Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi gond. Már léptem is innen...
További jó szórakozást, már akit szórakoztat pl ez a diszlexiás majom...
nagyon jokat montok evvel a kanyarba én über fasza vagyok és stb ..

ha pl okául két tök ugyan olyan motoral megy a megy ki jönn egyböl ki a bátrabb a kanyarba .. nem kell ezt tul misztikálni . egy közuton ennek mindig az ut minösége szabb határt .. egy fel gumizot pályán egy közép szerü bátorságal már peremtöl peremig lehet kanyarogni .. de nem igy van ez a köz uton ott kanyarol kanyara változik a tapadás .. és csak a bátorság és a rutin tud gyorsabbá tenni ...........

de itt most nem eröl pofázunk két oldalon keresztül

egyszer van egy erös és egy sokal erösebb motor és ne abbol induljatok ki hogy menyi a loerő .. a utemes haladáshozz forgato nyomaték kell és a motorhozz igazitott átételek

hiába dobálod könyeben a kis banditott annak is van egy tapadási maximum kanyar sebesége akárhogy gépészkedsz vegyed elen kormányal a kanyart a fizikával nem tudsz mitt csinálni ...
és pityu mutat rá a frankora ...... lehet a sulya miatt a nagyobb lasabb a kanyar iven . de mihelyt egyenesedik a motor felfele már a kisebb nyomatéku motor .. vesztet is ... aztán jönn az egyenes és a nyomaték görbe megint agyon veri a kisebb köbcentit . tételezük fel 15 km -ert és 12 kanyart kis ivü nagy ivü a nagy ivüben elee verve van a kisebb gép .. viszont a kis ivben szerzet elönyt az első egyenesben 3 * kapja vissza ..

a fiamal rengeteget rugoztunk ezzen a 185 kg / 87 loerös motoral .. pl mindig körbe motorozot engem .... de ha arrol volt szó hogy csapasunk ..... már a harmadik kanyar után le maradt és a feltételezett 15 km 12 kanyar .. fél perceket kapot

szoval ezzért hülyeség szerintem ez .. ARROL NEM IS BESZÉLVE HOGY mi minden mulik a gyorsuláson .. és hát a 650 mindent tud csak gyorsulni nem ..... de még a 1250 bandit is kurva szarul gyorsul ... és nem 140 -ig kell ezt nézni ..

mi van egy 5 km egyenesben mire fel kapaszkodik a nagy bandit 200 ra egy busa 300 elhagyta .. szoval ezzért hold felesleges össze hasolitani két külömbözö forgato nyomatéku és erejü vasat
Próbálta már valaki? 1200-esen felcsarod az alajáratot plusz max szivató=-alapjárti fordulat 4500 körül...aztán kimenekülés peströl ...föuton meg ne nagyon essen 5000 alá a fordulat egyik sebességben sem...NAGYON ÀLLAT!
Egy hónapja megvan a jegyem.
Slashre megyünk?
Hagy hát. Egy ronda szót nem szóltam, csak cáfolni akarom a hazugságokat, amiket egyesek terjesztenek. Mint hogy a nagy dupla olyan teljesítményű mint a kicsi, meg még kevesebbet is fogyaszt. ha ezek az érvek, akkor nem lehet elmenni mellette szó nélkül...
Te milyen jogon szarosozol le te patkány? Ekkora görényt sem baszott még anya világra mint te vagy...
120-at. Nekem ennyi elég is egy nakedbikeon...
Ja és egy spanomé a gép, soha nem pögette még 3500 fölé, mert azt mondta felsleges a 18000 ennél az erőműnél, így akkor bele merjek vágni. Na meg még egy pozitít dolog van a mocin, egy hiiiijtek pneumant diagonál gumi, csak pályán használta!
:)
Kösz a választ Yoss, akkor rohanok a tacsoba, most pont akciós az extraszűz pénztáros is hozzá!
csakis gázolaj műtrágyával keverve az olajbetöltő kupakja helyett egy 12 secundumos detonátor , kirobbanó hatás garantált !
Affenye a gusztusodat!
Jó napot kivánok! Nekem egy öreg 1984-es 750-es Honda van amit magam tartok rendben, és ezért bármikor el merek vele indulni . És a 80-90 ló ami van benne , bőven elég ahhoz, hogy ha ott ahol mehetne 110-el az autós mégis 75-el ballag, akkor 4 másodperc alatt otthagyom, hadd sétáljon. Vagy mint a 4-es úton két traktor ballag egymás mögött, 40-el, még annyi eszük sem volt, hogy 10 perc különbséggel induljanak el! Ott van szükség a teljesítményre, hogy ne percekig tartson egy előzés! Vannak sokszor dühítő forgalmi esetek, de soha senki NE DÜHÖNGJÖN! El kell fogadni hogy van aki lassan , és van aki gyorsabban megy.
Csak senki ne haljon meg! Az út nem arra van!
Olívát
Csak olvasom és mosolygok.
Jó ez a szórakoztató topic.
Lanyhul a téma Srácok!

