Ha félrekopik annak nem hinném, hogy gumi baja lenne, mondjuk a haver a visszahívásra ami 2007-től érinti a Hondák egy részét pénteken viszi és akkor megnézeti, hogy mi van.
Ha bajom van, mindíg ide jövök, mint most is.
Szerintetek miért kopott le a gumi bal oldala teljesen, mikor a jobb oldala, szinte új?
A kerék jól van beállítva, nem áll félre, tolómérővel mérve a tengelyig 0,5 mm eltérés van benne.
Anno a Banditon 2-nél is több volt mégsem kopott félre!
Nem tudok erre neked válaszolni, csak talán egy olyan gondolatkisérlettel, hogyha elég merev lenne a tömegéhez képest, akkor nem szorította volna ki alu hídváz...
Viszont azt nem tudtam nagyon megérteni, hogy már kb a II. VH elött pl többek között a BMW tudott olyan változó keresztmetszetü szelvénnyel vázat építeni amit azóta max a bringákon látsz, hogy elindul egy oválból és nagyobb kersztmeteszet lesz,átmegy körszelvénybe , vagy négyszögbe...Pedig "hidroform" eljárással szerintem nem lenne/lett volna olyan nagy müvészet alkalmazni 20-30 évvel ez elött...ezért kellett aztán elviselniük többek között azt a berögzödést, hogy az eröforrás mindig többet tudott, mint a váz-fék-futómü. Könnyü dolguk volt az európaiknak, akik 50-70-80 lovas gépeik nem nagyon voltak képesek akkora sebességre általánoságban, hogy a szitálás problémát okozott volna, vagy hosszú nagy tengelytávú gépet épitettek parádés egyenesfutással, csak kanyarokban izzadt egy kicsit, mint pl a GUZZI-k pár modelje ez idötájt...
B-King azért nem jó "alany", mert azon nem nagyon van mit alakítani - ráaggattak mindent, ami fasza
CB1300 váza is olyan "flexibilis", mint a ZRX / GSX-é?
Most raktam össze egy 83-ban debüdált GSX1100-et 77559-ben láthatót. Annyira visszanyúlt a suzuki ide az 1400 megalkotásakor, hogy ugyan az a szelvénykeresztmetszet szinte teljesen azonosan van kialakítva minta a 20 évvel elötti nagypapán! Most ha már akkor panaszkodtam erre a GSX1100 ES modelre, meg a 1100 Katanára, hogy gyík a váz akkor nyílván ezen nem sokat segíettet, hogy 20 évvel késöbb úgy hagyták. De ezért nem sok értelme sokat húzni az eröforráson, meg túl sok extra futómü cuccot ráaggatni, mert a váz akkor is gyenge láncszem marad...
Amúgy az általad linket átlakatításoknál valahogy a b-king ugrik be. Egyszerüb szerintem abból kiindulva megtartani az eröforrást vázat, futómüvet, és max átdizájnolni egy kicsit, elöbb lesz belöle fogyasztható eredmény, még akkor is, ha széles hídváz bekorlátzozza a klasszikus formavilág fele nyitást.
A kb. 25-ös betüméretű leírásban foglaltak alapján úgy gondolom, hogy nem egy hi-tech / fullprof átalakítással állunk szemben. Egyébként eléggé eklektikus az egész (klasszikus acélváz, körlámpa, + sportos gixer faridom), de nekem tetszik. Ami nem tetszik, hogy át lett alakítva a hátsó felfüggesztése központi rugóstagosra - szerintem sokkal szebben mutatna oldalanként egy-egy Öhlins-féle aranysárga gáztartály A GSX1400 váza egyébként jobb donor lett volna a projekthez? Az kevésbé csavarodik?
Már csak egy "normális" váz kéne, egy szép tankkal!
Valami hasonló témánál már felettem a költöit:
Vajon egy egy ilyen komolyabb átépitésnél, miért nyúlnak Suzuki blokkhoz...Láttam már ezt a Kawat 1100 olajos GSXR blokkal, de Hondába is pakolják...
Lehet csak a "suzuki szemüveg miatt"(?) de nem igen látok fordított példát mondjuk mikor egy suzukiban yamaha, honda, kawa vagy akár bmw blokkot építenének. Pedig állítólag nekik is vannak "eltalált megbízható" eröforrásaik?!
Szívesen veszem bárkitöl a képpel spékelt illusztrációkat.
Hát akkor meg kell hogy mondjam feleslegesen pazaroltad azt az 5 percet.
