pri állásban hagytam a benzincsapot és lefolyt egy csomó benzin az olajba 2x inditóztam elkapta de lefulladt mind kétszer
1 métert sem ment csak kb 2x 5 másodpercet
mire számíthatok? mekkora kárt okozhattam?
van ott egy szimering ami kellene zárjon , első húzásra én a rudat takaritanám le tisztára fényesre és a szimeringet is kifújkálnám levegővel nehogy valami odaakadt kosz miatt ne zárjon , ha nem segít akkor csere szimeringcsere
Csak az alacsony fordulatszám melletti használat miatt gondoltam, hogy segíthet, ha annyira szegény lenne a keverék nem csak egy tartományban hozná a hibát, hanem mindenhol, nem?!
Ezt az indításkori 2000-es pörgést sem produkálta nekem soha
Sziasztok! Szivarog az olaj onnan, ahol a kuplung bowden betolja a kis femrudat a blokkba (a valtokar melletti dekni alatt), mi lehet a hiba, es hogy javithato? GSF600
Nagyon olyannak hangzik mint amivel Tsanyi bajlódik az Sv-vel.
Egy bizonyos fordulaton döglődik és azt se mindenhol csak a V2n érezni eléggé.
Én bereszkíroznék egy TPS-t ha nem akarod elvinni valami diagnosztikai zsenihez.
Esetleg szerezni egyet kölcsönbe.
Bár tudja fene ki adná oda a jó cuccát.
Hidegen még nem vettem észre, hogy bármi rendellenes lenne. Mondjuk mikor beindítom állítólag kétezres fordulaton kéne pörögnie pár másodpercig, nekem ilyet se csinált sose.
Az hogy alaphelyzete a TPS-nek jó, az nem jelenzi azt, hogy a teljes tartományában lineárisan (?) nö az ellenállása. Ha beázott és elektrolit van benne, akkor melegedéssel, hömérsélteváltozással változhat azonos szögállásnál is az ellenállás, így a ECU azt érzékeli, mintha fordítottál volna a gázon.
Ezek nem szoktak hibakódot generálni, így hiába dugod fel egy OBD cuccra, nem fog hibakóddal szolgálni, de viszont egy ilyen cuccal lehet azt hiszem látni a senzor által küldött jelet, a fojtó szögelfordulását ( vettem ilyen diagnosztikai cuccot, de sok éve nem hasznaltam) , és talán le lehet buktatni, ha urál a jele, pedig a fojtó meg Sem mozdul mondjuk a 3000-res tartomány 10% fokos nyitásánál.
De szivathat a második fojtó tengely senzora , vagy a Motor is...
Szerintem nem lesz hibakod.Mar kiirta volna ha lenne.
Vagyis villog az FI.
Inkabb tps gond lehet es azt otthon nemigen lesz.
Tsanyi sv-n tapasztalt hasonlot.Ha jon es olvassa talan bovebben megmondja.
A TPS-t megnéztük, az szépen középen volt, és a megadott fordulaton felugrott. A Spurit javasolta egyik barátom is, egy flakonnal már öntöttem de beszerzek még egyet, hátha.
A többit megmondom őszintén nem néztük. Ha betolom egy márkaszervizbe ott ki tudnak olvasni hibakódot ami alapján beazonosítható a hiba?
Bárhol tankolsz Spuri adalék manapság már elengedhetlen a belsöégésü motorknál, és nyugodtan tankolj továbbra is 95-öst.
Ugyanakkor lehet rá kéne mérni, nézni a befecskendezön lévö fojtó szelep senzorra (TPS) lehet beázott, kontaktos, és ugrál a jele, ézért ECU ennek "megfelelöen" rosszul számolja ki a befecskendezesi mennyiséget.
De lehet üzemanyagszivattyú , vagy üzemanyagfilter dugulás.
Lehet szívócsövek vákuumszenzora, vagy a gumicsövek falsolnak...
Egy biztos, eröltetéssel még nem oldódtak meg ilyen jellegü problémák, csak fokozódni szoktak.
Azzal képben vagy, hogyha dugulás miatt elszegényedett keverék okozza egyenetlen járást -égéskimaradást, akkor egy ilyen "kikormolásnál" akár komoly károk is keletkezhetnek a égéstérben (dugattyútetö-hengerfej-szelepek)?
