Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnálom,hogy kimaradtam...
A böngésző címsorából az URLt elmented. Pl könyvjelzőként. Nem ezt a rövidet, hanem amit megnyit.
Ezeket hogy lehet lementeni valamilyen formátumban?
E500 projekt hogy áll?
Terepszakasz van?
És magyarvándort játszós?
Mi erre jártunk!

https://www.google.hu/maps/dir...`47.542519,19.08125`/47.6659308,19.1350566/@47.9869752,20.1395415,9.75z/data=!4m59!4m58!1m55!1m1!1s0x4741dbc783ee7995:0xa9d7b061c49f5655!2m2!1d19.081033!2d47.542583!3m4!1m2!1d20.0625154!2d47.9253178!3s0x474060b00b9fa7d9:0x30fecfb45bd406fa!3m4!1m2!1d20.3400936!2d48.0471734!3s0x474086384ed6a8b5:0x66a8479ea12d2de6!3m4!1m2!1d20.299457!2d48.1944224!3s0x47407f7be921a093:0x18118314e33c638f!3m4!1m2!1d20.4409887!2d48.3204809!3s0x473f8296958fbee3:0x7873854891bafde0!3m4!1m2!1d20.542185!2d48.4754635!3s0x473f9f91589014c3:0x6381936d37404176!3m4!1m2!1d20.7819563!2d48.1328703!3s0x473f6040b752f0bd:0xbf736807abbaaf7f!3m4!1m2!1d20.4417793!2d47.9838784!3s0x47408fe780bd56b3:0xba4b9ae5b255e7a3!3m4!1m2!1d20.2643026!2d48.0448238!3s0x474087feeaa46a3f:0x75123290c6d31d01!3m4!1m2!1d20.0011199!2d48.1488355!3s0x47407116e0cee65b:0x510b5da64e2c2a4e!3m4!1m2!1d19.3734564!2d48.0776603!3s0x47401f002bcc1471:0x3dd603b21944f00e!1m0!3e0?hl=hu
Nekem is, pls. Hátha még idén eljutok arra
Ez lopom, ha nem baj.
Mutika azt a lefele jó utat!
Lehet jövőre nem tudok ausztriázni Anyával, mecsekben rég voltunk.
Kíváncsivá tettél! linkelj be egy verziót és legközelebb kipróbálom (Dabastól Dabasig)
Jöttél volna velünk inkább!
Egyébként van lefelé jó útvonal,csak mindig a gyorsat választjátok,legközelebb szólj,és tervezek neked!
Egy 100-assal Rátok vertem (570) , bár gyanítom a Tiétek tartalmasabb volt. Akárhogy próbáltam, nem sikerült elég kanyart belevinni, dögunalmas lejutni a Mecsekig, szerintem el is felejtem egy ideig (ismét), az északi szerpentinek közelebb vannak.
Használtam spurit,karbis motornak jót tehet,de a lényeg,hogy ma spuri ide-oda,motoroztunk egy jót!
Hulyevel vitatkozni olyan, mint galambbal sakkozni:
Felboritja a babukat, leszarja a tablat, majd ugy jarkal korbe-korbe mintha o gyozott volna
Vazz, mi lett ebből?
Nyertél.............gratulálok.....
"A spuri pontosan azokat az anyagokat tolja vissza az üzemanyagba amiket a környezeti normák és a nagyobb haszon miatt ki vontak a benzinből "
-Mire gondolsz? A Petróleumra, alkoholra, ketonokra vagy terpénekre? Mert a gyártó szerint ezekből áll.
Petróleumot én nem tennék a benzinbe, ha nem muszáj, alkohol már van benn, maradnak a ketonok (amik többnyire mérgek) meg a terpének (amik pl a dieselben előnyös kenési tulajdonságokat adnak). Na most egy kis flakonba ezen utóbbi kettőből pár csepp van csak. hogy ez a placebo hatáson kívül mást ad e, azt nem tudom.
kár rugozni olyan dolgon aminek semmi köze a dolog lényegéhez .. kell be linkelem milyen az ha a benzines banditba gáz olajat tankolnak //de közületek már sokan láták a prezentálásom /

aztán arol is be linkelhetek egy vidit mit is csinál a gázolalos autoban a benzin .. egyszó ... mint száz eleve maguk a tömitések az üzemanyag elátásnak külömbözö méretei és maga a molekuláris anyag nem össze keverendő ................... persze most majd jönn okoska és elöadja hogy pedig az ö audi 100 télen menyivel faszáb volt és indult ha 40 liter gáz olajhoz tett 5-6 liter benzint ... de arrol már a történet nem szól hányszor let gátas ar az ipari huladék amit birtokoltt ..

