend !
az eladó fel veszi .. látod mondtam nincs semmi baja csörög .. ÉN HALOM ......
enyit üzenek a HONDÁS gyereknek ...........
Azt mondta, semmi baja a motornak, az egyenesfutásnak.
Szerinte túl sokat járok olyan utakon, ahol "púposabb" az út az átlagnál, hogy lefolyjon róla a víz.
És ehhez még hozzájön az oldalszélben motorozás, és máris gatya a kerék bal oldala.
Logika van benne...
Vélemények?
http://youtu.be/QjV-d1844TU
CSeréltünk egy haverral, azt mondta, minden tisztelete, ahogy megyek vele, mert ez nem akar kanyarodni :)
Egy másik haver is mondta, de Ő sportmotorokon puhányult meg :D
Ajánlom a 4 részes sorozatot bárkinek.
Aki nem bírja az angolt/lusta/vagy bármi más: Fog a figura 2 zrx 1200-at, vázig bontja, profi futóművet és 170 lóerős (hátsó keréken) tuningot kapnak. Majd egyikük abszolútban 3. lesz vele a Pikes Peaken, a másik 6. A váz ugyanaz. Szóval bárki mondhatja, hogy csavarodik. Legyen. Menni attól lehet vele.
Megnézek mindent, amit írtál!
Lehet, hogy a rúgós tag lesz!
Az ezres szervíznél állíttattam rajta, ugyanis nem "otthon állítós", csak szervízben lehet megereszteni a kontra anyát, és kb fél centivel lehetett hosszabbra állítani, mert nekem kemény volt.
Lehet, akkor lett valami gebasz?
Rosszul húzta vissza a srác, vagy elmozdult volna a helyéről?
még azt nézd meg daty milyen a tul oldala az elsönek ... esetleg még a rugós tag miatt csinál ilyett .... több ötletem nincs ..
de itt van amitt ma hoztak drag star halom a láncott , ki repedezet a szivó gumi .... ............ 30 000 km
nem kaserolom az öreg minöségett .. de azért ilyen hibák nem voltak 20 éve
https://www.facebook.com/29970...