Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon koptatja az aszfalt Zoli? A túra tervezett hossza: 1750 km...
Az karcsu horvatra.ott ha tempot mesz hamar vehetsz gumit jo sok penzert.
Kopás jelzőig 1,25mm....
Mit jelent az elmeny tura?
Mintamelyseg?
Vacillálok is most hogy ki bír egy vagy két Horvát túrát. Jövő héten indulok egy Adriai és egy élménytúrára.
A BT23-as a kis banditra nagyon jó én már a harmadik garnitúrát nyüvöm!
Én is arra gondoltam. Vagy visszatérek a BT23-hoz. Nekem teljesen bevált, csak hidegen kell vele óvatoskodni, de ha meleg, legalább úgy tapad mint a PR3.
PR2 ugyanezt produkálja nálam. Köv. Pirelli Angel St!
Szerintem minden michelin a vege fele csuszos lesz.
Ugyan ezt tapasztaltam a Banditon amikor felkerült a PR3. Agyondícsért gumi, gondoltam kipróbálom. Aztán menet közben csak fülelgettem, hogy mi búg? Valami csapágy a váltóban? Kerékcsapágy? Aztán én is egy olyan szakaszon jöttem rá, hogy a gumi, ahol kisebb nagyobb szakaszokban más-más aszfalt volt.
Persze! Csak most nincs itt az ideje, meg nem is biztos, hogy arra. Csak azért hoztam fel példának, mert azt próbáltam.
Majd egyszer szlalomozz es csodalkozz. Ugy meg hangosabb, hallod, ahogy leer a gumi az oldalara es jobban/maskepp bug.

Nekem 15000km van benne, kezd legatyasodni lassan, meg 2-3000 erzesre van benne, de mar nem lesz orom. Kockasra kopott (sok egyenes menet volt) es kicsit csuszkalni kezdett. A Zsifi szerint ez egy ilyen gumi, a tobbi gumival ellentetben a vege nem tapad ugy, igaz nem is kopik.
Ne aggodj, nem finnyas. Mindenfele hondasokkal is aludt mar egyutt.

(nem, nem nem. nem volt zacsipacsi )
Lenne még mit írni, csak össze kéne szedni a gondolatokat. Amit leírtam, az annyi ami éppen eszembe jutott. Pl. a gumi :) Rettenet :) Anakee 3. Olyan hangja van, hogy komolyan eszembe jutott a váltós rémhír és azt hittem, hogy épp akkor készül beállni alattam. Aztán kinyomtam a kuplungotm, motor hang balra el, a zaj marad. Ettől még nem nyugodtam le, mert a GS ellenzők már ráállítottak a gyanakvásra, de aztán feltűnt, hogy ahogy változik az útburkolat minősége, úgy változik a hangja. Tényleg rettenet :) Viszont tapad. Nem sikerült megcsúsztatni sehol, jócskán ledöntve sem. Most már elhasználom, mert úgy tűnik most kb. félidős és ez min. 12e km-t ígér, de a következő az tuti RA2 Evo lesz. Egy próbát megér, hogy mennyit bír ezen. A tapadása baromi jó, hangja nincs.. Meglátjuk :)
Végre egy normális összefoglaló,köszi!
Vmi hasonló életszagú írásokat tudnék elképzelni a motoros médiákban is,nem a szokásos pr szövegeket.
Még valami. A Bandittal sosem éreztem azt, hogy élvezni lehet, ha `csak` 110-120-al krúzolok :) A GS-el ez egy élmény.
Mégvalami. Fogyasztás: Hasonló stílusban csapatva a GS kb 1 literrel kevesebbet kér. Ez persze lehet a teljesítmény okán is.