a benzin minöségén ez nem változtat minél több benne a fele anyiba kerülö gáz ... etanol annál nagyobb a haszon nem kell észlénynek lenni ................ ha 10 liter benzin 10 % fele anyi és mondjuk 5 % meg csepfolyos gáz ami megint fele a benzinének .... ?

akkor ki fizetsz 10 egységnyit de csak 9 egységnyit kapsz ... nem tudom mit nem lehet ezzen meg érteni és mér kell kötni az ebbet a karohoz hogy már pediglen ez milyen fasza .. NEM fasza APÁM csak te hiszed el ...

A spuri pontosan azokat az anyagokat tolja vissza az üzemanyagba amiket a környezeti normák és a nagyobb haszon miat ki vontak a benzinből .. első és leg fontosabb dolga HOGY OLOM POTLOKÉNT is JÓÓÓÓ a másik pedig hogy tisztán tartja magát a üzem anyag eláto berendezést ... ez nem hit kérdése EZ TÉNY TÉNY

egy karburátoros gép sokal érzékenyebb az üzemanyagra mint egy inyekcios .. de ne fejejcsük el az hogy nem hulik szét az uj az csak annak köszönhető hogy folyamatosan figyeli az égést a számito gép és ha kell másodperc töredéke alatt is változtatt a keveréken .. igy az égést mindig kopogás mentesen és szinte tökéletes álapotban lehet tartani .. ezzért tud ez az uj üzemagyag nagyobb hibák nélkül tartosan el égni az uj vasakban ...
"diesel autóba sikerült pár liter benzint tankolni, mert elötte valami fogyatékos felcserélte a kútfejen a pisztolyokat...kérdezte , hogy lesz -e ebböl komolyabb baj hisz a teli tankhoz képest kb 2-3 liter ment bele"
Lefordítom neked!

Nem tele tankkal ment tankolni, csak teljes tankban levö mennyiséghez képest 2-3 liter ami egy 50-60 literes tanknál meghaladja a 0.5% térfogat százalékot amire az egész történet ki van hegyezve.

Csak szorakoztatás képpen írok egy "egypercest":
T minusz 5 perckor beáll egy proli család a kútfejhez, az asszony lekapja a rossz pisztolyt, közben a férfi fákingolások közepette leveszi a jó pisztolyt, a zavarodott nöszemély visszateszi rossz helyre...lehet be is mennek lenullaztatni, és újra kezdik tankolást, de közben már pisztolyok felcserélve...elhagyják a helyszint, T idöben megérkezik a "károsult", aki elöbb rossz pisztollyal tankol 2-3 litert. Odakap, visszatesz, fizet, és teletankol dizellel...
Akár a hollywoodi forgatókönyv...

István kiszáll, tied a pálya!
Emlékszem, hogy volt egy kis vihar a biliben, de csak a bioüzemanyagok ellenzői lobbiztak ellene. Jelenleg már 15% fölött van az E10 eladások aránya és a növekedés ellenére nincsenek botránycikkek, továbbra sem jellemzőek a benzines autókban az üzemanyag-ellátó rendszer hibák. Nem úgy mint diesel fronton. Természetes, hogy egy dieselmániás kontinensen zsigerből mindent elutasítanak, ami a benzines autók mellett szól. Az USA-ban évek óta volt már E10, sőt már E15 van és nincs botrány. Brazíliában meg tiszta alkohollal járnak.
Nagyon nem mindegy, hogy a történet kitalált e vagy valóságos. Ha valóságos, akkor valahogy máshogy történhetett, mert ez így nem életszerű. Ha tele van a tank, akkor nem megy senki tankolni. A kútfejen a pisztolyokat nem lehet felcserélni, mert nincs üres hely. Csak akkor lehet más helyre felakasztani, ha ott a pisztoly nincs a helyén. Ha nincs a helyén, mert mondjuk a földre dobták, akkor meg nem lehet tankolni.
Ellenpéldát nem tudok és nem is akarok a Spuri ellen felsorolni, hisz nem is állítom azt hogy árt. Azt állítom, hogy egy nem műszaki hibás autó vagy motor kifogástalanul üzemel a szabvány üzemanyagokkal. Ha nem, akkor meg kell javíttatni.
Neked nem mindegy, hogy történet szereplője véletlen vette le a benzines pisztolyt és tankolt 2 -3 liter a diesel autóba, vagy azért tankolt félre szintén ennyit, mert valóban fel volt cserélve? Èn tudok aludni ez miatt, az álmatlan éjszakákat meg meghagyom neked, vagy átadom a "rémtörténet" mesélési jogát, hogy kutas körökben elmesélhesd.

