Valószínű ez a nagy különbség,hogy én általában érdes aszfaltokon megyek,ott meg akkorát kell támasztania,hogy a mögöttem jövők szerint ha nem tépem a gázt kifelében,akkor is simán rajzolja a fekete csíkot az ívre,olyankor meg hamar fogynak a mm-ek.
Ennél finomabban képtelen vagyok haladni,már az utazósebességem is lecsökkentettem 110 körülire.
Hát nem jókedvemben
Mostanában keveset (vagyis inkább semennyit sem) járok olyan utakon ahol kophatna. Különösebben nem vigyázok rá (akkor a fogyasztás se 6,5 körül meg fölötte lenne hanem kevesebb), csak mivel szinte kizárólag olyan aszfalton mozgok aminek a tapadása töredéke az átlagos, de jó minőségű hegyi kanyargósoknak így nem kopik, bármit is csinálok vele.
Amikor felkerült akkor megjártam vele a Krímet, akkor volt ott egy kis kanyargós, ahol szemmel láthatóan kopott, meg hazafelé a kárpátokban. Azóta csak itthon mozogtam vele, főleg a Velencei-tó-Zempléni-hegység-Szeged háromszögben, leginkább a sokadrangú utakat preferálva, ahol megint nem fenyegetett az a veszély hogy felfalja a gumimat a burkolat.
Az meg hogy szép egyenletesen kopik szerintem annak a következménye, hogy síkság ide vagy oda, azért megtalálom a módját, hogy a széle is használatban legyen mindig.
A guminyomást mindig a gyári értéken tartom (elöl 2,25 hátul 2,5 bar)
Szóval ennyi a titok..
Azt nem tudom, hogy ebben mennyi köze van a motornak, mert tény hogy nem egy izomgép, de annyira nem gyenge, könnyűnek meg abszolút nem nevezhető.
Udv kolegak.
Hetvegen tervezek egy kis kiruccanast Mateszalka - Csengersima - Maramarossziget vonalon. Lenne-e kedve valakinek-valakiknek csatlakozni? Termeszetesen csak jo ido eseten. Indulas vasarnap 10 ora magassagaban Mateszalkarol. Ha van ra igeny. Nem duhajkodas, csak egy kis szerpentines turazas. Kb 300 km.
Spuri adalék.
Ennek rendszeres használatával pedig sok szopástól kiméled meg magad...ha eddig nem használtad volna.
(Ha megerösítés kell, akkor elég csak a fórumon visszalapozni a szezonkezdetre, ahol naponta, egymás után jöttek a porlasztó problémával kinlodó motorosok tanácsért.)
Nekem a Divin a PR2-ben most már biztosan több mint 20k kilométer van.. Elöl középen 1,9mm; hátul középen 2,5 mm, a szélén 2-3 tizeddel több még a minta mélység.
Mondjuk én nem nagyon jártam vele igazán jól tapadó aszfalton.. autópályát meg az M0-on kívül nem is látott.
De attól függetlenül, hogy még bőven műszakiztatható ilyen gumival is a motor, már közel sem olyan jó, sőt, mint újkorában. Rengeteget csúszkál, főleg a hátulja ledöntött állapotban, kigyorsításkor. Mondjuk mióta van enduróm is, ez már egyre kevésbé zavar.. de ha újkorában is ilyen jóindulatú de szarul tapadó gumi lett volna, az meglehetősen bosszantott volna.
Jelenleg A2 jogosítványt csinálok és megvettem életem első motorját. Nincs motoros tapasztalatom csak robogós akad. A vas egy 98-as GSF 600, forgalmiban fojtott teljesítménnyel. Lehet, hogy kezdőmotornak kicsit túllőttem a célon, de igyekszem megbirkózni a feladattal. Első körben GS 500-akat néztem, de nem találtam olyat ami megfelelt volna árban és állapotban. Aztán jött a Bandit, ami a papírok alapján megfelel az A2-nek. Ez a motor azért más kávéház, mint a GS.
Reményeim szerint ezen is meg lehet tanulni motorozni és hosszabb távon is jó lesz nekem. Magamról annyit, hogy 38 évesen már nem a sebesség, száguldás és adrenalin a legfontosabb számomra. Egy szép vassal nyugisan gurulni, túrázgatni 80-100-al nekem elég. A 100 kilómhoz is valószínűleg jobban áll ez a Bandit, mint a GS
A jövőben ha nem unjátok majd meg nagyon, akkor zavarnálak benneteket sok laikus kérdéssel. Az első az lenne most, hogy mivel ez egy naked Bandit nincs középsztendere. Ha jól tudom azonban a helye megvan, mert a fejidomos verzión van ilyesmi. Szerintetek hol mennyiért lehet ilyet találni, vagy inkább érdemesebb egy motortartó állványba beruházni, pl a téli tárolás okán?
