Igazából nálam sok esetben a motor "munkaeszköz", emiatt gyakran előfordul, hogy pl. egy hétközbeni 700-900Km-es munkakanyar után már nem igazán vágyódom a jó kis hétvégi élménygurulások után Mint 2011 nyarán, mikor átmenetileg nem volt autóm - abban a szezonban beleszaladt a GSF1200N-be valami 13eKm. Szeles pályaszakaszokon az volt ám az igazi hardcore - semmi idom, tépett is a szél rendesen
Keleti országhatár környékén még szitált dél körül, pályán már csak a bogarak keserítették az életemet. De legalább nem esett - ennek igazán tudtam örülni Szabolcsban az utak taknyosak, helyenként sárosak + a jófajta már-már szinte peremes nyomvájúk - kellett gépészkedni rendesen
Én ma délután toltam egy 690Km-es, Kárpátalja - Bp. - Kárpátalja útvonalat, hazafelé M3-ason ugyanazon buszt háromszor előztem meg . Plexitakarítás nem egész 100Km-ként, f@szom. A bogarak most már igazán elrakhatnák magukat téli pihenőre
Nemrég jöttem Kisvárdáról fel a kamionnal, Nyíregy után lehagyott egy sportmotoros, Bp.-ig még 2X hagyott le utoljára Gödöllőnél, tehát a kamion tulképp ugyanolyan gyors mint egy sportmotor.
a navi is egy érdekes állat ... kedvencem az volt mikor hollandból jöttem haza az autópályán és le akart vinni majd 2km múlva vissza biztos volt valami érdekes ott .... persze teljesen felesleges akkor és ott de pl külföldön városba címet keresni nagyon jó na meg idegesít hogy lehetséges sebességmérés stb de különben szeretem kiírja mennyi km van még mennyi idő de kell tudni felülbírálni egyszer egyszer... Transalpinára is vittem pedig elméletileg hazai pálya na de ha nem használ nem is árt .
Foleg ha a hegyekben mesz napi 3-400kmt,akkor nagyon hasznos a gps,plane,hogy imadom az eldugott negyedrendu utakat.mindig ott vannak a legszebb helyek. Zavar ha nem tudom epp merre vagyok es merre tartok,ezert napkozben is ranezek a papirterkepre,de a napi 15-20 koztespontot keptelen vagyok megjegyezni.
Siv Widerberg:
BÉLYEG
Bélyeget gyűjtöttem.
Papa hozott egyszer egy kilót.
Azóta nem gyűjtök bélyeget.