A 70 ezer forintos Jawa Mustangon azért csak felröhögtem (bocsi). 16 éves koromban vettem egy ilyet újonnan a boltból (2 egész nyarat végig melóztam érte, mert a szüleim nem akarták hogy motorozzak, így egy buznyákkal sem segítettek bele). 2 évig nyúztam, tuningoltam, megért vagy 3 teljes motorgenerált ennyi idő alatt. Szegény olyan sz*r volt (legalábbis az akkoriban megjelent Simson S51N-ekhez képest), hogy miután letettem az autós jogsit, 32 évig nem ültem semmilyen motorizált kétkerekűre. Szóval mély nyomokat hagyott bennem. Két és fél éve kezdtem "újra" motorozni, előbb A1 kategóriával (Honda CBX125 Custom japán belpiacos kis csopperrel), majd idén augusztustól korlátlan A-val (Suzuki GS500). Szóval elképzelem, hogy ha a Mustáng újonnan sz*r volt, milyen lehet most, 30 évvel később...
mond meg cimborám ! ... ha netán össze lapátolsz magadnak egy békalámpás 350 jawát ....
Ugye hogy valamit vissza ad a fiatalságodból ?... ugye hogy régi emléket vissza jönnek ?
Igen ezt a részét én is bele szoktam szúrni a beszámolóim végébe, de ez nálam már az apróbetűs rész. A lényeg szerintem soha nem az utolsó sorban, vagy az elsőben van egy ilyen írásnak, az egész adja meg számomra a valóság tartalmat és már pont az ilyenek miatt sem teszem közzé, mert magamnak íródott, amit megélt az ember elmondani nem lehet élethűen! Meg kell élni minden percét mindenek, ha van rá energia, hogy tisztán láss!
Ha nincs ló a szamár is jó...Egyébként legutóbbi túra alkalmával láttam olyan képet, hogy a fékolaj szivárgás megszüntetéséhez egy francia kulccsal el szorította a fékcsövet amit szigetelő szalaggal rögzített a villához. És folytatódott tovább a túra. Azt már le sem írom, hogy milyen nemzetiségű volt a tulaj mert biztosan kitaláljátok.
Túraleírást itt mióta olvasgatom nem láttam csak az 1250 vs 650 meg a szar,drága bmw,esetleg a letépia karom a légolajos a többi mind müanyagvacak féle flamek.
Úgy rohadtul nehéz emelkedettnek lenni ha a szardinia túrából ami eszméletlen jó volt amúgy csak az ragadt meg hogy kínomban egy kődarab és egy nyeletlen csavarhuzo segítségével próbálom meg feszíteni a kormánycsapágyat.
Kár hogy megpróbálonk szinte mindig mindent halmazokba pakolni, beskatujázni, általánosítani, leegyszerüsíteni...szerintem így is erösen "laposodik" körülöttünk minden, és hódit teret az üres semmitmondó ridegedö valóság. Szerintem nem olyan fájdalamas a dolgokat a maguk teljességében csodálni. Inkább ehhez próbáljunk meg felnöni, és a nem a dolgokat tetszölegesen primítiv szintre lealacsonyítani, mert pont a lényege veszik el.
((Mint mikor egy túra után : 1221 km.-t mentünk, 5.46-os fogysztással ...kit érdekel a számháború? Hol vannak a kalandok?))
Ahogy olvasom az eddigieket a konklúzió az, hogy aki motorozni szeret az modern gépet vesz aki szerelni az meg veteránozik....aki pedig mindkettőt az meg lecsövesedik.
Tudom, hogy nem a fórum témájába vág, de mivel gondolom sok túrázó van köztetek, ezért kérdezném, hogy a szerb-román határon is elég a személyi igazolvány? Holnap arra kellene mennem, és ne ott derüljön ki, ha útlevél kell. Azt tudom, hogy a magyar-szerb, és a magyar-román határnál elég a személyi.
http://www.sportmotor.hu/motor...
http://www.sportmotor.hu/motor...
anyi ilyen öreg szart hoztunk rendbe .. persze hogy nem lehet az ujakal össze hasolitani ...... de akkor jó volt