Szervizben van még. Nem kértem sürgősre, mert úgyis családlétszám növekedés volt nálunk, így most mindenképpen csak pihenne. Az biztos, hogy más kormányt választottam rá, mint ami rajt volt, most egy kicsit szélesebb, de egyenesebb LSL került rá, ugyanis a gyárinak a markolatai nagyon kellemetlen szöget zártak be egymáshoz, valami extrém kicsi és szűk vállú japánhoz tervezték :-) Meg bukógombákat is kapott. Most már bármikor kész lehet. Kíváncsi leszek az árára a mókának :-)
jaaaaj már megint túlspiláztátok .... az egy 95 ös DR650 mikuni BST40 es karbija az a cső meg egy túlfolyó ha túl nagy a szint a karbiba szépen kifolyik alul a csöcsön semmi extra ez egy elég általános megoldás
Még egy gondolat az olaj szóráshoz: ha egy liter olajjal 15-20e km-t megyek, az nagyon pici mennyiség
mennyiség. Attól nem lesz csatakos sem a motor oldala, sem az utas.
Gyere, bármikor szívesen látlak! Van panelfúróm, 1-1,5-2-2,5 mm fúrószáraim, ha kell és lehet, meg tudjuk merevíteni fémmel a törött műanyagodat. Az olajozó meg úgy jó, ahogy van. Ha valaki kíváncsi rá, nem mosom le a motort, hogy legyen benne pár száz km, ami már mutatja, ha szórná. Picit van itt-ott csepp, de az kevesebb, mint amikor spréztem.
Német munkadíj:
Csávó hirdet egy gr77B-es 750-es gixer vázat, lengövillával, belsö sárvédövel, meg pár aprosággal: 50€ osztrák papirral, de nem postázza, mert nagy.
ondom nem kell a komplett váz, csak a levágott váznyúlvány, meg a mozdítható cuccok... a fövázat a papirokkal megtarthatod...2 napig semmi válasz...majd nyomok egy kérdöjelet. Erre azt mondja, ha utalok 100€-ot akkor vág, szerel, küldi...
ez a régi gsx 1100 pohár tőmitése mikuni.... és ez nem tul folyó cső koma ...
ez a régi karbi gyorsito fuvokájának a csöve a pohárban alul van is egy kicsi fuvoka amit meg a vákum irányit ezeknek a karbiknak az oldalán van egy levegő cső ............
mikor oda vágod neki le csöken a nyomás és ezen a furaton töblet benzin jut a motorba ,,,, ugy mükszik mint a weber karbin a gyorsito fuvoka cső .............
Komló környékén járok, és előre tudunk egyeztetni, a lánc olajzót megnézném.
Kérdés, mennyire fröcsöli össze a pótutast, mert legtöbbször azzal megyek.
Csabi, én a törött műanyagokat (ha hozzáférhető) át szoktam fúrni a közepén hosszában ragasztás után vékony fúróval, majd ragasztóval bekent drótot nyomok bele végig, a kilógó véget síkba csiszolom. Ami így lett megcsinálva otthon, az még nem esett szét, igaz, vibrációt nem kapott.
Ez egy eleg spec mikuni porlasztó...ilyet még csak képen láttam. Az hiszem ennek az alján van egy nagy csavar hogy megbontás nélkül lehessen a föfúvókát cserélni...elég ritka, pár öreg gixer volt ilyen , és talán inkább a 750-esen...meg volt valami gumicsö az oldalukon is.Kicsit olyan versenysportos cucc... a többi mikuni 36-38-40-en ilyen nincs. Talán ez az...
"cibere 954 -esnek is pettingesedik a váltója"
èn biztos vagyok benne, hogy nem egyedi eset...csak mint beszéltük, a nagy számok törvénye szerint, a banditból nagyobb a hibás darabszám, bár lehet százalékra nem több...meg egy cbr-t kevesebben vesznek csorogni, inkább forgatják, gondolom ott elöbb fekszik ki az 1-2-es kapcsolókörme-zsebe, mint a többi fokozat...Meg gondolom egy vizes blokkban tovább maradhat rejtve hangjelenség, föleg ha még egy hangos dob is elnyomja...
Bár azt a gumiharang megfogja.
mennyiség. Attól nem lesz csatakos sem a motor oldala, sem az utas.
Lehet veszek egy béjemvét én is! Meglepödtem, hogy 4-5 millákról volt szó, ez meg csak alig 2000€!
Csávó hirdet egy gr77B-es 750-es gixer vázat, lengövillával, belsö sárvédövel, meg pár aprosággal: 50€ osztrák papirral, de nem postázza, mert nagy.
ondom nem kell a komplett váz, csak a levágott váznyúlvány, meg a mozdítható cuccok... a fövázat a papirokkal megtarthatod...2 napig semmi válasz...majd nyomok egy kérdöjelet. Erre azt mondja, ha utalok 100€-ot akkor vág, szerel, küldi...
nekem van ilyen karbim
ez a régi karbi gyorsito fuvokájának a csöve a pohárban alul van is egy kicsi fuvoka amit meg a vákum irányit ezeknek a karbiknak az oldalán van egy levegő cső ............
mikor oda vágod neki le csöken a nyomás és ezen a furaton töblet benzin jut a motorba ,,,, ugy mükszik mint a weber karbin a gyorsito fuvoka cső .............
Megnézem majd, kivitelezhető - e ez nálam.
Komló környékén járok, és előre tudunk egyeztetni, a lánc olajzót megnézném.
Kérdés, mennyire fröcsöli össze a pótutast, mert legtöbbször azzal megyek.
Talán ez az...
"cibere 954 -esnek is pettingesedik a váltója"
èn biztos vagyok benne, hogy nem egyedi eset...csak mint beszéltük, a nagy számok törvénye szerint, a banditból nagyobb a hibás darabszám, bár lehet százalékra nem több...meg egy cbr-t kevesebben vesznek csorogni, inkább forgatják, gondolom ott elöbb fekszik ki az 1-2-es kapcsolókörme-zsebe, mint a többi fokozat...Meg gondolom egy vizes blokkban tovább maradhat rejtve hangjelenség, föleg ha még egy hangos dob is elnyomja...