Sziasztok Bandit vásárlása leőtt álok, a kinézett darab egy 400 vvt 92-es 18e km van azórában, milyen olajat raknátok bele? :)
Miért ne használhatnád? Amíg nem tilt, addig nyugodtan.
Ugyanez a "gépészkedés" annyival más a 650-nél, hogy ott kötelező, ha nem akarsz lemaradni. Visszaváltasz 4-be, vagy 5-be, (valóban) pörgeted kb. 7-9000 között és GO.
Javítsatok ki, ha tévedek (és tényleg minden cinizmust nélkülözve), ha a nyomaték, vagy teljesítménycsúcs jóval a tiltás alatt van, akkor miért ne használhatnám ebben a tartományban akár tartósan a gépet, ha a kanyarok száma úgy adja? Nem ennek megfelelően tervezték a mérnök Urak?
Értem, hogy nagyobb fordulat = nagyobb kopás, de nincs ez már kitalálva a rajzasztalon?
nem szégyen egyenesbe húzni jó az néha ... csak azok az emberek idegesítőek akik nyomják a vakert hogy egyenesbe hogy elhúztak .....mert speciel a gépük 13 lóval erősebb aztán kis előzgetés jött vagy pár kanyar és mindjárt 80 nal kell menni 5 km-en keresztül hogy utolérjen...... a kanyaros meglátás elég jó csak nálam a kanyarvétel nem 0 G szokott lenni , előtte jobban fékezel de nem a biztonságos sebességre hanem fölé és a kanyarban finoman korrigálsz fékezel gázolsz és ha éppen van elég hely váltol is aztán gyorsítás hangulattól függően ....
Különben míért vált mára szégyenné "egyenesben" húzni a gázt?
Nem jóesö érzés 160-nál még facsarni egyet a markolaton és széles vigyorral konstatálni, most Indult el csak a 3-as, 4-es henger?!? :)))

Egy jó kanyartempónál zéró a negatív, vagy pozitív gyorsulás, minden tapadási erö az ívenmaradást szolgálja, különben vagy túl lassan vagy túl gyorsan megyünk a kanyarban... Ekkor lehet ök mindegy kb milyen gépen ülsz, mert annál tempónál azon az íven azzal a sebességgel mindenkire ugyan annyi tehetelenségi erö hat, viszont a bejárat elött a jobb fékkel kapsz egy kellemes negyatív gyorsulást, és adrenalint, meg a kijáratnál lehet dobni egy lapáttal a tábortüzre, és körüményektöl függöen nyélen vagy picit visszafogottaban betámadni a következö szakaszt a következö bejára elötti fékezésig...Nekem a pont ez a "pulzálás" adja az ízt, meg a tórnaórát...Èn szeretem azonos faktorral élvezni az út minden méterét, függetlenül a görbületi sugarától, hogy az a végtelenhez konvergal, vagy a nullához...csak mára már "szégyen" egyenesben kenni neki...
Én reagálhatok ? A stílusod hagy némi kivetnivalót maga után.
Néhai faterem szerint egy 250-es mindenre elég és nem kell nagyobb, ha közlekedni kellene nem érdekelne hogy néz ki , nem akarnék hőbörögni néha , csak munkábajárásra használná az ember pusztán közlekedési eszközként igazat is adnék neki , na meg a nem lehet kihasználni ... még egy 500 lovas is gyengének fog tűnni egy elég hosszú egyenesben egy minimális tudással rendelkező motorosnak is .... mentem már több 130-150-170 lovas géppel de nem mondanám hogy összefostam a bokám bármeiktől ... érződik hogy több a kraft de kb ennyi túl nagy különbség a nagybandittól nincs és nem igazán kapott el a birtoklási vágy
Nekem egy öreg motoros azt mondta...Fiam ennek a motornak még az 50%-át sem motorozod ki. Akkor mit mondott volna egy 1250-esre. Persze nincs mit ezen vitatkozni, hogy jobb egy 1250-es. De aki nem kétszemélyes nagy túrákban gondolkozik annak a 650-is elég idehaza. Ebben én vagyok a furcsa kivétel de megígérem, ha elérem a 200-ezeret jövőre kicserélem nagybanditra.
Bocs, már írtam, amikor ezt kitetted. Rendben bekussolok
Viszonylag sok fórumot olvasgatok és eléggé általános az, hogy akik nem engedhetnek meg maguknak drágább motort, vagy csak sajnálják rá a pénz, azok később ideológiát gyártanak hozzá, hogy miért is vették a kisebbet/olcsóbbat. Aztán kezdik győzködni a többieket, hogy ez így a jó, miért kéne nekik másképp gondolkodni. Szerintem azért mert nem vagyunk egyformák, nem egyforma méretű a pénztárcánk, stb. Az lenne a legjobb, ha az ilyen viták esetében a "száraz" tények dominálnának. Nem kell állítani, hogy a kisebb, olcsóbb jobb, a nagyobb meg szarabb, mert nem így van. Ha így lenne, akkor senki sem venné a drágábbat. Én pl. pont azért vettem a nagyobbat, mert nem akartam hogy pörgetni kelljen a gépet, hosszú túrán sztem fárasztó. A teljesítmény nem igazán volt szempont, mert a kicsivel is lehet rendesen csapatni, pláne utas nélkül. De azért annak van egy fílingje, ahogy a nagy bandit majdnem alapjáratról 6-ban elkezd tolni