Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pri állásban hagytam a benzincsapot és lefolyt egy csomó benzin az olajba 2x inditóztam elkapta de lefulladt mind kétszer
1 métert sem ment csak kb 2x 5 másodpercet
mire számíthatok? mekkora kárt okozhattam?
van ott egy szimering ami kellene zárjon , első húzásra én a rudat takaritanám le tisztára fényesre és a szimeringet is kifújkálnám levegővel nehogy valami odaakadt kosz miatt ne zárjon , ha nem segít akkor csere szimeringcsere
Csak az alacsony fordulatszám melletti használat miatt gondoltam, hogy segíthet, ha annyira szegény lenne a keverék nem csak egy tartományban hozná a hibát, hanem mindenhol, nem?!
Ezt az indításkori 2000-es pörgést sem produkálta nekem soha
Tudna valaki segiteni? A motor szetszedve.......en meg szetesve
Sziasztok! Szivarog az olaj onnan, ahol a kuplung bowden betolja a kis femrudat a blokkba (a valtokar melletti dekni alatt), mi lehet a hiba, es hogy javithato? GSF600
Körbenézek mi pénz ez és ha nem nagyon durva benevezek egyre. Ez csak akkor bosszantó ha nem oldja meg
Nagyon olyannak hangzik mint amivel Tsanyi bajlódik az Sv-vel.
Egy bizonyos fordulaton döglődik és azt se mindenhol csak a V2n érezni eléggé.
Én bereszkíroznék egy TPS-t ha nem akarod elvinni valami diagnosztikai zsenihez.
Esetleg szerezni egyet kölcsönbe.
Bár tudja fene ki adná oda a jó cuccát.
Hidegen még nem vettem észre, hogy bármi rendellenes lenne. Mondjuk mikor beindítom állítólag kétezres fordulaton kéne pörögnie pár másodpercig, nekem ilyet se csinált sose.
Az hogy alaphelyzete a TPS-nek jó, az nem jelenzi azt, hogy a teljes tartományában lineárisan (?) nö az ellenállása. Ha beázott és elektrolit van benne, akkor melegedéssel, hömérsélteváltozással változhat azonos szögállásnál is az ellenállás, így a ECU azt érzékeli, mintha fordítottál volna a gázon.
Ezek nem szoktak hibakódot generálni, így hiába dugod fel egy OBD cuccra, nem fog hibakóddal szolgálni, de viszont egy ilyen cuccal lehet azt hiszem látni a senzor által küldött jelet, a fojtó szögelfordulását ( vettem ilyen diagnosztikai cuccot, de sok éve nem hasznaltam) , és talán le lehet buktatni, ha urál a jele, pedig a fojtó meg Sem mozdul mondjuk a 3000-res tartomány 10% fokos nyitásánál.
De szivathat a második fojtó tengely senzora , vagy a Motor is...
Pedig így :) Akkor lehet, hogy mégis ő a ludas? Annak örülnék, mert egy konkrét dologhoz köthető hiba lenne ami viszonylag egyszerűen megoldható.
Ha a palcikaval neztetek a muszerfalon dealer modban az nem a legjobb.
Tsanyival már beszéltünk róla, ő is a tps-re tippelt, de ha minden igaz az rendben van :(
Szerintem nem lesz hibakod.Mar kiirta volna ha lenne.
Vagyis villog az FI.
Inkabb tps gond lehet es azt otthon nemigen lesz.
Tsanyi sv-n tapasztalt hasonlot.Ha jon es olvassa talan bovebben megmondja.
A TPS-t megnéztük, az szépen középen volt, és a megadott fordulaton felugrott. A Spurit javasolta egyik barátom is, egy flakonnal már öntöttem de beszerzek még egyet, hátha.
A többit megmondom őszintén nem néztük. Ha betolom egy márkaszervizbe ott ki tudnak olvasni hibakódot ami alapján beazonosítható a hiba?
Bárhol tankolsz Spuri adalék manapság már elengedhetlen a belsöégésü motorknál, és nyugodtan tankolj továbbra is 95-öst.

Ugyanakkor lehet rá kéne mérni, nézni a befecskendezön lévö fojtó szelep senzorra (TPS) lehet beázott, kontaktos, és ugrál a jele, ézért ECU ennek "megfelelöen" rosszul számolja ki a befecskendezesi mennyiséget.
De lehet üzemanyagszivattyú , vagy üzemanyagfilter dugulás.
Lehet szívócsövek vákuumszenzora, vagy a gumicsövek falsolnak...


