Azt tudom. De az SMC az konkrétan úgy egy irtózatosan jó motor, hogy mellé egy kínpad is, amit örömködésen kívül nagyon másra nem lehet használni, és olcsónak sem nevezhető.
Zoli. Tedd középállványra és indítsd be. Kapcsolj irányjelzőt és forgasd át a kormány a végpontok között. Utána mozgasd meg a főközeget a gykapcsolónál. Kár, hogy ilyen messze vagy. mondanám, hogy hozd át
Sziasztok, ha esetleg valaki találkozott már ilyesmi hibával vagy van tippje segítsen. A "beteg" egy 2001-es 600-as Bandit, tegnap munkából hazafelé váratlanul többször megtorpant a motor, néha csak egy pillanatra, néha jobban, ilyenkor már a mutatók is végigfutottak a skálán, mintha levettem volna a gyújtást egy-egy pillanatra, aztán észrevettem, hogy ezt főleg akkor csinálja amikor indexeltem, tehát mintha a + feszültségterhelés miatt adná meg magát valami. Egy ilyen indexelés után teljesen le is állt a motor több másodpercre, szinte már megálltam az út szélén amikor megint visszajött a gyújtás és megint elindult, mintha semmi nem történt volna. Az elkövetkező 10 km-en és otthon próbálgatva, minden elektromos dolgot rákapcsolva (reflektor, index, duda, féklámpa) se tudtam már produkálni a hibát... Néztem az akkumulátor sarukat nincsenek-e lelazulva, biztosítékokat, mozgattam minden vezetéket relét stb., de nem csinálta. Így nem igazán merek vele elindulni sehova..
Egy szinten van vele. Én azt gondolom, hogy nagyon nem lehet más a teszthez képest a GSX 1250 Fa-n sem az eredmény, tekintve, hogy a teszten Yamaha FJR-ek voltak a teszt motorok. Az a Yamaha 290kg, a GSX-em meg 267kg. Ez persze különbség, de nem nagyságrendileg más súlykategória.
Másfelől a teszt fele szardínia dörzsi aszfaltja, a másik fele meg az autópálya. Mondjuk én jobbára csak az osztrák hegyekben használom a gépet, és teszt egyik konklúziója az volt, hogy a nagy sebességű autópálya használat nem támaszt olyan nagy kihívást a gumi elé, mint a folyamatos kanyarvadászat.
Ha a csizma orra előbb ér le, mint a lábtartó, az hibás technikára utal :) Ti, a csizma orrával kell lábtartón támaszkodni, akkor nem az orra ér le. Vezetéstechnika, első nap
Nekem sikerült a Mecsekben. A RA2 első két oldala nullás lett úgy, hogy a közepe még 3 mm volt. Az igaz, hogy ekkor dobtam el a csizmámat is, mert kanyarban letépte a talpát az út
Arról nincs tapasztalatom de ha nem javítottak rajta akkor elképzelhető. Mert a PR2 is úgy kopik. Nekem ami még a kopás ellenére is kezelhető az a BT23-as. Kopás ide vagy oda az kanyarban nem esik befelé nem kell gépészkedni a kormánnyal. Elnyűtem egy pár garnitúrát és a BT23-as a legjobb eddig.
Közel sem biztos, hogy nálad is ez lesz a teszteredmény. A kopás nagyban függ a motortól, valamint a motorozási stílusodtól is. Ezek a tesztek kb annyit érnek, mint halottnak a homlokcsók
A következő amit feltetetek rá a Metzeller Z8-as lesz elől "M" hátul "O" specifikációval. Ezzel a párosítással nyerte meg a Z8-as a Motorrad (itthon: Motorrevü) legutolsó túragumi tesztjét. Yamaha FJR-ekkel mentek négyezer kilométert, és a kopásállósága megegyezik a Michelin Pr4-el, továbbá a vizes felületi tulajdonságokat nem számítva, mindenben számottevően jobb annál.
Link esetleg?
20. Harley-Davidson Breakout 884db
19. Honda CB 500F 917db
18. BMW F 800R 927db
17. BMW S 1000RR 1007db
16. Yamaha MT 09 Tracer 1017db
15. Suzuki GSR 750 1079db
14. BMW F 700GS 1086db
13. KTM 390 Duke 1098db
12. Honda NC 750 X 1129db
11. KTM 1290 Super Duke R 1136db
10. KTM 690 SMC 1176db
09. Ducati Scrambler 1280db
08. Kawasaki Z 800 1502db
07. BMW S 1000R 1595db
06. BMW R 1200R 1635db
05. Yamaha MT 09 1965db
04. Kawasaki ER-6f/n 2045db
03. BMW R nineT 2153db
02. Yamaha MT-07 2636db
01. BMW R 1200GS 5802db
Másfelől a teszt fele szardínia dörzsi aszfaltja, a másik fele meg az autópálya. Mondjuk én jobbára csak az osztrák hegyekben használom a gépet, és teszt egyik konklúziója az volt, hogy a nagy sebességű autópálya használat nem támaszt olyan nagy kihívást a gumi elé, mint a folyamatos kanyarvadászat.