Pont erre gondoltam. Szárazon még csak-csak, de mi van ha esik? Na meg szárazon is csak hét közben, mert így azért nagyobb a defektveszély és hétvégén nem sok gumis van nyitva...
Alapvetően nem,de ez most így jött ki.
60% Alpok,20% a horvát 8-as,a többi meg sallang,végig kíméletesen,lágy gázkezeléssel használva.
Igazából 8e km-ig vállalható,mintában és tapadásban egyaránt.
Az utolsó km között volt egy vizes 250-300 km-es szakasz fehér aszfalton,művészet kellett az uralásához....nem szeretnék többet ennyire lejárni garnitúrát.........
szia!szedd szét,egy 6-os anya van a másik felén,a közepét meg lehet fogni csavarhúzóval!aztán koppintás neki,mert kúpos!esztergályos fél óra meló!M10x1,25-ös menet!
Továbbá a gyárinak a szára jóféle puha gumiból van, így elhajlik, ha nekitámasztod valaminek.
Az utángyártott valami keményebb műanyag féléből van, szerintem hamarabb szakad le valamelyik csavarnál, mint elhajoljon. Eddig akárhányszor cserélnem kellett, mindig csak a házat és a búrát cseréltem, a szárat megtartottam eredetiben.
Keményen koppant
60% Alpok,20% a horvát 8-as,a többi meg sallang,végig kíméletesen,lágy gázkezeléssel használva.
Igazából 8e km-ig vállalható,mintában és tapadásban egyaránt.
Az utolsó km között volt egy vizes 250-300 km-es szakasz fehér aszfalton,művészet kellett az uralásához....nem szeretnék többet ennyire lejárni garnitúrát.........
Ha van valakinek törött tükre, de az alja ép, akkor átvenném szívesen némi kp-ért. A 10-es csavar megadta magát.
Köszi.
Az utángyártott valami keményebb műanyag féléből van, szerintem hamarabb szakad le valamelyik csavarnál, mint elhajoljon. Eddig akárhányszor cserélnem kellett, mindig csak a házat és a búrát cseréltem, a szárat megtartottam eredetiben.