Amikor egy 6-8 báros levegönyomású pisztoly már nem elég a lerakodások , kiválások kifújására, akkor kb 600 mbar vákuuma a szívóütemnek, vagy a kb állandó 3 bár-on befecskedezett üzemanyag Sem fogja "kitakaritani" a részleges dugulást. Ha a kipuban babetta szintü kormosodás lenne, meg el Sem indulna a Motor.
Sziasztok! GSF600-as motorombol csopog az olaj. Ugy latom onnan jon ahol a kuplung bowden benyomja a kis femrudat a blokkba. Legszives segitsetek, hogy mi lehet az oka es hogy lehet javitani
Nekem 24e van a gépen, de semmi ilyen, amit javaslok:
- fogyaszd le a benne lévő benyát amennyire csak tudod és told tele a tankot 100-assal (rendszertisztítás gyanánt)
- járasd meg kicsit jobban autópályán, mert tartósan nem erre a fordulatszám tartományra találták ki (szerintem). Magyarán kormold ki!
Ha ez után is produkálja, majd agyalunk tovább...
- Először a benzinre gyanakodtam én is, sima 95-öst tankolok, de kipróbáltam több kúton is. A jelenség maradt mindegyik esetén.
- 22000 km van a gépben
- A motort főként ingázásra használom. Ennek nagy részét városban teszem meg, kisebb részét városon kívül. Általánosságban a városon kívül 100-120 6-osban (kb 6800), lakott területen 50-70 5-ösben vagy 6-osban. Ezt a nem egyenletes járást városban érzem, de kipróbáltam, 3000-es fordulaton üresben, álló motornál is szépen hallani a hangján, hogy valami nem ok.
Persze, mert nem tudnak mit kezdeni egy túrásított sportmotorral
Plusz mint mondtam, attól függ "mihez képest"?! Nem a gixxereket hivatott űberelni, pont ezért nem ugyanúgy kell nézni (szerintem). Ahogy én látom leginkább a Z1000-nek akartak konkurenciát gyártani, a Suzuki palettáján nem volt hasonló gép, mostmár van, de a Z1000-ret sem a H2-höz hasonlítgatják...
Szia,
Ugyanilyen gépem van, de semmi hasonló.
Pár kérdés, a tisztább látás végett:
- milyen benyát tankolsz?
- Milyen tempóban használod általában (ill. milyen fordulatszámtartományban)?
- hány km van a gépben?
Gsx650F motorom elkezdett először 3000-es fordulaton, majd most már 3000-5000-es tartományban lassú, egyenletes haladásnál kicsit rángatni, hörögni a motort. Se gyorsulásnál, se 6000-es tartomány fölött nem tapasztalok semmi érdekeset. Tapasztalt már bárki hasonlót? Van ötletetek mi okozhat ilyet? Pp
A GSX-R-nek megvan a mai napig a helye a világban. A Banditnak is meglenne, csak nem így. Retronak túl modern, modernnek meg túl nehéz és unalmas, a futómű és fék is csak küzd a tömeggel. Bátrabban kellett volna hozzányúlni. Meg mint írtam, sok gyártónak bejöttek a klasszikus gyökerekhez való visszanyúlások, legutóbb ugye a Ducatinak, de a Kawasaki W 800 is színes pont a palettán, vagy a CB 1100 A Hondánál.
A suzukinak pont a gsxr volt a nagy széria.
Azt reszelték 30 évig.Abból volt nagy sorozat.Meg a Bandit széria de az is a gsxr gyökerekből indult.
És szerintem a suzuki 2008-tól aludt el amikor beleállt a gsxr eladás a padlóba.
Letolt gatyával érte őket az hogy egyszerűen elfogyott a szupersport vásárló.
Valszeg megöregedett az a korosztály és a felfutó túraendúró biznisz besegített ebbe.Aki 15-20-25 éve gsxr-es volt most 50 körül, felett jár picit megtollasodott átül kényelmes presztizs bmw-re.
Ami tényleg jó mert elég mágusok a futóműveseik.
1 métert sem ment csak kb 2x 5 másodpercet
mire számíthatok? mekkora kárt okozhattam?