De legaláb a "fos a bmw"-"nem fos a BMW csak spúr vagy lúzer vagy hogy legyen elég pénzed megvenni,szervízelni" és a "605-et meg ne vedd mert gyenge" de "a 650 jó mert könnyebb" és "a minden fos amit nem 90 előtt gyártottak,az se számít hogy azok már 25 évesek és egy egész hadosztály nyúzta őket halálra" féle "a lényeg hogy küzdeni kelljen mert power az van bennük 200" féle flame-ek közt elfér egy kis másmilyen is.
Megírnád majd, hogy mit mondtak neki?
Még garis, szerinted gariban ki fogják cserélni?
Mert szerintem nem.:-((
Ha bajom van, mindíg ide jövök, mint most is.
Szerintetek miért kopott le a gumi bal oldala teljesen, mikor a jobb oldala, szinte új?
A kerék jól van beállítva, nem áll félre, tolómérővel mérve a tengelyig 0,5 mm eltérés van benne.
Anno a Banditon 2-nél is több volt mégsem kopott félre!
Válaszokat előre is köszönöm!
Íme pár kép:
Viszont azt nem tudtam nagyon megérteni, hogy már kb a II. VH elött pl többek között a BMW tudott olyan változó keresztmetszetü szelvénnyel vázat építeni amit azóta max a bringákon látsz, hogy elindul egy oválból és nagyobb kersztmeteszet lesz,átmegy körszelvénybe , vagy négyszögbe...Pedig "hidroform" eljárással szerintem nem lenne/lett volna olyan nagy müvészet alkalmazni 20-30 évvel ez elött...ezért kellett aztán elviselniük többek között azt a berögzödést, hogy az eröforrás mindig többet tudott, mint a váz-fék-futómü. Könnyü dolguk volt az európaiknak, akik 50-70-80 lovas gépeik nem nagyon voltak képesek akkora sebességre általánoságban, hogy a szitálás problémát okozott volna, vagy hosszú nagy tengelytávú gépet épitettek parádés egyenesfutással, csak kanyarokban izzadt egy kicsit, mint pl a GUZZI-k pár modelje ez idötájt...
CB1300 váza is olyan "flexibilis", mint a ZRX / GSX-é?
Most raktam össze egy 83-ban debüdált GSX1100-et 77559-ben láthatót. Annyira visszanyúlt a suzuki ide az 1400 megalkotásakor, hogy ugyan az a szelvénykeresztmetszet szinte teljesen azonosan van kialakítva minta a 20 évvel elötti nagypapán! Most ha már akkor panaszkodtam erre a GSX1100 ES modelre, meg a 1100 Katanára, hogy gyík a váz akkor nyílván ezen nem sokat segíettet, hogy 20 évvel késöbb úgy hagyták. De ezért nem sok értelme sokat húzni az eröforráson, meg túl sok extra futómü cuccot ráaggatni, mert a váz akkor is gyenge láncszem marad...
Amúgy az általad linket átlakatításoknál valahogy a b-king ugrik be. Egyszerüb szerintem abból kiindulva megtartani az eröforrást vázat, futómüvet, és max átdizájnolni egy kicsit, elöbb lesz belöle fogyasztható eredmény, még akkor is, ha széles hídváz bekorlátzozza a klasszikus formavilág fele nyitást.
Persze ez csak is az én elfogult véleményem...
Valami hasonló témánál már felettem a költöit:
Vajon egy egy ilyen komolyabb átépitésnél, miért nyúlnak Suzuki blokkhoz...Láttam már ezt a Kawat 1100 olajos GSXR blokkal, de Hondába is pakolják...
Lehet csak a "suzuki szemüveg miatt"(?) de nem igen látok fordított példát mondjuk mikor egy suzukiban yamaha, honda, kawa vagy akár bmw blokkot építenének. Pedig állítólag nekik is vannak "eltalált megbízható" eröforrásaik?!
Szívesen veszem bárkitöl a képpel spékelt illusztrációkat.
De legaláb a "fos a bmw"-"nem fos a BMW csak spúr vagy lúzer vagy hogy legyen elég pénzed megvenni,szervízelni" és a "605-et meg ne vedd mert gyenge" de "a 650 jó mert könnyebb" és "a minden fos amit nem 90 előtt gyártottak,az se számít hogy azok már 25 évesek és egy egész hadosztály nyúzta őket halálra" féle "a lényeg hogy küzdeni kelljen mert power az van bennük 200" féle flame-ek közt elfér egy kis másmilyen is.
Szeretnél egy jól tervezett gardrobot?