Gyenge...nekem mind erős...ezzel nem lenne bajom. Nekem valami jó retró modell hiányzik, esetleg valami szép klasszikus naked. Feldolgozhatnák a régi nagy klasszikusokat, mint Katana, DrBig. A banditról meg a GSX-R-röl már több bőrt nem lehet lenyúzni, meg az intruderröl...
A GSX-S1000 épp a K5 1000-nek a blokkját kapta "utcásítva".
Bár gyengébb mint az eredeti blokk, de hogy "gyengusz" azt nem mondanám rá, ezt a szót amúgy is inkább a "langyik" használják
És még azok is langyinak nevezhetőek.
Legalábbis a gsxr-en fanyalogtak akik kipróbálták a topkjából.
Meg a gsx-S vagy mi.
Mindig beletörik a nyelvem.
Azt is savazták hogy elég gyengusz.
Bár a gsxr-es ek ők ha nem K1-K5 az mind gyenge.
Igen, szerintem is a Yamaha meg a KTM ami az elmúlt időszakban a legnagyobbat kaszálta. Rendszámos robogó piacon meg a Vespa. Viszik mint a cukrot! A Suzuki meg bealudt. A GSX-R-en meg a VStrom-on kívül semmi sincs ami slágergyanús lehetne. Semmi retro, semmi örült, semmi vagány...
Az látszik hogy a friss,új,minőségi,izgalmas modellekkel lehet tarolni.
A yamaha használta ki legjobban ezt a bmw-nek meg stabil és masszívan nagy a tábora.
A többiek láblógatnak.
Csabi,nem lehetett egy szép mozdulat,de ha nem görbült semmi akkor görcsölni sem érdemes,és még mindig jobb,hogy nem a doboztartó konzolodnál fogva emelték meg,mert az biztos előbb törik!
Az élet úgy hozta, nem csak egy szervízben volt a motorom.
Legutóbbi alkalommal jártam úgy, vagy csak most vettem észre, :
Végeztek a lánc, lánckerék cserével, és csak farral lehetett kihozni a motort a műhelyből. Szűk hely révén átszólt a szerelő kollégájának a másik padra, és ő kétszer odébb tette a hátulját a kipufogó végénél fogva. / ilyen apróság nem is számít, hogy teljesen dszuvás olajos kézzel, majd letakarítom ! /
Kérdésem, : ez szakmai brutalitás, ----------------------- vagy motor kp. szerelő műhelyekben, esetleg szállításoknál teljesen megszokott, és ne görcsöljek ezen !?
Döbbenet? Pusztán jövedelem viszony. Akárki akármit is mond, ha megengedhetné magának akkor százalékos arányban pont ilyen lenne itt is a helyzet, csak felénk ugye számít a lé ami miatt olyasmit vesznek a zemberek aminek a fenntartása nem kerül csilliárdokba.
Még a K1-K3 tulajok is kiröhögték.
Bár gyengébb mint az eredeti blokk, de hogy "gyengusz" azt nem mondanám rá, ezt a szót amúgy is inkább a "langyik" használják
Legalábbis a gsxr-en fanyalogtak akik kipróbálták a topkjából.
Meg a gsx-S vagy mi.
Mindig beletörik a nyelvem.
Azt is savazták hogy elég gyengusz.
Bár a gsxr-es ek ők ha nem K1-K5 az mind gyenge.
A yamaha használta ki legjobban ezt a bmw-nek meg stabil és masszívan nagy a tábora.
A többiek láblógatnak.
2014-es eladások Ausztriában.
Én vagyok a kistestvér ! / GSF 650 / S
Egy kicsit más témában kérdeznék !
Az élet úgy hozta, nem csak egy szervízben volt a motorom.
Legutóbbi alkalommal jártam úgy, vagy csak most vettem észre, :
Végeztek a lánc, lánckerék cserével, és csak farral lehetett kihozni a motort a műhelyből. Szűk hely révén átszólt a szerelő kollégájának a másik padra, és ő kétszer odébb tette a hátulját a kipufogó végénél fogva. / ilyen apróság nem is számít, hogy teljesen dszuvás olajos kézzel, majd letakarítom ! /
Kérdésem, : ez szakmai brutalitás, ----------------------- vagy motor kp. szerelő műhelyekben, esetleg szállításoknál teljesen megszokott, és ne görcsöljek ezen !?
Kár hogy a teljeskörűt nem találom.
A rétegmárkákat.
Valszeg gyenge a németem.