Ahhoz kell 2 miska boritekban az asztalon. Sajnos a "hagyok itt 3 uzemkeptelen donor robogot meg egy gyereket kivalo vesekkel" opcio nem jatszik, ugyhogy inkabb menjunk ra a gyogyulas, ex-ciho tura vonalra!
Az nem is megy 200-al,és megnézem hogy dobálsz akár 25 kilót is................viszont van a pinyóban egy féligkész nrg azt lazán a hátamra veszem,nincs 70 kiló.
Szal én nyertem akkoris.
Komam! Drukkoljal, h labra alljak, es ne hirdetesbe menjen a Bocifej tavasszal, hanem a seggem ala. Akkor lesz alkalmad az ujabb verziot is probalgatni.
Mondjuk én a legutóbbi műszaki vizsga alkalmával éppen csak 3 hibás adatot javíttattam az forgalmiban... ami így már legalább a valóságot tükrözi.
..és ez csak az egyik motorom, a másik forgalmijába se sikerült mindent helyesen eltalálnia annak aki kiállította, de ott csak egy adat hibás, azzal meg még együtt tudok élni.
A vizes burkolt SA 1250-es forgalmijában 232 kg van, ezzel szemben a valóság 260 kg. Nagyon pontos, digitális hídmérlegünk van a cégnėl, bárki motorját lemérem, ha erre jár és ez a szíve vágya.
Minden francon konnyebb sporolni mint lefogyni.
Ezt te gizdakent nem ertheted.
A cokmokom igyekszem minimalisra csokkenteni.
Minden tura utan atertekelem de a processz kozepen tartok.
Bar alakul.
Egyébként ezeknek a tömegadatoknak addig kb semmi értelme nincs, amíg a rájder mindent meg nem tesz azért, hogy saját magán ne legyen felesleges kiló.. Mert marha vicces amikor a motort, sisakot (na jó ezt nem, mert itt tényleg sokat számít a tömeg, már csak a komfort miatt is), túracumót, sátrat-hálózsákot meg még kit tudja mennyi felesleges dolgot vesznek meg egyesek felárral, csak azért mert könnyebb mint a többi... miközben rajtuk nem 4-5 kiló plusz van.
Szóval ki hogy is áll ezzel a menetkész tömeg dologgal, ha hozzáadja a motorja tömegéhez a sajátját?
A gombának inkább a konzolja nehéz, pontos adatom nincs (nem mértem le), de van súlya (puig). A középtámaszt 10kg-ra mondták, de azt sem mértem, viszont a sportdob könnyebb a gyárinál, Bódisék szerint kb 7 kg-val. Ha hozzá veszem még a doboztartó konzolt és a platni átpozolására használt lemezt, ha nem is 25kg-val, de kimutatható mértékben (5-10% között) nőtt a motor súlya.
A forgalmis szabályt nem tudtam, a szalonban azt mondták így annyi, ahogy vizsgázott.
Hol lehet lemázsáltatni?
Kizártnak tartom, hogy egy középtámasz, két bukógomba, egy kicsit nagyobb plexi 25 kiló legyen pluszba. De igazából mindegy is, mert a forgalmiba kerülő adat az típusbizonyítványban szereplő tömeg adat, az extrákból adódó többlet teher a terhelhetőség rovására mehet a motorra.. az olyan 200 kiló körül lehet, szóval abból gazdálkodhatsz.
Köszi mindenkinek a hozzászólását!
Mint írtam, annyira nem nyugtatott meg a kereskedő válasza, ezért mindenképpen próbálok utánajárni, hogy mi is lehet valóban a hiba!
Na Te majom, csak hogy lásd hogyan kell az ilyet intézni:
"
Tisztelt Címzett!
Köszönjük megkeresését, amelyre az alábbiak szerint küldjünk meg válaszunkat:
Az ön által említett motorbicikli súlya: 245 kg, jelzését köszönjük, a weboldal hamarosan frissül.
Felmerülő kérdés esetén állunk rendelkezésére!
Üdvözlettel:
Suzuki Ügyfélszolgálat
"
Mostmár igazat adok, emelt fővel!
