Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

9 évesen vettem egy 114-et futott Daewoo Kalost. Most volt 11 éves, 139 van benne. Ráköltöttem 4e, kipufogó kompenzátor, 18e hossz bordás szíj feszítővel, 16e középső dob hosszú csővel. Slussz. Beülök, megy. Klíma, szervó, kp zár, motoros ablak, 2 légzsák. Lekopogjam, semmi hiba. Gyönyörű motorhang, majd 500 liter csomagtartó. Úgy vagyok elégedett vele, ahogy van.
Jó, lehet a számok sorrendjéből rá kellett volna jönnöm... de elég nehéz tasit értelmezve olvasni
Máshol is idézik

"
Re: Langlebigste Motorradmotoren

Beitragvon Gespannfahrer » 22. Dezember 2009 21:02
Angang 2008 war mal ein Bericht im "Motorradfahrer" bei dem es um die Maschinen mit den meisten Kilometern ging.
Auf Platz 1 war da eine BMW K75 Bj. 1994 mit über 800000km.
Motor bei etwa 550000km gewechselt Getriebe/Kardan bei 650000km.

Der Besitzer, ein Rentner, ist lt. der Zeitschrift täglich zwischen 300-500km gefahren."
Pocokarcú! Nem vágod a poént?
Egyszer azt mondták rád, hogy okos értelmes motoros és beleélted magad
Naaaaa, azért esztétikában pariban vagyunk
Ha akkor nem maradtál volna le a cbr-ről és hamarabb megismerkedünk, ma biztos suzukim lenne .........a hollók vájják ki a szívem ha ez nem igaz Zsóóóti
Nem dehogy. Èn írtam azt a cikket, és családi erekje. El akartam adni, de nem tudom visszatekerni az óráját...a bontok meg vagy drágábbak, mint a Motor értéke maga, vagy azokba is 4-500 e km van...
Nagyot mondtál, öblítsél..
Jó szar lehet a pneumant gumi, ha 500 kilométerenként cserélni kell.. .. meg évi 42 db hátsó gumi

Háry János nem rokonod véletlen?
minden esetre nekem van egy mz - ém vatta ujonan vetem .. 1986 ba azota vele az utca mert mindenkinek oda adtam 1 . 456789 km egy szer kellett gyürüzni és le van vezetve ,,hogy 746 db első pneummant gyári gumit használtunk el rajta és 1234 db hátsok

a mai napig nem eszik olajat és eredeti a váltoja .. anyám haljon meg dezső ..
60db.. pikk-pakk meglesz :)
olyan jó ez ... hogy probálod védeni a mundért -...

de tudod mitt kupec .. legyen igazad ... nem tudok fel nöni hozzád sajnos .,. se dumába ,se müszakilag .... extétikailag

és elnézést kérek
Hát ez az. 2005-10 között
mondj valami közelebbit meik évjárat kb mert 94 től vásárolgattam és van pár darab....
Trollkodunk
akkor indulhat a szkennelés
..megvan az a Motor valahol a polcon...
megvan az a motorrevü a polcon
Az valszeg papíron jelent meg, neten nem biztos, hogy fellelhető..
"Ne haragudj hogy bele szólok de én nem akarom, hogy a vevő igényeihez igazodjon a gyártó...."
+
"Nekem olyan motor kell amiben benne van a minőség és nem gombok nyomogatásával kel életre keltenem a teljesítményt meg sorolhatnám.."
Mivel te vagy a vevő, így sose lesz olyan motorod, ha a gyártó nem igazodik az igényeidhez

"Rám kényszerítenek egy olyan motort amiben annyi elektronikus kütyü van már hogy el vissz- a jövőbe."

Ki kényszerít bármire is?

"És akkor ott a sok meghibásodási lehetőség és a minőség is kezd nevetséges lenni a palettán. "

Szerintem anno, amikor elkezdték az injektorokat általánosan használni, valakitől biztosan elhangzottak ugyanezek a szavak.

