Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nézek!
De most hétvégére megyek haza...viszek egy kis esöt!
Igen, én is így álltam hozzá, de a kütyüárus (azért nem egy zugárust kell elképzelni hanem a céget aki előállítja a terméket ) nem így mondta és a tapasztalat is ezt mutatta. A karbis gépek nem véletlenül szűntek meg mert már nem teljesítették a normákat amiket csak az injektorral tudtak megoldani és a katalizátort kis fordulaton is nagy hőfokon kell tartani különben nem működnek.
Mivel a olaj leengedés után is mindig visszamarad akár több mint fél Liter olaj is a blokkban, ami még benzinnel keveredhetet nagy százalékban, ézért érdemesebb elöbb egy olcsobb olajjal átforgatni , megjáratni egy picit, aztán utána leengedni, és jóminöségüvel feltölteni. Ezen köztes olajcsere intervalluma nem igen becsülhetö...lehet hogy csak pl 10 percet kéne járatni terhelés nélkül, vagy menni vele pár 10 km-t...
Köszönöm! Nekem 2008-as van, de megnéztem, cikkszámra ugyan ez kell.
Szeva. Arc.... A sok nyugtató hatása alól ki jötem. nezé jo arasba. Fek pedál conzolt....... Es muszerfalat. ...
6-os tétel : 79 euro
de lehet rossz évjáratot választottam ki...
Ennek csak az az elv mondana ellen, hogy a többlet üzemanyaggal szokták hüteni az égésteret, szelepeket, meg az elégetlen üzemanyag károsítja a katalizátort.
Vagy mikor réggebben üveggyertyáztam, a banditnál alig lehetett elvinni sötétképbe az alapjárati keveréket az eredeti fúvókázással...
Meg ott vannak a svájci gépek, még szigorubb emissziós normákkal, ahol még kisebb az alapjárati fúvóka, és még kevesebbet van nyitva a Pilot csavar...gondolom az injektorokkal Sem lett más a helyzet, de inkább szigorubb...ennek ellenére a tévedés jogát fenntartom...
Ha biztos lenne, hogy ez megoldja akkor nekem ennyit megérne. Szerintem ezt a három hetet ami idén még motorozható letolom így, aztán tavasszal vmit kezdeni kell majd a dologgal, mert érezhetően nem az igazi
Mikor néztük akkor ugyan csak a műszerfalon keresztül, de ott lassú gázadásnál is mindig egy helyen és pontosan váltott, tény, hogy egy kimérés jobb lenne és mielőtt beruházol meg kéne tenni, az újnak az ára nem tudom mennyi, talán olyan 25 körül lehet viszont nem csak az lehet a baja, most diesel injektorral szopkodok aminek hasonló gondja van és végignéztük már az érzékelőket stb. és nem maradt más mint maguk az injektorok.
Ezt anno nem így hallottam, épp az új emissziós normák miatt a nagy katalizátorok, hogy minél hamarabb és jobban felmelegedjenek ezért alapjárat és annak közelében túl sok üzemanyagot kap, ezért kell ha sportdobot kap csak sportszűrő nélkül, akkor alul elvenni tőle, persze lehet, hogy nem így van, de nekem ezt mondták mikor okítottak az író készülék vásárlásakor.
En csak azt a pocsolyat latom aniben evickelek epp.
Azzal, hogy a Bandit az Nagy és Fekete, egyet tudok érteni. Az enyém is ilyen Ez miért sértő? Egyébként ezen a fórumon azért nehezen tudja kiutáltatni magát az ember, bár volt már akinek sikerült. Szóval ne légy (túl) érzékeny, isten hozott és kérdezz nyugodtan
Na, látod, ezért hajtottam nagyon a Wunderlichnél az összel viszonteladói kapcsolatra... Eladások 35%-a bömbi... :-)
Nem fogyott el, csak otthon... máshol bejött mellé a BMW szupersportszéria...
Brutalitás.... legközelebb szólj rá, hogy na azé ne ott ahol fogod...
Ez mi ez?
...beugrottam ma hazafele az oktober sörfesztiválra szépen felöltözött lányokat, ciciket nézegetni, de megleptésemre a Terminátor (kalifornia kormányzoja) jött velem szembe paparadzik gyürüjében...elég higanyos volt már a mozgása az erösre fözött müncheni söröktöl...
Gondolom benne lesz majd a szenny médiában...
Csabi,ne hisztizz!

A nagy és fekete bandit afféle szinoníma,szójáték,abszolút poénnak szánt beköpés.
Ha sűrűbben benézel akkor rá fogsz jönni,hogy ez egy nagyon segítőkész társaság,tapasztalataim szerint.
köszi István
Koszonom a valaszt Istvan! A facsavaros trukkon egy kicsit meglepodtem, nem gondoltam, hogy ilyen durvan egyszeru
Szia Szotyi !

Rég találkoztunk !

Amit írtá,l helyesnek tartom !
Nekem nem jól jött le ez az egész történet !

Aztán a másik történet sem.
Jó néhány évvel ezelőtt, írtam valamit erre az oldalra, és a válasz valakitől az volt, : a Bandit az Nagy, és Fekete.

Most is kérdéssel álltam elő, akár fekete, akár nem a NAGYBANDIT.
Lehet hülyeséget kérdeztem, de a kirekesztettség érzése nem változott.

Maradok a régi, : Jó motorral, jó utakon, jó helyekre !
Évente több mint 10 000 - et gurulok, néhe 20 000 - közelében, már hetedik éve.
Nem gondolom, hogy ebbe a zárt körbe be kellene épülnöm !

Úgy hogy a viszont nem látásra Banditos oldal !
Ez nem egy injetoros új emissziós normákat teljesitö eröforrással szerelt motorkerékpár? Ha megnézel egy fékpadon újrahangolt ilyen motor térképét, jellemzöen láthod, hoy milyen szegény keverékkel kel dolgozniuk kis gázállásokon, alacsony fordszámokon, nem igen kokszosodnak le, de nem is tudnak olyan szépen egyenletese járni....

A automata szivatónál van egy állitocsavar, ezzel állítható hidegen a fordszám...metodusa le van írva szervizkonyvben...
Egy facsavart betekersz szimeringbe kitéped, majd kitakarítod fészket. Az uj szimeringet megkened paláston pasztával , és benyomod a helyére.
Olaj, olajszuro csere, meg karburatortakaritás,tüszelep ellenörzés.
Ennyitöl nem lesz semmi baja a nyugvócsapágyaknak.
Köszi a választ! Megtakarítgatom, de ha cserés az már komolyabb munka? (szervíz?)