Azt fogok, még mindig 16,5 k HUF + posta. Megkapom a fizut holnap, lehet benevezek rá. De akkor meg Ronson fog megölni ha nem most veszem meg tőle a BT headsetet....
öregszel valamikor rég a tuning SR2 szimóval jártam melóba, jövet menet 30 km télen nyáron , télen bundakesztyű bundakabát sál meg napszemüvegben második világháborús rohamsisakban nyomtam a sötétben a kockaköves úton , mínusz 15 alatt volt hogy félúton leszálltam és futottam a seggbosszantó mellett pár száz métert hogy melegedjek mostmár van kocsi , de ha olyan a kedvem simán elugrok motorral Debrecenig meg vissza
Vasárnap délután gurultam 190 km-t, 12 fok volt mikor elindultam, és kb 7-8 mire haza értem. Hát a végére már a sz*r is belém hűlt (de akkor is qrva jó kör volt, végre kezdem megszokni a GS-t).
Nálam a hiányos és viseltes öltözettel van a gond, konkrétan a kabátomon átfúj a szél, vehetek alá bármit. 10 fokban (persze plusz ) télen is el szoktam menni motorozni egyet-egyet, ha szépen süt a nap, ennél alacsonyabb hőmérsékletnél már nemigen érzek olthatatlan vágyat. Idén még szeretnék egy markolatfűtést beújítani, most új kabátra nem tellik, így az esőgöncöt fogom magamra húzkodni szél ellen.
na igen,van többféle verzió is..én csak paraszt logikával megtámasztva mondom a teli állapotot.ha üres akkor levegő éri a vasat,ha párás a levegő előbb utóbb megkezdi rozsda belülről,míg teli tankot még nem láttam így korrodálni pár hónap állás alatt.De nem vagyok hála istennek senki anyja-apja,úgyhogy tegyen mindenki belátása szerint
xhege!
Más hogy laikus vagy, vagy hogy józan paraszti ésszel gondolkozol. Vagyis használod ami nyakadon van.
A párás levegöt mi állítja meg? (belehet tekerni vastag ronggyal aztán végére egy müanyag zacsi felgumiz...de spes ilyet én soha nem csináltam, de állítól így kell.
Sokkal fontosabb, hogy legyen túlfújva a gumi, ha lehet ne legyen rajta terhelés. Legyen lemosva a mocsok, tiszta legyen , egy kis szilikon, vagy polir a fényezésre, olaj a kenési pontokra, láncra, porlasztókból a benzin leengedve, motor letakarva ponyvával, pléddel, ágynemühuzattal. Az adalékkel az esetleges baj elözhetö meg. Mert ha elképzelhetö, hogy job helyen tankolsz, és 2-3 hónap után sem lesz gondod, másnak meg igen.
Nincs általános dolog ami mindenre jó, ezért kell venni a fáradságot és több ismeretetöt elolvasni, és utána saját szán íze szerint fejünket használva mérlegelni. Túlzásba nem kell esni...itt a "fényes" nyugaton, a városban télen több ezer motor rohad kint az utcán (télen -nyáron), van amelyik igen szívvacsaró látvány a 20 cm hó alatt...a lényeg, hogy az arany közép mindig járható...
"dugdosódást sose értettem"
Hidd el én sem...mindig eldugom a sarokba , deaztán mindig megtalálom!
(amúgy vagy egy tucat cikk sorakozna a keresöbe beütve a "téli motortárolás" -t, de akkor unatkoznánk...Meg akkor lenne egy csomó eldöntendö dolog is mint a összel vagy tavasszal olajcsere, mert ugye mindegyikre van elöny és hátrány...én meg simán csak leszarom, mikor észbekapok, hogy belenézzek a vezetett tálázatba, hogy mikor cseréltem éppen a seggem a alatt levöbeazt látom, másfél éve és 6800 km-t mentem vele...az uralba 15 éve ugyan az a 700HUF/ liter olaj van amit a felújitáskor beleborítottam...persze a tudomány mai állása szerint az már belül teljesen szét van rohadva...)
Az igazat megvallva én nagyon laikus vagyok a témában és rengeteg az ellentmondásos információ. Szóval ha valamire azt mondják, hogy használhat azt betartom mégha esetleg placebo akkor is. A gond akkor van, amikor valaki szerint kell csinálni mert jó, van aki szerint meg kifejezetten káros.