Fejleszteni, fejlődni kell. Mechanikusan már nincs tovább tere a fejlődésnek, így marad az elektronikai fejlődés. Szvsz ez könnyen belátható
Csak egy szösszenet a K75-höz.
A 2000-es évek közepén jelent meg egy cikk a motorrevüben egy német mérnökről, aki 94-ben ment nyugdíjba és kitalálta, hogy a nyugdíjas éveit motorozással tölti. Vett vatta újan egy K75-öt. A cikk megjelenésekor 950ekm volt a vasban. Precíz naplót vezetett mindenről. 470ekm-nél kezdte erősebben csipizni az olajat és 550-nél cserélte a motort egy bontottra, a hajtást 650-nél cserélte szintén bontottra . Tételesen levezetve, hogy hány pár gumit, hány liter olajat, benzint stb használt el az eltelt idő alatt. A 2001-es év volt a rekordja, amikor is 110ekm-t ment
Ha valaki penge a netes keresésben, az előtúrhatná ezt a cikket érdekességként.
Valami olyasmi volt, hogy megrendezték a németeknél az igazoltan legtöbbet futott motorok versenyét.
A második egy cbx1100 hat hengeres lett valami 570ekm-vel.
Hogy a huhogóknak is igaza legyen : Gyakran mondják, hogy tele van a világ hülyékkel. Ha figyelembe vesszük, hogy hülye aki bömbit vesz és nem ma óta rengeteg bömöst adnak el, azt kell mondjam igaz az állítás
Mégis csak japot javítasz
mitt mondjak a riga 12 tekerös mopedem is ki megy a világból ,, föleg ha van hozzá egy zuk platonyi alkatrész ....

beszélgetünk csak ..... nekem ez a véleményem .. lehet nincs igazam
nem ...............

ma .........valom a bmw és a ducati csinálja a leg jobb motorokat a világon ....

de a gép gyártás jelege .. a használati tárgyaik jelentösége változott meg ... értem itt azt .. hogy pl mercedesem van .. kibaszot jó más kocsit már nem is vennék ... de például tudom hogy a toyota sokal jobb mint a merci ....... azt a tény szeretném meg értetni .. hogy ma a jármü ipar nem a tartoságot és a joságot el nyühetetlenségett ,, tarja szem elött ... nem bántom én a bmw mert elismertem fentebb ..... maga a tény hogy pl .....

http://www.jarmunaplo.hu/megbi...

de például ha ezt a listát ki vezeted az elmult 15 évre és az elsö 10 helyezetet veszed alapul ...

máris ki derül hogy a japánok a 60 -70 években igen is hogy szart csináltak .. még .. de az is ki derül hogy a 90 évektől a japok csinálták a legjobbat .. söt tovább böngészve .. nem kell nagy tudomány .. hogy rá jöjön az ember az olaszok a franciák már a 80 évekre szart gyártotak és evvel a mai napig nem hagytak fel ..
a németek a 90 évek derekára jutotak a digok sorsára .. söt még a presztizs mercedes is 1995 - 2005 ig direkt szart csinált ..

a nagy becsben tartott audi .... a fosvagen tupirozott változata a legyártott darabb szám és a meg hibásodások listályát évek otta vezeti ... .. ezzek számok és tesztek .. ezzekel lehet vitázni .. de szerintem felesleges ...
vissza térve a motorok világába .. erröl tesztek nincsenek .. csak a motoros tapasztalatok és a szervizek és a tulajok tapasztalatai ...

a moto guzzi , a ducati . és a bmw -- kell van a leg több probléma .. nem csak vissza hivás ... törnek, kopnak pár év gyártás után anyag minöségi problémák sokaságára derül fény ....

ugyan akkor a a leg kevesebb probléma a japo motorokal van ...

ezzeket nem én találom ki .....
"Szerintem nagyon fontos a motorkerékpár gyártásban (és minden gyártásban természetesen) hogy a vevői igények felmérése elég alapos legyen és a "célközönségnek" megfeleljen gyártás és értékesítés után."

Ne haragudj hogy bele szólok de én nem akarom, hogy a vevő igényeihez igazodjon a gyártó....Rám kényszerítenek egy olyan motort amiben annyi elektronikus kütyü van már hogy el vissz- a jövőbe. És akkor ott a sok meghibásodási lehetőség és a minőség is kezd nevetséges lenni a palettán. Ezt én nem szeretném...Nekem olyan motor kell amiben benne van a minőség és nem gombok nyomogatásával kel életre keltenem a teljesítményt meg sorolhatnám ami el fog romlani az el is romlik kategória. Ezt diktálja a piac vigyed szervizbe fizesd a rengetek pénzt.
Végigolvastam. Ebből is az jött le, hogy gyakorlatilag kimegy a világból.. Az, hogy hogy néz ki, már más kérdés