Egy biztos, eröltetéssel még nem oldódtak meg ilyen jellegü problémák, csak fokozódni szoktak.
Azzal képben vagy, hogyha dugulás miatt elszegényedett keverék okozza egyenetlen járást -égéskimaradást, akkor egy ilyen "kikormolásnál" akár komoly károk is keletkezhetnek a égéstérben (dugattyútetö-hengerfej-szelepek)?

Amikor egy 6-8 báros levegönyomású pisztoly már nem elég a lerakodások , kiválások kifújására, akkor kb 600 mbar vákuuma a szívóütemnek, vagy a kb állandó 3 bár-on befecskedezett üzemanyag Sem fogja "kitakaritani" a részleges dugulást. Ha a kipuban babetta szintü kormosodás lenne, meg el Sem indulna a Motor.
Sziasztok! GSF600-as motorombol csopog az olaj. Ugy latom onnan jon ahol a kuplung bowden benyomja a kis femrudat a blokkba. Legszives segitsetek, hogy mi lehet az oka es hogy lehet javitani
Rendben, egy próbát megér!
Nekem 24e van a gépen, de semmi ilyen, amit javaslok:
- fogyaszd le a benne lévő benyát amennyire csak tudod és told tele a tankot 100-assal (rendszertisztítás gyanánt)
- járasd meg kicsit jobban autópályán, mert tartósan nem erre a fordulatszám tartományra találták ki (szerintem). Magyarán kormold ki!
Ha ez után is produkálja, majd agyalunk tovább...
- Először a benzinre gyanakodtam én is, sima 95-öst tankolok, de kipróbáltam több kúton is. A jelenség maradt mindegyik esetén.
- 22000 km van a gépben
- A motort főként ingázásra használom. Ennek nagy részét városban teszem meg, kisebb részét városon kívül. Általánosságban a városon kívül 100-120 6-osban (kb 6800), lakott területen 50-70 5-ösben vagy 6-osban. Ezt a nem egyenletes járást városban érzem, de kipróbáltam, 3000-es fordulaton üresben, álló motornál is szépen hallani a hangján, hogy valami nem ok.
Persze, mert nem tudnak mit kezdeni egy túrásított sportmotorral
Plusz mint mondtam, attól függ "mihez képest"?! Nem a gixxereket hivatott űberelni, pont ezért nem ugyanúgy kell nézni (szerintem). Ahogy én látom leginkább a Z1000-nek akartak konkurenciát gyártani, a Suzuki palettáján nem volt hasonló gép, mostmár van, de a Z1000-ret sem a H2-höz hasonlítgatják...
Szia,
Ugyanilyen gépem van, de semmi hasonló.
Pár kérdés, a tisztább látás végett:
- milyen benyát tankolsz?
- Milyen tempóban használod általában (ill. milyen fordulatszámtartományban)?
- hány km van a gépben?
Sziasztok!

Gsx650F motorom elkezdett először 3000-es fordulaton, majd most már 3000-5000-es tartományban lassú, egyenletes haladásnál kicsit rángatni, hörögni a motort. Se gyorsulásnál, se 6000-es tartomány fölött nem tapasztalok semmi érdekeset. Tapasztalt már bárki hasonlót? Van ötletetek mi okozhat ilyet? Pp
A GSX-R-nek megvan a mai napig a helye a világban. A Banditnak is meglenne, csak nem így. Retronak túl modern, modernnek meg túl nehéz és unalmas, a futómű és fék is csak küzd a tömeggel. Bátrabban kellett volna hozzányúlni. Meg mint írtam, sok gyártónak bejöttek a klasszikus gyökerekhez való visszanyúlások, legutóbb ugye a Ducatinak, de a Kawasaki W 800 is színes pont a palettán, vagy a CB 1100 A Hondánál.
A suzukinak pont a gsxr volt a nagy széria.
Azt reszelték 30 évig.Abból volt nagy sorozat.Meg a Bandit széria de az is a gsxr gyökerekből indult.
És szerintem a suzuki 2008-tól aludt el amikor beleállt a gsxr eladás a padlóba.
Letolt gatyával érte őket az hogy egyszerűen elfogyott a szupersport vásárló.
Valszeg megöregedett az a korosztály és a felfutó túraendúró biznisz besegített ebbe.Aki 15-20-25 éve gsxr-es volt most 50 körül, felett jár picit megtollasodott átül kényelmes presztizs bmw-re.
Ami tényleg jó mert elég mágusok a futóműveseik.