kupecot ismerem .... persze akit tud megvezeti .. és ez igy is van rendjén ... nincs evvel semmi baj ....
ugy 7 éve venni akartam töle egy fekete 1000 cbr dualt .. mesze a leg jobb állapotu volt a piacon ... és mesze a leg jobb áru ....
söt amikor rám jött a ducati birtoklási láz .. / hála joisten hamar ki is gyogyultam belöle / szoval azt is nagyon jó áron tet volna a segem alá ....
persze vannak szarházi kereskedök .. és persze keresen azon a jármüvön ...... de mi is hortunk be rengeteg robogott ... haza hoztul ki pofoztuk . üzembiztosá ,, és biztonságosra .. és igy ment a piacra ....
én azzokról a kereskedökről beszélek .. akik 10 vel hozzák a motort és az autokat .. halálra le szarják hogy milyen a fék .. milyen a motor stb csilivilire maszkolják a mokkák rabszolgái és pofátlanul el kérnek egy 520 /e39 ért 600 ezret amit 850 euróért vettek .. na ezekröl beszélek ingyenélö .. bármit csinálo .. csak dolgozni ne kelljen .................
Ezaz bazz,énismondom annak a kupecnek hogy hozzon egy cbr-t nekem.Lehet csúnya is csak járjon mint a doxa,meg egyenesen fusson és olcasó legyen alkudja le,benzinárban hozza be ingyen papírozza a nevemre és még szalaggal átkötve hozza el hozzám.
Utána anyni jótékonysági bált rendezek neki a ti számlátokra hogy csak na.
Ja és majd fizetem havira neki kétévig.
Bassz még eddig még nem tette meg...........de nem értem miért?
nézd,koromból adódóan sem volt sok motorom autóm,nem is volt célom hogy évente cserélgessem őket,így csak a szervízben látottakból építkezem,nyílván le vagyok maradva nem is kicsit és ezt tudom is.
Sajnos,amit te is látsz gondolom,sokszor nem egyszerű egy romhalmaz felett zöldágra vergődni egy szűkebb tárcájú emberkével.Ha annyit keresnék mint amennyit szeretnék nem nyúlnék bele a motoromba se,inkább elvinném olyan szakihoz akiben megbízom,bánom is én mennyit kér csak jó legyen alapon,és tudod miért? mert ő neki is ennie kell valamiből azt vettem észre az utóbbi időkben,az emberek olyan szinten a spórolás megszállottai hogy már már káros.Igen,többek között anyagi okai is vannak hogy nem pihentetem a fenekem mondjuk egy újabb bajorba,vagy nem pattanok a szalonba rá egy nagy banditára pl,a másik ok pedig az hogy vannak olyan járgányok amik tetszenek,volt már vagy lesz.vegyünk egy egyszerű dolgot e30 bimmer,egyik kedvencem,hiába őskövület és az olcsóbbik is drágább lesz mint egy jóval modernebb,az tetszik.Ezekből építkezek,kiismerem őket közben olvasgatok is de az közel sem olyan mint testközelből látni érezni dolgokat
egyébként a használt motor piac még mindig messze jobban áll igazmondásilag,talán azért mert sokszor egy hantán életek múlhatnak.
Akitől vettem a kis jószágot a lelkemre kötötte,nem érdekli hol lakom meg mennyit hogy mennyivel megyek mik a motorozási szokásaim,de ha hazaérek hívjam fel mert neki ez fontos.Na most ilyenkor jogosan merülhetne fel a kérdés,tényleg biztonságos-e de jót beszélgettem,meg kávéztunk és valamiért a motorost láttam a figurába nem az eladót,amit tudott elmondta végül nem kozmetikázta a gépet ami azért jó mert még ha próba úton nem is jön elő akármi,legalább számítani lehet dolgokra ha a vétel mellett dönt az ember.Mászkálhattam volna tovább is de ebből nem sok mászkál már ami nincs agyon streetfighter-esítve és széthajtva
Olvastam már töled rengeted rémtörténetet, de ez hátborzongató Volt!
Nem oly rég felsoroltad a legtöbb forgalomban megforduló jármü nyügjét gyenge pontját, ami a kezed között megfordult...Annak ellenére, hogy neked elég fals a mintavételed, mert ugye csak a rosszal találkoztál, gondolom, nem olyan véletlen , hogyha teheted, nem minden áron erölteted a friss Technika birtoklását, el vagy a korábbi évtizedek jármüveivel?!
