Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez nem vicc......

Kesuti cimbi mikor megvette 2006-ban a Gs-t, vett hozzá 37000-ért egy felső konzolt........
Sima egyszerű csőből volt halithatva, és rajta a matrica MAX 5kg
Én is majd eldobtam az agyamat.

De a "profi" konzoloknál is ott szokott lenni egy paper, hogy mennyit bír súlyra és sebességre.
Ha jól tudom a Krauser a legjobb ezek közt......



Én paszolok......
eleve nincs pénzem drága, márkás dolgokra, szóval maradt a sufnitununig
és?
Ha visszakeressel április-május környékére - jó sok beszólást kaptam országos cimborámtól:-))))) Vszabitól:-))))
Mikor meglett a dobozom sokan legagyizták.........
és?
Az 5000ft-os OBI-s doboz, és a gyári konzol megjárta velem Lengyelországot, Szlovéniát...........pályán pedig mentem párszor 200 környékén is...........de tartósan 140-170 közt.

Erre van a jó mondás: JÓ ALAPOKRA lehet építeni:-)

Tehát csak a megfelelő felfogatűsi pontokat kell kiválasztani, és jó anyag kell hozzá. (esetemben 15ös zártszelvény)





A bukócsővemet is magamnak csináltuk a szomszéddal.........
páran megjegyezték, hogy gáz lesz ha az ér le hamarabb (mert tényleg lejebb látszik, mint a lábtartó)...
A poén?
A csizmám orra hamarabb leér, mint a bukócső vagy a lábtartó:-))))
Azt ne kérdezze senki MIÉRT:-))))
De párszor már kaptam vissza a gépet - mert nem szeretnék szandálba hazaérni, mikor csimába mentem el:-)
Én nem láttam még gyárit élőben, csak neten, de ha még gyenge az anyag is, akkor végképp meggyőztél. Mert amit csinálok az lehet hogy talán otromba kinézetű lesz, de úgy fogom méretezni meg merevíteni, hogy az nem 10 kilót fog elbírni, az biztos.
Én sem vagyok lakatos, de érzek magamban annyit, hogy meg fogom tudni csinálni. Azért is érzem rettenetes túlzásnak azt az árat amit kérnek érte. Mégha elkészíthetetlen, bonyolult művelet lenne, akkor is rengeteg a 30e Ft egy darab vasért.
szerinted aki magának csinálja az MIÉRT TESZI EZT A BŰNT?
Pontosan ezért, mert semmi kedve kifizetni több tizezret egy max 2-3000ft-os cuccért - ami ráadásul még gyatra is, mert biza gyenge agyagból van (a Gs-re rá volt írva hogy MAX 5kg)....és bizza láttam már pár rusnya hegesztést.......
Hasonlóan érzek én is! Ezért csináltam meg magamnak. Kb 2000 Ft-ból állt meg. Mivel nem vagyok lakatos, így ráment 2 délutánom is!
Hát igen. Sziloplaszt inside- idiot outside.
Ha jó tudom az elsőnél épp az volt a baj, hogy nem Te koptattad el ...
A Kawa mindig közel állt a szívemhez, kettőt elkoptattam
Ha képes leszel egy ilyen szart megvenni, többet nem kapsz láncsprét
Én teljesen kiakadtam azon, hogy 30e Ft-ot elkérnek egy darab vasért, amelyben van 1500 Ft értékű anyag és kb 3 órai kézimunka. Éppen ezért elhatároztam, hogy a téli unalmas óráimban készítek magamnak túradoboz tartót. Van a cégnél 3/8-os csőhöz fej a hidraulikus csőhajlítóhoz és elkészítem magam. Kíváncsi leszek, hogyan sikerül. Nem szeretem, ha hülyének néznek a boltosok. Tudom, hogy nem fog úgy kinézni, mint a gyári, de nem érdekel. Ennyi pénzt egyszerűen pofátlanság kérni érte.
"eladom a bandit veszek " - kihaygtam a "ha" szót
uhm, akkor inkabb a gyári kappa v. givi....30 körül az is megvan...nyáladzani jó, jön a tél....nézd meg a kawa honlapját, tetszik, és az 1700cm3-tól induló igáslovak, eladom a bandit veszek egy cirkálót, csak a seggemen-derekamon fog múlni...
Louisban five stars seitentrager. 120 euró
Na Én ezért szeretem ezt a platnit, mert azért a vas nem törik olyan könyen.

Még anno az Apriliámon volt ORINON doboz....na annak csak 2 kis müanyag füle volt..........Na ott nem tenném oldalra a konzolt
mikor futárkodtam, egyszer leugrott a doboz de csúúnyán.. az a kiálló bizbasz tört le az alaplapról.. utána isszonyat méretű alátéttel átfúrva felcsavaroztam. utána jó volt.
Simán kibirja....
A lényeg hogy MOZGÁSMENTESEN TEDD fel az alaplapot, mert ugye az fog elsőre eltörni-repedni.
Nekem a "gagyi" dobozhoz LEMEZ a paltni......az előző dobozaimhoz olyan volt, mint a többi......valami erősített müanyag.
Ezzel annyi gondom volt, hogy a csavar beleette magát az anyagba......


Szóval ha frankón FIX, akkor a doboz mehet rá simán.........
Ha félasz, akkor Én a GS-nél csináltam azt, hogy egy 5cm széles tépőzárral volt pluszba rögzitve a platni és a doboz.....igy ha a pöckök letörnek, akkor se vesztem el a dobozt.

itt van pár kép......
ezekl mind TESZTELT péládnyok, hiszen jópárszor eljöttek velem tökig pakolva......
Nekem igaz DL-em van, de ez a doboz van oldalt. Ahogy írod, a platni van felfogatva. Blue -módszerrel csináltam neki egy keretet, amire a platnit csavaroztam, majd ezt a keretet "némi kis vasanyaggal" a motorhoz erősítettem, csavarokkal, hogy pár perc alatt le-fel rakhatók legyenek.
Ja, és igen, bírja! Tesztelve van.
Nekem 42L-es van, de engem is foglalkoztat a kérdés, hogy upgrade keretében oldalra is kapna táskát a Bandit. Az a megoldás mennyire lehet megbízható, ha magát a hozzá adott platnit erősítem fel a kotor oldalára? Tehát némi vasanyaggal simán fixre felfogatom a platnit, úgy hogy a bebújtatós része legyen alul és úgy mozgatom, mint egy top case-t.
Van valakinek tapasztalata? Kibírja az alaplap?
van valakinek moto-detailos oldalkoffere? (44L) a tartóvasakat hol vette hozzá, vagy milyet? (a kappa 32 ezresén kivül, az gondolom jó...)
Persze) Logikusnak tűnik. Főleg téli gumival ))))))))))))))))
Biztos jobb az idő és mindenki motorozik!
Jobbat)) Eseménydús a Bandi fórum.... Köszöngetünk egymásnak)))))))
Jó reggelt!
Jó estét Banditások.
Aha nálunk is 160-180,és eléggé fröcsköl,de ez tényleg nem Bandit téma.
Általában 140-180 °C szokott lenni. Ha szlovák, akkor 200 felett kicsivel. A laboránsok imádják lobbantani, főleg, ha vizes. Olyankor 100 foknál kihabzik, vagy kifröcsköl a tégelyből hiába melegíti lassan. A ruhából pedig kizárólag ecetes ollóval jön ki....... -De ez nem Bandit-téma....