Én valahogy nem nagyon éreztem soha, ugyanolyan volt mindig ha volt centrír ha nem, mostanában általában elfelejtem és ez miatt már nem veszem ki a kereket, de ahogy írtam lejjebb az első nagyobb fékezésnél vagy komolyabb szerpentinezésnél kopik le róla annyi, hogy újra kéne csinálni és mégsem csináltatja meg senki egy túra után. Ha már érezni lehet akkor az inkább szálszakadás, tavaly volt egy ilyen gumám elöl, 80-110 között rázott, szálszakadásos volt.
ja kézi centírrel meg lehet mondani a felni meik részére kell a súly pl .... jobb vagy baloldal stb , ha évente 20 használtgumit rakatnék fel akkor esetleg, de így hogy kétszer háromszor megyek a gumishoz kibírom azt a 2000 ft-ot felrakással és centírrel igaz a legtöbb gumisnál be se vállalják..
Nekem volt gum is gépem.
...de. A gumisok ki akartak nyirni
igy abs hagytam
.....már vagy öt éve még a kocsikon is magunk csereljük az abroncsot..vehetsz centir port. ... Automatilusan centiroza a kereket forrgas kozbe
A motor kerek centir. Meg holt egyszeru
Mindig kézi centríroshoz viszem.
Sőt, épp egy video kapcsán lestem, milyen faja kézi gumizógépek vannak, meg centrírállványok, lehet veszek, aztán gumizok magamnak.
Ezt nem tudom, nem javíttattam ott soha és az anyagi része sem izgat, könnyen lehet, hogy igazad van viszont gumizásban a legjobbak és igazából az elsők akik csak motorokkal foglalkoztak ha jól tudom.
Kék-Holdba egyszer vittem a GS-t, soha többé! Úgy elcsavarták az alapjáratom, hogy meg kellett álljak megcsinálni, pörgött ha kell ha nem. Tibi báék tudják.
Egyszer mentem még hozzájuk, mikor betört az okajszűrő fedél csavarja, 280/db áron kaptam a 6-os csavart, amit úgy kukáztak ki a szerelőszekrény mélyéről. Erősen lehúzós feelingje volt a dolognak, 3-madjára már nem adtam esélyt.
Egyébként én már magamnak sem centrírozok, minek? Az első nagyobb fékezésnél ledörzsölődik annyi, hogy újra kéne buzerálni, a pályázók sem csináltatják, teljesen felesleges, én évek óta nem és nem vettem észre semmi hátrányát. Talán az elsőt ha épp eszembe jut visszarakás előtt, de ha mégsem hát ott egye a fene.
Pedig az a biztosabb, könnyen lehet, hogy amikor géppel kevesebbet tettek rá az nem volt jó, amúgy én a Kék-holdra gondoltam, utánuk tettem már kézire és ugyanaz volt az eredmény, a történet nem attól jó ha valahol kevesebb súlyt tesznek rá hanem ahol egyensúlyban lesz. Ráadásul könnyen lehet, hogy nem jelölésre tették a gumát a kézi helyen mert olyankor ha a gumának van szelep jelölése akkor azt épp azért teszik oda mert egy szelepsúlynyival könnyített így ha nem teszik jelre valóban extrém sok súly kell rá, hogy jó legyen, de attól az még nem rossza ha sok a súly legfeljebb nem esztétikus.
Azért nem mindegy, ki csinálja azt a kézi centírt!
Nekem a GS-re kb 2x annyit pakolt egy mazsola, mint kellett volna, csodásan nézett ki mondhatom. Az utána lévő géppel volt, fele annyi súllyal hozták ua-t a hatást. Lehet azt az egy gépest találtam, amit mondasz, de akkor sem viszem többé a mazsis helyre!
...de. A gumisok ki akartak nyirni
igy abs hagytam
.....már vagy öt éve még a kocsikon is magunk csereljük az abroncsot..vehetsz centir port. ... Automatilusan centiroza a kereket forrgas kozbe
A motor kerek centir. Meg holt egyszeru
Sőt, épp egy video kapcsán lestem, milyen faja kézi gumizógépek vannak, meg centrírállványok, lehet veszek, aztán gumizok magamnak.
Egyszer mentem még hozzájuk, mikor betört az okajszűrő fedél csavarja, 280/db áron kaptam a 6-os csavart, amit úgy kukáztak ki a szerelőszekrény mélyéről. Erősen lehúzós feelingje volt a dolognak, 3-madjára már nem adtam esélyt.
Nekem a GS-re kb 2x annyit pakolt egy mazsola, mint kellett volna, csodásan nézett ki mondhatom. Az utána lévő géppel volt, fele annyi súllyal hozták ua-t a hatást. Lehet azt az egy gépest találtam, amit mondasz, de akkor sem viszem többé a mazsis helyre!