Ennél finomabban képtelen vagyok haladni,már az utazósebességem is lecsökkentettem 110 körülire.
Mostanában keveset (vagyis inkább semennyit sem) járok olyan utakon ahol kophatna. Különösebben nem vigyázok rá (akkor a fogyasztás se 6,5 körül meg fölötte lenne hanem kevesebb), csak mivel szinte kizárólag olyan aszfalton mozgok aminek a tapadása töredéke az átlagos, de jó minőségű hegyi kanyargósoknak így nem kopik, bármit is csinálok vele.
Amikor felkerült akkor megjártam vele a Krímet, akkor volt ott egy kis kanyargós, ahol szemmel láthatóan kopott, meg hazafelé a kárpátokban. Azóta csak itthon mozogtam vele, főleg a Velencei-tó-Zempléni-hegység-Szeged háromszögben, leginkább a sokadrangú utakat preferálva, ahol megint nem fenyegetett az a veszély hogy felfalja a gumimat a burkolat.
Az meg hogy szép egyenletesen kopik szerintem annak a következménye, hogy síkság ide vagy oda, azért megtalálom a módját, hogy a széle is használatban legyen mindig.
A guminyomást mindig a gyári értéken tartom (elöl 2,25 hátul 2,5 bar)
Szóval ennyi a titok..
Azt nem tudom, hogy ebben mennyi köze van a motornak, mert tény hogy nem egy izomgép, de annyira nem gyenge, könnyűnek meg abszolút nem nevezhető.
Hetvegen tervezek egy kis kiruccanast Mateszalka - Csengersima - Maramarossziget vonalon. Lenne-e kedve valakinek-valakiknek csatlakozni? Termeszetesen csak jo ido eseten. Indulas vasarnap 10 ora magassagaban Mateszalkarol. Ha van ra igeny. Nem duhajkodas, csak egy kis szerpentines turazas. Kb 300 km.
Viszont akkor fogom használni köszi a tippet. Ahogy látom az autóba is jó.
Ennek rendszeres használatával pedig sok szopástól kiméled meg magad...ha eddig nem használtad volna.
(Ha megerösítés kell, akkor elég csak a fórumon visszalapozni a szezonkezdetre, ahol naponta, egymás után jöttek a porlasztó problémával kinlodó motorosok tanácsért.)
A cikkszám alapján ezek a modellek azonos középálvánnyal vannak, ha esetleg bontóban keresgélsz.
Szervizkönyv. (katt a linkre)
Mondjuk én nem nagyon jártam vele igazán jól tapadó aszfalton.. autópályát meg az M0-on kívül nem is látott.
De attól függetlenül, hogy még bőven műszakiztatható ilyen gumival is a motor, már közel sem olyan jó, sőt, mint újkorában. Rengeteget csúszkál, főleg a hátulja ledöntött állapotban, kigyorsításkor. Mondjuk mióta van enduróm is, ez már egyre kevésbé zavar.. de ha újkorában is ilyen jóindulatú de szarul tapadó gumi lett volna, az meglehetősen bosszantott volna.
Jelenleg A2 jogosítványt csinálok és megvettem életem első motorját. Nincs motoros tapasztalatom csak robogós akad. A vas egy 98-as GSF 600, forgalmiban fojtott teljesítménnyel. Lehet, hogy kezdőmotornak kicsit túllőttem a célon, de igyekszem megbirkózni a feladattal. Első körben GS 500-akat néztem, de nem találtam olyat ami megfelelt volna árban és állapotban. Aztán jött a Bandit, ami a papírok alapján megfelel az A2-nek. Ez a motor azért más kávéház, mint a GS.
Reményeim szerint ezen is meg lehet tanulni motorozni és hosszabb távon is jó lesz nekem. Magamról annyit, hogy 38 évesen már nem a sebesség, száguldás és adrenalin a legfontosabb számomra. Egy szép vassal nyugisan gurulni, túrázgatni 80-100-al nekem elég. A 100 kilómhoz is valószínűleg jobban áll ez a Bandit, mint a GS
A jövőben ha nem unjátok majd meg nagyon, akkor zavarnálak benneteket sok laikus kérdéssel. Az első az lenne most, hogy mivel ez egy naked Bandit nincs középsztendere. Ha jól tudom azonban a helye megvan, mert a fejidomos verzión van ilyesmi. Szerintetek hol mennyiért lehet ilyet találni, vagy inkább érdemesebb egy motortartó állványba beruházni, pl a téli tárolás okán?