Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kacsaszalaggal minden javítható.
Ettől tartok én is !
Idén már nem valószínű a használata.
Felteszem majd, hogy mennyi aktív használat után tört el ismét.
Remélem ez évek múlva fog megtörténni !
Csak ideig-óráig.
Van vibráció és a hegesztés már nem eredeti.Elég kemény fura műanyagok a tartók.
erről beszélek , közbe észrevettem hogy a bandit mikuniján nincs ilyen de amien sűrűn piszkálom nem csoda hogy nem emlékszem , különben tudtad hogy a cibere 954 -esnek is pettingesedik a váltója ?
GPS tartó eltört. Műanyag, és hegesztve lett.
Álltalánosan mire lehet ilyenkor számítani ?
Tartós lesz, vagy csak ideig óráig segít ki a bajból ?
Ok. ennek örülök !
Nem valószínű, hogy ebben az őszben járok arra.
Majd kitaláljuk hogyan oldjuk meg.
itt a környéken nem sok van , váradon van 3-4 darab de azokkal még nem motoroztam lehet rejtegetik talán honda a favorit, cibere 900, mondtam is a kölyköknek csinálhatnának már egy klubot is akár
nekem nincs különösebb bajom vele ha bemelegszik kicsit feljebb megy az alapjárat mármint ha tekerem rendesen vagy városba plusz 40 be hőbörgök a pilotok kb ott vannak ha jól emlékszem... majd télen nyomok egy szelephézagellenőrzést meg lehet kap egy szett új gyertyát habár azt minden évben kapott újat
Hm, érdekes, az enyém is ilyen bársonyos....
Szombathelyen nyáron késő este ülünk a 7. emeleten. Elmegy egy motor az utcán, csak a hangját halljuk.
Anya így: Ez tuti bandit.
Kinézek, tényleg
Megy az..
Igen én is igy gondolom. 10-et szó nélkül kicsengetnék érte.
10e a reális ár, ne hagyd magad!
Közben körbenéztem középsztender ügyben is. Jópár bontót felhivtam. Egy helyen van 98as évjáratú 600-as Bandithoz ilyen alkatrész, ott 20 pénz az ára. Érdekes módon egy másik bontóban 2000 utánihoz való csak 10 pénz.... Ebayen az USA-ban 4-6 ezer Ft, csak a szállítás 15-20. :(
-3-4-5-ös fokozat kéregleválás
-kilágyult hátsó rugó
Km óra visszatekerés
Az egyik rézcsövön a szívató dugattyújához juttatjuk el a benzint, a másik rézcső, meg a szívótorok depresszióját "viszi fel" a műanyag csonkig, ahova a szinkron tesztert illesztjük..., de Tasi leírta lényeget már.
Teljesen másként működik a gépem, mint korábban.
Talán tudok képet feltenni.
Megpróbálom.
ki tudod simitani ........ 2,5 a pilot aztán szinkron 1400 en .. vissza tekered 1000 re és szépen dusitod 1/4-1/8 fordulatonként a pilotal fülre .... igy fel tolodik 1100-1200 re

utána le tekered 1000 megint és rá hangolsz a szinkron csavaral .. ugy hogy ne mászon el nagyon a fordulat max 100 at

ezután be álitod 1200 re és megint a pilotokal hangolsz .. általában a szarabb hengereknél még kicsit dusitani kell a jobb hengereknél pedig zárni kell de itt már csak ilyen 1/8 fordulat ..

türelemel és jo gépel bársonyosá varázsolható az alap járat
Szákszöveg akart lenni nem mondhatom hogy ha nem hózzák meg sikításig akkor csak fogazni fog má.
2-3-4 és változó van akinek kevés van akinél 100e felett sem.
Fehasználói hiba inkább.
Itt sokáig tárgyalták és arra jutottak hogy a magas fokozatban alacsonyan terhelt váltó és az elégtelen szóró olajzás együttese teszi tönkre.
Ez eléggé valószínű mert akinek sose jelentkezett az rendesen kiforgatja az összes fokozatot nem bandukol 5-ben 50-el mert birja.
Köszi, minden fokozatban és ilyen kevés km.-nél?
ez a pittng miben jobb mint a petting? csak kérdem
Váltó fogaskerék pittingesedés,jele az ikaruszhangú búgás.