Gondolom nem nagyon kéne megeröltetned magad, hogy olyan történetet hozz példának, amiben a tulajok szent megyözödéssl a tudatokban úgy hoztán felülvizsgálatra a jármüveiket, hogy azon minden a legnagyobb rendben , csak láttamozni kell, közben meg...
pontosan.Azóta már nem a szakmámban dolgozom, 8 évvel ezelőtt én hülye naiv barom azt hittem megfogtam az isten lábát,azt csinálom amit szeretek,aztán közben rá kellett jönnöm hogy ez is pénz lehúzásról szól.márkaszervízben kezdtem mint tanonc,ott aztán megmutatták mi is a programozott szervízelés,egy hiba elhárul lesz helyette 2 bujtatott..és nem piszkálnak semmit csak épp mondjuk egy karbantartást véletlen elfelejtenek megejteni.Én csak magán embertől vásárolok,nem csak emiatt de benne van ez is,és még így is lutri sokszor.pl tavasszal vettem egy kis bocit,se nem drága se nem olcsó,látszott hogy volt már a bal partján a dög.egyenes futással voltak gondok ami csak egy tengely hiba miatt volt,illetve állítólag egy gyertyát néha beköpött.ezekből semmit nem lehetett észrevenni,úgy csavartam bele 3000km-t hogy járt mint a doxa aztán betérdelt.Tasi szólt hogy baromira nem járnak együtt a hengerek és igaza is lett,szelepes volt a kis mocsok.javítás után újra a régi lett de ilyen "kis" hibák bárhol előfordulhatnak.
Ezért kell közvetlenül az eladótól venni, de csak mo-i első tulaj jöhet szóba, leellenőrizhető szervizkönyvvel. Persze így drágább, de sajnos sehol sincs ingyenebéd. Ha valami túl olcsó, akkor ott valami zavar van az erőben. Max nem derül ki rögtön, de előbb-utóbb biztosan. És akkor fájni szokott. Nagyon.
ebbe csak az a gusztustalan(tisztelet a kivételnek) hogy frankón hülyére veszik az embert.pesten a fehér úti használt autó telepnek dolgoztunk.sokszor a szarrágó paraszt arra nem vette a fáradtságot hogy az egyébként veszélyes állapotú rozsda boglyára féket,futóművet,gumit rakjon,tekergették az órát orrba-szájba...nem vagyok rá büszke de vastagon benne voltunk.szervíz könyvet csukott szemmel pecsételtem mint opel wallis márkaszervíz,azt közünk se volt hozzá,ja de...a munkafelvevőnk,aki egyébként egy rém jó fej emberke volt,cigi-kávé szeánszaiból phd-t írhatott volna de az autókhoz segg hülye,mégis ő mondta meg mire mennyi munkaidő kell Ezeknek a kupeceknek volt bejáratott órás emberük,kijött a kis dobozossal kb 15perc alatt fiatalodott a verda 1-200e km-t, check engine és egyéb nyalánkságok mint a karácsonyfa világít minden,de ő a prof maga személyesen kéz rátétellel javított ami nekünk diagnosztikával és némi hozzáértéssel kicsit tovább tartana,az ember egy igazi varázsló láttam,van fekete szigetelő szalagja is.Egyszer majdnem falhoz állított egy erősen hiperpigmentált medvedisznóember-szerű egyed.vett egy egyébként taxi társaságtól leselejtezett pinajeles lagúnyát,becsülve olyan 1milla már benne lehetett km-ben,ez a ritka szép példány nagyon megkímélt volt 120000km-el én személyesen cseréltem 2x is turbót mert a motorolaj körtáncot járva a motorba elég hamar hazavágta,ezt is. bejött a muki hogy zajos a váltó..hm olaj nélkül,kiseggelt szekunder tengellyel azon is csodálkoztam hogy lábon jött-e vagy húzták.váltó-kuplung kettőstömegű csere,után reménykedtem hogy megszabadulok végre különben kénytelen leszek munkahelyet váltani.EZ is eljött kicsivel később,konkrétan az autót karácsony előtt úgy rángatták be egy szakadt omegával,ahol lehetett dőlt ebből a szarfészekből az olaj,füstöl csattog...j oké szét"szedtem" a motort,azt hittem jelenést látok,a 2-3 dugattyúk beolvadtak a hengerbe de még járt így .na most kőbánya... általában nem egyedül járnak a pigmeusok,gyakorlatilag éreztem a hátamba a bökőt..hiába mondtam amikor vették hogy ezzel még foglalkozni kell több szempontból,nem lesz olcsó ,biztos van jobb is a piacon,ragaszkodtak hozzá.én is az életemhez, szóval mentem máshová.nyugodt lelki ismeret kicsit több királyi valuta és hozzáértő kolegák. Ezért nem veszek még kávét se használtautó kereskedőtől !
ugy 7 éve venni akartam töle egy fekete 1000 cbr dualt .. mesze a leg jobb állapotu volt a piacon ... és mesze a leg jobb áru ....
söt amikor rám jött a ducati birtoklási láz .. / hála joisten hamar ki is gyogyultam belöle / szoval azt is nagyon jó áron tet volna a segem alá ....
persze vannak szarházi kereskedök .. és persze keresen azon a jármüvön ...... de mi is hortunk be rengeteg robogott ... haza hoztul ki pofoztuk . üzembiztosá ,, és biztonságosra .. és igy ment a piacra ....
én azzokról a kereskedökről beszélek .. akik 10 vel hozzák a motort és az autokat .. halálra le szarják hogy milyen a fék .. milyen a motor stb csilivilire maszkolják a mokkák rabszolgái és pofátlanul el kérnek egy 520 /e39 ért 600 ezret amit 850 euróért vettek .. na ezekröl beszélek ingyenélö .. bármit csinálo .. csak dolgozni ne kelljen .................