Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ah az nemjo pici laposelemes nrm japan es nem s4 ezer alatt van jovalnem is motor csak valami olyasmi.
Szoval sosem ajanlanek olyan izet.
De egy jo hondat barmikor.
Miért nem Triumph-ot?
Mondjuk ha olvassa ezt a "vihart a biliben" hanyatthomlok megy és vesz egy hondat.
Suzuki.hu, az előbb leírtam, biztos több bandittal foglalkoztak már nálad, talán tudják: 216kg vs 257kg pont.
Yoss: Hogy jön ez ide? Nem kritizálta senki a motoros képességed baszod! A SRÁC ÍRTA 34 évesen hogy 10 éve ült utoljára motoron, én igyekszem végig az eredeti témánál maradni, f@sznak kell kötekedni.
650 vagy 1250: döntse el Ő, de ne fikázz, hanem érvelj, van különbség...
Mindjárt más!
Csak a 4-re:
1. Mert magas vagyok és hosszú túrákon a térdem már kevéssé szerette az éles térdszöget. Kurva jól esett leszállni.
2. A két gép futóműve és üléskényelme nem összehasonlítható. Különösen igaz ez az utasra. Mármint az ülés.
3. A vizes GS teljesítményben már megközelíti a banditomat, így ebben nem kellett kompromisszumot kötni.
4. A szélvédelem és egyébként az időjárás elleni védelem szintén összehasonlíthatatlan.
5. Kurva sok extra a BMW-n, amik nélkül persze lehet létezni, de sokkal jobb velük.
6. És végül, mert megtehettem.
Bocs` azt nem írtam, hogy 650-essel többször is mentem! De egyszer sem vettem!
Igen.
Ha az egyik motort tömege menetkészen 245 kg a másik meg 257, szintén menetkészen, és mindkettőre ugyan azokat az extrákat pakoljuk, hogy lesz belőle 41 kg diffi?

Nem erősségem a matek.. szóval biztos bennem van a hiba
meg mindig
1. A kezelhetőségben a különbség a gumiméret. Ezt érzed, nem mást. Ha kipróbálod és elmész egy nyugis krúzolós körre, akkor nem is fogod a különbséget érezni. Egyébként bátran elmegyek veled bármelyik rutinpályára és nem fogok szégyent vallani az 1250-el, kezelhetőségben, ezt elhiheted.
2. Ha már kompenzálni kell, akkor nem ugyanarról beszélünk.
3. Majd próbálj meg szerpentinen, lendületből kigyorsítani a kanyarból. Szólj, ha sikerült. Megnézném.
4. Ez a vas vs. pilóta szöveg rendszerint feljön a fórumokon, de ettől még bullshit. Az 1250-el is lehet nyugodtan, jól motorozni és a 650-el is lehet ész nélkül csapatni. Mindkettő tud 200 fölött menni. DE 100 alatt is. Ez csak a motoroson múlik.
5. Ez az utolsó mondatod rendkívül gusztustalan és persze demagóg is. Én egy szóval nem ajánlottam az enyémet eladásra. Ha akartam volna megtehettem volna eddig is, a BMW augusztus óta itt van a garázsban, mégsem hirdettem a Banditot. Sem itt, sem máshol. Az, hogy én a nagybanditot ajánlom a kicsi ellenében, annak pusztán gyakorlati okai vannak. Biztos vagyok benne, hogy sokkal jobban jár a naggyal mint a kicsivel.
És végül 6. Kezdő/újrakezdő? Én a nagybandittal kezdtem. 42 évesen. És asszem nem kell szégyenkeznem a szerpentineken sem.
Az ebben a "vitában" most nem számít!
650-est kellett volna venned!
Má megin?
Mivel én személy szerint teljesen feltankoltan is csekély tömegű vagyok, így meglehetősen foglalkoztatnak az olyan kérdések, hogy hány kiló meg milyen magas egy adott motor.
Egy darabig nem is szeretnék olyan túlsúlyos motort venni, mint a 900-asom.
sv1000s! turakormanyos, erosebb, konnyebb, szebb.. van is egy eladom...
Egyszer mentem egy ilyen 1250-essel, hát.... azóta az van!
Még1x:
1. GSXF-ről beszéltem
2. A versys egy súlyban van a GSX1250F-el "csak" erősebb
3. Nekem a 650 az extrákkal együtt feltöltve 245kg, ha rádobom ugyanezeket az 1250-re is a 41kg különbség marad!
Osztrákoknál új gumikkal a 650-en 2 személlyel büntettem a literes hondákat-- nem a gépen múlik, szotyi szerintem a 650-el is körbemotorozna nagyon sok 1250-et
4. Ha ilyen űber, Te miért cserélted a Tiéd GS-re?
Tudom, rosszul vagyok összerakva, de nekem fogalmam sincs, hol lehet "ilyen adatokat" találni...amikor az GSXR 1100 -t is vettem, gondoltam, milyen fasza lesz a nehéz GSX 1400 mellett lesz egy könnyű (könnyebb) sportmotorom, aztán pár tologatás után kíváncsiságból előtúrtam, hogy talán 2 kg különbség van köztük...de attól még pont teszek rá, és továbbra se tudok egyikkel sem motorozni...de legalább...
Lehet a tieden nemvolt melléírva a nélküli adat,fura a net,sok a pontatlan adat.

Amúgyis akadémikus ez a parázs adatvita mert mindenki a saját lovát dícséri...............de hozzátenném Daty volt St-je laposraveri mindkettőt minden adatban.
Azt a kurva t/5. Felujithatnánk ot minöségre. ...vagy pöfög az igy is. jovan. ...nem szoltam
Te jöttél a matekkal és közvetlen egymás után próbáltam a 2 vasat ezért lett a 650! Nálam sem $ döntött, kb a különbözetet már rég rádobtam extrákra, de a 650 sokkal kezelhetőbb érzést adott, én ezt a +41kg!-nak tudtam be. Nyilván nyomatékból sosem elé, de ha megtanutad a technika hiányosságait rutinnal/tudással kompenzálni (pl lendületből motorozva egy gs500-on) nem zavar egyáltalán. A motor sokára fog kevesebbet tudni a pilótánál, előbb magát képezze, csak utána a vasat (szerintem).
Persze, javallott a nagyobb cc, de nem feltétlen kezdő/újrakezdő motorosnak. Szerintem inkább felelőtlenség a nagyot ajánlani, hogy utána meghaljon az első bátrabb kanyarvételnél, csak mert épp szabadulnál egytől. Kereskedők csinálják ezt, ne utánozd Őket!
El van írva a forgalmazó oldalán. A külföldi lapok, menetkészen rendre 245 kg-ra hozzák a 650-est, az 1250-est pedig, ugyan ilyen szempontok szerint 257-re.

Szóval amennyiben benzin, víz és olaj nélkül lehet a kicsivel menni, akkor tényleg sokkal könnyebb, egyébként nem.
Az enyém is ABS-es és 245 kiló.
A nagybandit nyomatékgörbéje biszonylag lapos. 3500-től ott van majd az teljes nyomaték 9000 körülig. A 650 fasorban sincs. A gyári verziót nem mértem ki, de az én PC-s gépem mérési lapja megvan. Azon látszik, hogy 3500 felett bárhol tol, mint a barom :)