Az a teli tank, üres tank pont ilyen...
ha valamit beledugok akkor az a sluszkulcs,2hetente egy órára frissen sütve spuri jó cucc,teletank pipa de ezt a dugdosódást sose értettem,meg azokat se akik lerakás előtt olajat cserélnek,de ez a jó az emberben,ahányan vagyunk annyi félék
Kipubedugás: mivel a 4 hengerböl valamelyiknél nyitva maradhat a kipuszelep, gyakorlatilag a párás levegönek a kipun keresztül "egyenes" az útja a hengerig, ahol korrodálhat.
Telitank plusz benzinadalék : spuri ajánlott.
megcsináltam... tettem a benzincsapba egy M3-as csavart...:-D aztán majd a télen meglátom mi lesz..:-D megy majd a Wunderlich is ... bár most ott tavasztól nagy változásokat akarnak kereskedői szinten... majd lemegyek Milánóba a jövő hétvégén pofavizitre aztán kifaggatom őket..
Volt szélvédelem,tengernyi hely,csomagtartó fűtés és minden 2. hétben a kezembemaradt váltókart hekkeltem vissza.
Jegesmedvének meg nem öltözök be,régebben megtettem,mostanában már nem vágyom rá.
Kiérti ezt?
Nálam a hiányos és viseltes öltözettel van a gond, konkrétan a kabátomon átfúj a szél, vehetek alá bármit. 10 fokban (persze plusz ) télen is el szoktam menni motorozni egyet-egyet, ha szépen süt a nap, ennél alacsonyabb hőmérsékletnél már nemigen érzek olthatatlan vágyat. Idén még szeretnék egy markolatfűtést beújítani, most új kabátra nem tellik, így az esőgöncöt fogom magamra húzkodni szél ellen.
Vénülök,a motor se birja még szétesik,nameg hát,hihihihideggvan bazz.
Olyan faja téli cuccok vannak.
Más hogy laikus vagy, vagy hogy józan paraszti ésszel gondolkozol. Vagyis használod ami nyakadon van.
A párás levegöt mi állítja meg? (belehet tekerni vastag ronggyal aztán végére egy müanyag zacsi felgumiz...de spes ilyet én soha nem csináltam, de állítól így kell.
Sokkal fontosabb, hogy legyen túlfújva a gumi, ha lehet ne legyen rajta terhelés. Legyen lemosva a mocsok, tiszta legyen , egy kis szilikon, vagy polir a fényezésre, olaj a kenési pontokra, láncra, porlasztókból a benzin leengedve, motor letakarva ponyvával, pléddel, ágynemühuzattal. Az adalékkel az esetleges baj elözhetö meg. Mert ha elképzelhetö, hogy job helyen tankolsz, és 2-3 hónap után sem lesz gondod, másnak meg igen.
Nincs általános dolog ami mindenre jó, ezért kell venni a fáradságot és több ismeretetöt elolvasni, és utána saját szán íze szerint fejünket használva mérlegelni. Túlzásba nem kell esni...itt a "fényes" nyugaton, a városban télen több ezer motor rohad kint az utcán (télen -nyáron), van amelyik igen szívvacsaró látvány a 20 cm hó alatt...a lényeg, hogy az arany közép mindig járható...
Hidd el én sem...mindig eldugom a sarokba , deaztán mindig megtalálom!
(amúgy vagy egy tucat cikk sorakozna a keresöbe beütve a "téli motortárolás" -t, de akkor unatkoznánk...Meg akkor lenne egy csomó eldöntendö dolog is mint a összel vagy tavasszal olajcsere, mert ugye mindegyikre van elöny és hátrány...én meg simán csak leszarom, mikor észbekapok, hogy belenézzek a vezetett tálázatba, hogy mikor cseréltem éppen a seggem a alatt levöbeazt látom, másfél éve és 6800 km-t mentem vele...az uralba 15 éve ugyan az a 700HUF/ liter olaj van amit a felújitáskor beleborítottam...persze a tudomány mai állása szerint az már belül teljesen szét van rohadva...)
Az igazat megvallva én nagyon laikus vagyok a témában és rengeteg az ellentmondásos információ. Szóval ha valamire azt mondják, hogy használhat azt betartom mégha esetleg placebo akkor is. A gond akkor van, amikor valaki szerint kell csinálni mert jó, van aki szerint meg kifejezetten káros.
Az a teli tank, üres tank pont ilyen...
Èn össze szoktam gyüjteni az egész évi fikázást ami itt a fórumon megy, és azzal szoktam!
Telitank plusz benzinadalék : spuri ajánlott.
Esetleg ha külön az elektromos tankring két alkatrészét meg lehet szerezni.
Egyébként ti télire teli vagy üres tankkal teszitek el a vasat? Mert most aztán mindenhol mást olvasni erről.