Ha esetleg nem olvastad... csak hogyha a kollégák ennyire figyelmetlenek, akkor miért nem fordulna elő cifra szitu azzal aki nem "szakmabeli"?

Részemröl ezt lezártam további töprengést meghagyom neked.

"Ismersz egyetlen esetet is amikor egy benzines autó üzemanyag-ellátó rendszere meghibásodott az E10-töl?"
Már a 95-ös etanolostól is kifekszik, ez nekem elég eset...
Amúgy kis áttekintés a "stratégiádra".
Ajánlottam egy 98-as porlasztós géphez spurit, mivel nekem is 6 karburátor motorom van...pár hozzászólás meg is erősítette tapasztalatok alapján a te nem léteződdel szemben a jótékony hatását a szernek! Ùgy hogy a placebo joker kártyán kívül semmivel nem tudod bizonyítani, hogy lenne káros hatása, és hogy ne lenne jótékony hatása, csak leakadsz pár a lényegen nem változtató részletkérdésen, és a te "fejlett járműparkoddal" prezentálod, hogy adalék nélkül is működik, úgy hogy közben teljesen más forrásból van az üzemanyagod, mint a fórum összes többi olvasójába...persze technikához nem értesz, nem szerelsz, csak "jól tájékozott vagy". Aztán még bepróbálkozol egy támadással , hogy hozzak E10-re meghibásodási példát, mikor előtte leírom, hogy nem lenne független szakértő aki ezt bevállalná...persze te egyetlen ellenpéldát sem sorolsz fel pl a spuri adalék ellen, mely meghibásodást okozott volna...

Szóval ott tartunk, hogy nekem van első és másod kézből is tapasztalatom, neked hited vagyis hitetlenséged van. Nekem van pici szakmai rálátásom, neked a szakmai dolog az újságírók kinyilatkozása.

Szerintem ne raboljuk tovább egymás idejét! Köszönöm.
A német sajtó három éve végtelen terjedelemben foglalkozott az új üzemanyag lehetséges hatásaival, és bár a gyártók állásfoglalása világos, a tapasztalatok eltérőek voltak. A szövetségi kormány két éven belül teljesen ki akarta szorítani a kutakról az E5 szabványnak megfelelő 95-ös benzint, ezért az amúgy drágább E10 szintje fölé emelte a régi benzin adóját. Ahogy egyre több autóban okozott valamilyen gondot az új üzemanyag, a tulajdonosok bojkottálni kezdték azokat a kutakat, ahol nem volt már kapható a megszokott E5 szabvány szerinti 95-ös benzin.
Több esetben előfordult, hogy a gyári ajánlások ellenére a még garanciális kocsiban tönkrementek bizonyos tömítések, ettől használhatatlanná vált, a forgalmazó mégis a tulajdonosra hárította a javítási költségeket, sőt, garanciavesztéssel fenyegetett. Talán ezért fordult meg végül a tendencia a németeknél. Az új benzin térhódítása megállt, sőt, kénytelenek voltak újra mindenhol elérhetővé tenni a régit. Pusztán logikai alapon az autógyártóknak is komoly érdeke fűződik az új üzemanyagszabvány elterjedéséhez, hiszen a vadonatúj kocsiknak nem árt az E10.