Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pont erre gondoltam. Szárazon még csak-csak, de mi van ha esik? Na meg szárazon is csak hét közben, mert így azért nagyobb a defektveszély és hétvégén nem sok gumis van nyitva...
link
Keményen koppant
No, ha bokros teendőim engedik, felsétálok a parkolóba egy tolómércével :D A PR2-ben szinte pontosan ennyi van.
Csuklóműtét?
csak nem szarajevotol felfele volt az a feher aszfalt?
Alapvetően nem,de ez most így jött ki.
60% Alpok,20% a horvát 8-as,a többi meg sallang,végig kíméletesen,lágy gázkezeléssel használva.
Igazából 8e km-ig vállalható,mintában és tapadásban egyaránt.
Az utolsó km között volt egy vizes 250-300 km-es szakasz fehér aszfalton,művészet kellett az uralásához....nem szeretnék többet ennyire lejárni garnitúrát.........
Nemá! Ennyit ment és még a kord sincs kinn? Ez téged ismerve, egy kurva jó gumi!
Maradok az Angelnél.
Aztadurva. Eddig használsz egy garnitúra gumit?
Mennyi?
Japán gumi, Deyoshima
Ezt még a gumis topikban 80%-osként árulnák!
Pr4,10100km hátul...
Pr4,10100km elöl...
.. elfogyott... :-)
Mo.-on voltam...
szia!szedd szét,egy 6-os anya van a másik felén,a közepét meg lehet fogni csavarhúzóval!aztán koppintás neki,mert kúpos!esztergályos fél óra meló!M10x1,25-ös menet!
Nem véletlen csak egy tőcsavar van az öntvényben? Kifúrod, és tekersz bele egy másikat helyette.
Sziasztok!
Ha van valakinek törött tükre, de az alja ép, akkor átvenném szívesen némi kp-ért. A 10-es csavar megadta magát.
Köszi.
Továbbá a gyárinak a szára jóféle puha gumiból van, így elhajlik, ha nekitámasztod valaminek.
Az utángyártott valami keményebb műanyag féléből van, szerintem hamarabb szakad le valamelyik csavarnál, mint elhajoljon. Eddig akárhányszor cserélnem kellett, mindig csak a házat és a búrát cseréltem, a szárat megtartottam eredetiben.
ha megegyezik az SV indexel akkor talán egy telefont megérne.