Tegnap meló közben eszembejutott, hogy kísérletezett a guru ilyen megoldással. 8 Gb. kártyára teljes európa, és nem fogadta el a gép.
Saját memóriájára viszont nagyon kicsi. Már nem emlékezem mennyi.
ja meg más is felismeri ... bementem a simsonos boltba debrecenbe mert kellett valami biszbasz kérdezi az eladó 1200 es banditom van? mondom ja , azt mondja egyből felismerte a hangját hogy össze vissza jár alapjáraton na bameg megdícsérték a gépem már megint pedig mikor elmászik a szinkron kicsit még pukkantózik is
persze neked egy ből fel tünik ...ha nem ugy duruzsol a banditád .. de nagyon sokan .. ugy gondolják adig jó egy motor amig be indul ... és kész a töbivel minek foglalkozni
szokott lenni pedig , mondjuk van ameikbe nincs.... most egy mikuni BST40-nek vettem le az alját neki van , azért elég sok mindennek össze kell jöjjön hogy túlfollyon minden de előfordul faluhelyt sőt talán még városon is
karbi tulfolyo nincs ........ ha nem zár a tű szelep vagy rossz az 0 gyűrű a benzinszint emelkedik ,, a kehely cső tetején pedig ki folyik a benzin elöször mivel arra lejt a szivotorokba ömlik ha be van zárva a szivó szelep a szint elöbb utobb akora hogy be folyik az air boxba enek viszont van le folyolya /lélegzöje és itt ki folyik a benya ....
tul folyo tehát nincs van ugyan egy járat amin keresztül levegöt kap a karbi de ez a cv 2/3 magaságában van és onnan pl egy banditon egy t eloszton keresztül ivben felfele és utána vissza forditva ez a csö is a motor aljára van ki vezetve .... ez nem tulfolyó ..ez azt a célt szolgálya hogyha fel borul a motor akkor ez a cső tele megy benzinel és a motor le áll mivel ha nem kap levegöt a karbi .. ujabb benzin nem tud bele menni ....
leköpi a gyertyát ..
nos tételezük fel egy karbi át enged a szelep a robanotérbe nem engedi be a benyát .. inditasz egy hengerben inditáskor a gyertyát le is köpi .. de a másik három henger simán indul és visszi is a fö tengelyt 10- 20 mperc és a felesleges benya egy része az olajba a másik fele a kipuba landol a hö hatására a henger be indul és megy mind a 4 henger ...
aztán le teszed és ujra inditod 2 nap mulva stb stb 15 ilyen inditás után már az olajnak nincs is viszkozitása és a forgatyus mehanizmus sérül ....
de mi van akkor ha a hibás karbinál nyitva a szivó szelep 2-3 liter benya le jut egy két nap az olajba
inditásnál pistának igaza van meg fogja az öninditott a motor mert a benzint nem tudja össze préselni ...
ki csavarod a gyertyákat .. meg pucolod öket és ez alatt a benzin lki is párolog .. gyertya vissza és pőc röf a verda
csak ép nem 5 hanem 7.5 liter olajos benzin van a karterbe ...
látam olyat hogy csak 1 hét állás után hozzta ezt a formát amedig napi szinten volt használva semmi gond
ezért kel mindig oda figyelni a benzincsap müködésére és a tű szelepek állapotára ..
Nekem jol fordul pr2 vel is :-) bar egy koma kiprobalta, is meglehetosen negativ ertekelest adott, mindvan ez fel akar egyenesedni mindig.
Jatszottam mar a pr4 gondolataval, de valami 15 ezerrel dragabb, annyival nem lehet jobb.
9 e km van abban amit most feltettem Pr2,a széle majdnem kopásjelzőn,mondjuk elszalad 10 e-ig és még lesz rajta némi minta,az már jónak számít,de a Pr4-el azért jobban fordul.
Amúgy a rosszúl száró tüszelep miatt beköpheti éppenséggel a gyertyát, de van akik meg tudja etetni vele, föleg ha egységesen rosszúl zár több, vagy mind a 4...a beköpés egy fajtája a hiabajelenségnek, de okvetlen velejárója szerintem...
na ilyen pl nem fordul elő mert ha valameik henger túl sokat kap beköpi a gyertyát és azt már észre lehet venni ha esik a kraft , ha csak szivárog álló helyzetbe akkor a karbi túlfolyón kicsepeg és nem megy a hengerbe , ha áll és rossz a csap vagy pri pozicióban van a tűszelep fel van akadva akkor belefolyik a hengerbe onnan meg ha van ideje leszivárog az olajtérbe (eresztettem már le kb 8 liter olajat egy régi gsx-f ből be is gyújtották de nagyon füstölt....)
Ha befolyik a hengerbe, nem bírja átfordítani az öndító. Olyan mintha lemerült volna, csak a relé csattog...Ott azonnal abba kell hagyni, mert ilyenkor rossz esetben kilöki a gyértyát a mennettel együtt a hf.-böl.
Botarcúként ha mondjuk elengedi a karbi benzint és ugye túlfolyik valamelyik hengerbe,reggel felpattansz a motorra,simán indul,és robogsz hazafelé mondjuk 800 km-t,hogyan kellene rájönnöm,hogy gond van,mivel induláskor még rendben lévőnek tűnik az olajszint?