Azért az még talány számomra, hogy amennyiben 245kg gyárilag a 650, és feldobatom rá a középtámaszt (gyárilag nincs), plusz bukógombát konzollal, túraplexit... stb, azaz jó 25kg pluszt, hogy a viharba kerül a forgalmiba ugyanúgy 245kg, mintha szűz gyári lenne?!
nálunk minden irányban púpos kátyús utak vannak és ugyanúgy félre kopott a gumi,ez egy 5éves pr2.bal oldalra kopott jobban,átnéztem nincs benne tapintható hiba se kívül se belül,viszont a fara kapott korábban egy pofont,ami mérésekkel csak kiderült végül.egy bontott ótvaros rozsdás komplett futóművet felcsavaroztam provizóre,szemre belőttem rovátkák szerint a kereket (tudom az nem pontos) érdekes módon nem is úgy áll a segge mint amit falhoz vágtak.másik gumival lett volna illő megnézni hogy kopik de közbeszólt egy repülő lecke.nem vagyok motorszerelő,de az ilyen telefonból megszakértőkről megvan a véleményem,elég nagy felelőtlenség ilyet csak úgy kijelenteni
Szal én nyertem akkoris.
..és ez csak az egyik motorom, a másik forgalmijába se sikerült mindent helyesen eltalálnia annak aki kiállította, de ott csak egy adat hibás, azzal meg még együtt tudok élni.
Ezt te gizdakent nem ertheted.
A cokmokom igyekszem minimalisra csokkenteni.
Minden tura utan atertekelem de a processz kozepen tartok.
Bar alakul.
Szóval ki hogy is áll ezzel a menetkész tömeg dologgal, ha hozzáadja a motorja tömegéhez a sajátját?
300 köbcentis 2012-ben gyártott a műszakija lejárt, mennyibe fáj forgalomba helyezni.
27100 NKH-nál
80000 regadó
19200 törzskönyv, rendszám, forgalmi
Valamint van egy 250-es 2007-ben gyártott érvényes műszakival 2016-ig /természetesen szintén olasz/ Ez mibe fáj? Nagyon köszi sürgős!
12500 NKH (lehet h 15, egyszer hoztunk csak érvényes műszakisat)
37800 regadó
19200 rendszám, törzskönyv, forgalmi.
Az enyem szaRaz sulya 189kg a 2015-os mar nedves feltoltott is 183 kilo.
A forgalmis szabályt nem tudtam, a szalonban azt mondták így annyi, ahogy vizsgázott.
Hol lehet lemázsáltatni?
Kizártnak tartom, hogy egy középtámasz, két bukógomba, egy kicsit nagyobb plexi 25 kiló legyen pluszba. De igazából mindegy is, mert a forgalmiba kerülő adat az típusbizonyítványban szereplő tömeg adat, az extrákból adódó többlet teher a terhelhetőség rovására mehet a motorra.. az olyan 200 kiló körül lehet, szóval abból gazdálkodhatsz.
Mint írtam, annyira nem nyugtatott meg a kereskedő válasza, ezért mindenképpen próbálok utánajárni, hogy mi is lehet valóban a hiba!
"
Tisztelt Címzett!
Köszönjük megkeresését, amelyre az alábbiak szerint küldjünk meg válaszunkat:
Az ön által említett motorbicikli súlya: 245 kg, jelzését köszönjük, a weboldal hamarosan frissül.
Felmerülő kérdés esetén állunk rendelkezésére!
Üdvözlettel:
Suzuki Ügyfélszolgálat
"
Mostmár igazat adok, emelt fővel!
Azért az még talány számomra, hogy amennyiben 245kg gyárilag a 650, és feldobatom rá a középtámaszt (gyárilag nincs), plusz bukógombát konzollal, túraplexit... stb, azaz jó 25kg pluszt, hogy a viharba kerül a forgalmiba ugyanúgy 245kg, mintha szűz gyári lenne?!
a szakszerviz és értékesitő ... igy látja ........
és a leg szebb hogy a reklamálok fele,, szerintem ezt az avétos hülye dumát be is veszi