Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kérek én kölcsön, azon nem múlik :D:D:D
Jobbulást, DaVe!
Ahhoz kell 2 miska boritekban az asztalon. Sajnos a "hagyok itt 3 uzemkeptelen donor robogot meg egy gyereket kivalo vesekkel" opcio nem jatszik, ugyhogy inkabb menjunk ra a gyogyulas, ex-ciho tura vonalra!
Az nem is megy 200-al,és megnézem hogy dobálsz akár 25 kilót is................viszont van a pinyóban egy féligkész nrg azt lazán a hátamra veszem,nincs 70 kiló.
Szal én nyertem akkoris.
Majd jelentkezek a hirdetésre, hogy érdekel, de csak jól kipróbálva
olmot ontenek a kerekekbe? az enyem 2001-es es 100kg sincs. vegre van egy motorom amit siman dobalok jobbra balra
Komam! Drukkoljal, h labra alljak, es ne hirdetesbe menjen a Bocifej tavasszal, hanem a seggem ala. Akkor lesz alkalmad az ujabb verziot is probalgatni.
Mondjuk én a legutóbbi műszaki vizsga alkalmával éppen csak 3 hibás adatot javíttattam az forgalmiban... ami így már legalább a valóságot tükrözi.

..és ez csak az egyik motorom, a másik forgalmijába se sikerült mindent helyesen eltalálnia annak aki kiállította, de ott csak egy adat hibás, azzal meg még együtt tudok élni.
A vizes burkolt SA 1250-es forgalmijában 232 kg van, ezzel szemben a valóság 260 kg. Nagyon pontos, digitális hídmérlegünk van a cégnėl, bárki motorját lemérem, ha erre jár és ez a szíve vágya.
Minden francon konnyebb sporolni mint lefogyni.
Ezt te gizdakent nem ertheted.
A cokmokom igyekszem minimalisra csokkenteni.
Minden tura utan atertekelem de a processz kozepen tartok.
Bar alakul.
Egyébként ezeknek a tömegadatoknak addig kb semmi értelme nincs, amíg a rájder mindent meg nem tesz azért, hogy saját magán ne legyen felesleges kiló.. Mert marha vicces amikor a motort, sisakot (na jó ezt nem, mert itt tényleg sokat számít a tömeg, már csak a komfort miatt is), túracumót, sátrat-hálózsákot meg még kit tudja mennyi felesleges dolgot vesznek meg egyesek felárral, csak azért mert könnyebb mint a többi... miközben rajtuk nem 4-5 kiló plusz van.

Szóval ki hogy is áll ezzel a menetkész tömeg dologgal, ha hozzáadja a motorja tömegéhez a sajátját?
Nem szeretnék tolakodó lenni, de a regadók biztos jók?
Ha még nem késő:

300 köbcentis 2012-ben gyártott a műszakija lejárt, mennyibe fáj forgalomba helyezni.
27100 NKH-nál
80000 regadó
19200 törzskönyv, rendszám, forgalmi


Valamint van egy 250-es 2007-ben gyártott érvényes műszakival 2016-ig /természetesen szintén olasz/ Ez mibe fáj? Nagyon köszi sürgős!

12500 NKH (lehet h 15, egyszer hoztunk csak érvényes műszakisat)
37800 regadó
19200 rendszám, törzskönyv, forgalmi.
Miafenet raknak bele? Kimerult urant?
Az enyem szaRaz sulya 189kg a 2015-os mar nedves feltoltott is 183 kilo.
Most már mérd le feltétlen,kíváncsi vagyok,a sajátomat 260kg-ra tippelném.
Minden szemettelepen,vastelepen van eleg jo merleg.Egy kis rabeszelessel megmerik.
A gombának inkább a konzolja nehéz, pontos adatom nincs (nem mértem le), de van súlya (puig). A középtámaszt 10kg-ra mondták, de azt sem mértem, viszont a sportdob könnyebb a gyárinál, Bódisék szerint kb 7 kg-val. Ha hozzá veszem még a doboztartó konzolt és a platni átpozolására használt lemezt, ha nem is 25kg-val, de kimutatható mértékben (5-10% között) nőtt a motor súlya.
A forgalmis szabályt nem tudtam, a szalonban azt mondták így annyi, ahogy vizsgázott.
Hol lehet lemázsáltatni?
Mondtam én hogy ők szúrták el...

Kizártnak tartom, hogy egy középtámasz, két bukógomba, egy kicsit nagyobb plexi 25 kiló legyen pluszba. De igazából mindegy is, mert a forgalmiba kerülő adat az típusbizonyítványban szereplő tömeg adat, az extrákból adódó többlet teher a terhelhetőség rovására mehet a motorra.. az olyan 200 kiló körül lehet, szóval abból gazdálkodhatsz.
Köszi mindenkinek a hozzászólását!
Mint írtam, annyira nem nyugtatott meg a kereskedő válasza, ezért mindenképpen próbálok utánajárni, hogy mi is lehet valóban a hiba!
Na Te majom, csak hogy lásd hogyan kell az ilyet intézni:
"
Tisztelt Címzett!

Köszönjük megkeresését, amelyre az alábbiak szerint küldjünk meg válaszunkat:

Az ön által említett motorbicikli súlya: 245 kg, jelzését köszönjük, a weboldal hamarosan frissül.

Felmerülő kérdés esetén állunk rendelkezésére!

Üdvözlettel:
Suzuki Ügyfélszolgálat
"

Mostmár igazat adok, emelt fővel!

Azért az még talány számomra, hogy amennyiben 245kg gyárilag a 650, és feldobatom rá a középtámaszt (gyárilag nincs), plusz bukógombát konzollal, túraplexit... stb, azaz jó 25kg pluszt, hogy a viharba kerül a forgalmiba ugyanúgy 245kg, mintha szűz gyári lenne?!
Szerintem gyorsan keress egy másik motorkereskedőt!Vicc,ki se merném mondani Barom,ez után mi jön?Az aszfalt minősége?
hát igen .............. ez is kurva érdekes ..

a szakszerviz és értékesitő ... igy látja ........

és a leg szebb hogy a reklamálok fele,, szerintem ezt az avétos hülye dumát be is veszi
No és persze a szél is mindig balról fúj
Lófaszt. Eddig is arra jártál a bandittal, meg a többi vassal, melyiknek kopott így a gumija?
nálunk minden irányban púpos kátyús utak vannak és ugyanúgy félre kopott a gumi,ez egy 5éves pr2.bal oldalra kopott jobban,átnéztem nincs benne tapintható hiba se kívül se belül,viszont a fara kapott korábban egy pofont,ami mérésekkel csak kiderült végül.egy bontott ótvaros rozsdás komplett futóművet felcsavaroztam provizóre,szemre belőttem rovátkák szerint a kereket (tudom az nem pontos) érdekes módon nem is úgy áll a segge mint amit falhoz vágtak.másik gumival lett volna illő megnézni hogy kopik de közbeszólt egy repülő lecke.nem vagyok motorszerelő,de az ilyen telefonból megszakértőkről megvan a véleményem,elég nagy felelőtlenség ilyet csak úgy kijelenteni