Én nem vagyok jó képességű még csak motoros sem egyelőre, csak van egy motorom. Viszont zavar, ha baj van vele... Én nem tudom szerelni, így szerelőhöz fordulok, de igyekszem rendben tartani.
külömben ez érdekes .............. okoska szerelő nem nyomás probázik , a fészkeket ha nem cseréli .. nem poliroza ,, ha cseréli a fészket a tüvel nem képes látni benne egy kurva párhuzamot ...
szoval tapasztalataim szerint /tiszt a kivét / nem tudja tiszteségesen beállitani szabályozni .... aminek a vége ... ez lesz ...
karbi folyás .. ami ugye hozza magával .. más problémák sulyosabb problémák halmazát ...
ki verödnek a tömitések , meg ég a cv dugó , szép porladnak a tul folyok ..... le tekeredik a szabadon futó ,,,, ugye az utolsó hely ami kenést kap az a veztengely csapjai .. 500 km alat szará kopnak ... és látam nem egy ilyet hogy ez miatt .... hajtokar csapágy is el fáradt ...persze egy jó képeségü motoros egyböl észre veszi a hibát .... de a bot arcú ..? simán hazza vágja a saját motorját ....
A szomszédom által állított olajfolyás (az ő garázsában állt a motor míg a helye el nem készül), nem is olajfolyás. Benzin az és a karbikból származik. Ha jól láttam a négyből kettő a felelős érte...
Most üldözöm a szerelőt, csak nem veszi fel a telefont. A hiba talán nem annyira kardinális, de tök idegesítő és büdös a garázs.
Tegnap meló közben eszembejutott, hogy kísérletezett a guru ilyen megoldással. 8 Gb. kártyára teljes európa, és nem fogadta el a gép.
Saját memóriájára viszont nagyon kicsi. Már nem emlékezem mennyi.
karbi tulfolyo nincs ........ ha nem zár a tű szelep vagy rossz az 0 gyűrű a benzinszint emelkedik ,, a kehely cső tetején pedig ki folyik a benzin elöször mivel arra lejt a szivotorokba ömlik ha be van zárva a szivó szelep a szint elöbb utobb akora hogy be folyik az air boxba enek viszont van le folyolya /lélegzöje és itt ki folyik a benya ....
tul folyo tehát nincs van ugyan egy járat amin keresztül levegöt kap a karbi de ez a cv 2/3 magaságában van és onnan pl egy banditon egy t eloszton keresztül ivben felfele és utána vissza forditva ez a csö is a motor aljára van ki vezetve .... ez nem tulfolyó ..ez azt a célt szolgálya hogyha fel borul a motor akkor ez a cső tele megy benzinel és a motor le áll mivel ha nem kap levegöt a karbi .. ujabb benzin nem tud bele menni ....
leköpi a gyertyát ..
nos tételezük fel egy karbi át enged a szelep a robanotérbe nem engedi be a benyát .. inditasz egy hengerben inditáskor a gyertyát le is köpi .. de a másik három henger simán indul és visszi is a fö tengelyt 10- 20 mperc és a felesleges benya egy része az olajba a másik fele a kipuba landol a hö hatására a henger be indul és megy mind a 4 henger ...
aztán le teszed és ujra inditod 2 nap mulva stb stb 15 ilyen inditás után már az olajnak nincs is viszkozitása és a forgatyus mehanizmus sérül ....
de mi van akkor ha a hibás karbinál nyitva a szivó szelep 2-3 liter benya le jut egy két nap az olajba
inditásnál pistának igaza van meg fogja az öninditott a motor mert a benzint nem tudja össze préselni ...
ki csavarod a gyertyákat .. meg pucolod öket és ez alatt a benzin lki is párolog .. gyertya vissza és pőc röf a verda
csak ép nem 5 hanem 7.5 liter olajos benzin van a karterbe ...
látam olyat hogy csak 1 hét állás után hozzta ezt a formát amedig napi szinten volt használva semmi gond
ezért kel mindig oda figyelni a benzincsap müködésére és a tű szelepek állapotára ..
Jatszottam mar a pr4 gondolataval, de valami 15 ezerrel dragabb, annyival nem lehet jobb.
Ez hol van?
Amúgy a rosszúl száró tüszelep miatt beköpheti éppenséggel a gyertyát, de van akik meg tudja etetni vele, föleg ha egységesen rosszúl zár több, vagy mind a 4...a beköpés egy fajtája a hiabajelenségnek, de okvetlen velejárója szerintem...
El nem tudom képzelni,hogy tudnak egy zzr-en ennyi kmt elmenni,közben még pályázva is...
Mint a hímes tojással,úgy bántam a Pr4-el de 8 ekm alatt kopásjelzőn volt a kigyorsító felülete.
szoval tapasztalataim szerint /tiszt a kivét / nem tudja tiszteségesen beállitani szabályozni .... aminek a vége ... ez lesz ...
karbi folyás .. ami ugye hozza magával .. más problémák sulyosabb problémák halmazát ...
ki verödnek a tömitések , meg ég a cv dugó , szép porladnak a tul folyok ..... le tekeredik a szabadon futó ,,,, ugye az utolsó hely ami kenést kap az a veztengely csapjai .. 500 km alat szará kopnak ... és látam nem egy ilyet hogy ez miatt .... hajtokar csapágy is el fáradt ...persze egy jó képeségü motoros egyböl észre veszi a hibát .... de a bot arcú ..? simán hazza vágja a saját motorját ....
Most üldözöm a szerelőt, csak nem veszi fel a telefont. A hiba talán nem annyira kardinális, de tök idegesítő és büdös a garázs.
525, 524