Egyébként meg ez egy kurva jó motor. Azon lamentálni, hogy megéri-e, vagy sem, hülyeség. Az egész motorozós hobbi arról szól, hogy jól érezzük magunkat, élvezzük a motorozást. Ezt pénzben nem lehet kifejezni, így értelmetlen a kérdés, hogy mi éri meg.. Ha a Bandittal hasonlítom össze, akkor ég és föld, pedig határozott véleményem, hogy annyi pénzből, amennyibe a Bandit kerül, nem kapsz akkora élményt más márkától, amit a Bandit nyújt. Lehet fikázni a fékét, a kényelmét, akármit, de az akkor is egy kib*szott jó motor, pláne ha az árát is figyelembe veszi az ember. Amiért én váltottam: Hosszabb távon nagyon jól esett leszállni róla. Majd 190 centi vagyok, így a térdemnek és a derekamnak nem esett annyira jól, ha két nap alatt közel 1000km-t kellett lenyomni. A pillanatnyi dolgok rendben vannak, kurva nagy élmény - még az én szintemen is - szerpentinezni vele, tavaly a Bike Maratonon pont vizes GS-eket aláztam a Mátrában, pedig most már tudom, hogy hasonló tudással és a GS-el a Bandit nem, vagy nagyon nehezen tud ellenfél lenni. Ahhoz egy Szotyi, vagy Csöngő kell, amit ti nem tudtok, hogy mit is jelent Augusztus 12-én vettem a gépet, azóta beletettem majd 2e km-t. Pedig baromira nincs most sajnos/szerencsére időm, de el tudtam menni egy ~500km-es szerpentines túrára. A vélemény az, hogy ez egy elbaszottul jó motor. Minden tekintetben. Nyilván a megbízhatóságáról nem tudok nyilatkozni, az első 1000km-es szervizen van csak túl. De kényelmi szempontból ez egy másik dimenzió. Az én seggem a Bandit nyergéhez szokott, így erről nem akarok leszállni, hiába fogy ki a tank. Ez a motor teszi a dolgát, egyszerűen nem veszed észre a lehetséges `vészhelyzeteket` mert halál nyugodtan átgázol rajtuk. Itt csak úgy történnek a dolgok, a maguk természetes útján. Bagi barátom mondta és nagyon igaza van, ezen a motoron senki ne tanuljon motorozni, mert ha másra ül, nem biztos, hogy túléli. Erre ráülsz és minden olyan természetes lesz. Minden úgy megy, ahogy elvárná az ember. De persze vannak hibák is. Pl. a plekó mozgató mechanika elég gagyi. Lötyögős, pedig ránézésre nincs semmi baja. Persze bajt nem okoz, menet közben a szél lefeszíti, de azért ennyiért azt gondolnám, hogy legyen fasza, feszes. Aztán az oldalsztender. Pár napos korában sikerült felborítani, mert hozzászoktam a Banditnál, hogy oldalsztenderre letámasztom és ha várni kell valamire, akkor balról félig ráülök, nekitámaszkodok. Nos, a GS elindult jobbra és mivel háttal dőltem neki, mire megfordultam, elborult. Oké, kár nincs, hacsak a hengerfej védő műanyagon pár karcot nem számolok be, de azóta is van egy bizonytalan érzésem, ha letámasztom. A másik hasonlóan komoly gond, az üres megtalálása. Erre nem tudok rájönni. Van, hogy 10-ből 8x sikerül, van hogy 2x. Nem értem. Talán tényleg valami váltó gond? Menet közben nem jelentkezik. Ha még gurulás közben kell 0-t váltani, az majd mindig sikerül, de állva.. majdnem esélytelen. Hát ennyi a problémás része. A teljesítmény. Most, hogy többet mentem vele, azt kell mondjam, hogy nem tudja azt, amit a Bandit - legalábbis az enyém - tudott. Nem nagy a különbség, de van. Leginkább talán abból adódik, hogy a Bandit teljesítmény leadása gyakorlatilag lináris és nagyon ott van. A GS is tudja kb, de nem mindig és mindenhol. Viszont azt kell mondjam, hogy nem hiányzik. Tényleg nem, ez nem csak önigazolás. Kurvára megy ha kell, bár a váltóval többet kell játszani. De én a Bandittal sem szoktam rendszeresen olyanokat gyorsulni, ami a GS-t szégyenbe hozná. Használati szempontból nem kell szégyenkeznie, de kétségtelen, hogy a vizes GS egy vizes Bandittal van pariban, amiben nincs PC. Ami annyit tesz, hogy Suzuki 100Le=BMW 125 LE. A nyomaték más kérdés, de én már nem emlékszem, milyen volt a Bandit PC nélkül, PC-vel meg gyakorlatilag 3500-tól végig ott van a 125Nm 8000-ig. A GS is hozza a nyomatékot, de nem ennyire egyenletes mindenhol. Viszont ismétlem, nem hiányzik. Nagyon nagyot tud menni és gyanítom, hogy a teljesítménykülönbség érzése nagyban abból is adódik, hogy ez kéthengeres boxer és nem sornégy. Megbízhatósággal kapcsolatban nyilván nem tudok mit mondani. Az első érzésem az volt, hogy nem érek vele haza, mert szétesik :) Japán sornégy után ez - most már tudom - természetes :) Majd az idő megmondja, most még hibátlan :) Amúgy meg akkora flash ez a gép, hogy aki teheti, ne hagyja ki. A futóműbe senki bele nem tud kötni. Bármilyen az ív, ez megy mintha sínen menne. Amikor elvittem a Mátrába - emlékeim szerint tavaly sokkal jobb volt az út - kicsit megnyaggattam. Ledöntve, erős tempónál kurva nagy kátyút úgy abszolválta, hogy éreztem hogy kicsit megdobta az elejét de nem éreztem komolynak, viszont felütötte a kátyú a felnit. Nem komoly, de látszik. Mivel összeszokóban voltunk a Bandit után, néha feleslegesen fékezgettem ledöntve, de semmi. Tényleg semmi. Lassul. Nem egyenesedik fel, nem ideges.. Halál természetesen kezeli a helyzetet. Érződik, hogy sokkal jobban tud motorozni, mint én
Van annyira jó,hogy a banditot elcserélnéd?
Gyerek. Lányom már volt
Azt nem próbáltam még, csak a kis Monstert. Minden szempontból jó nekem.
Azok hát :-) Lógócsöcsű Guzzi :-)
Ültesd a tenyeredbe úgy,hogy picit tartod a hátát,simán elkezd egyensúlyozni kitárt kezekkel,neurológiai vizsgálaton is ezt csinálják!
Gratulálok hozzá! Gyerek vagy lány?
beteeeg!