Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is a BT 21 kopott el elöl a leggyorsabban, kb 10.000-et mentem vele. A BT 23 is annyit bírt, sőt kicsit többet, de kb egyformán kopott elöl és hátul.
Nekem meg GSX 1250 van. Első tulaja vagyok, novemberben lesz egy éves a motor. A gyárilag szerelt Bridgestone Bt.021-es nyolc ezret bírt. Az eleje fogyott el előbb. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy jómagam is leginkább abrazív aszfaltot látogatok Sopronból...
Kettoben veszed fel, vagy egyben?
Vajon a telelever futomuvel kevesbe kophat?
A hegyekben azert kapja az eleje a terhelest rendesen,meg kisebb profilmelysegrol is indul,de tapadjon ez a fontos,harapjon az abraziv aszfaltba!
Nekem is volt hogy az első miatt kellett cserélni de ez nagyon gumifüggő.
De nem mindenkinek kopik el előbb az első.
Mert ornehéz a súly nagyon elől van....Ha a középtámaszra felteszed a hátsó a levegőben.
Ez lehet. Azt is megmagyarázná, miért kopik majdhogynem előbb az első...
Írj rám mailt és holnap küldöm (pdf)!
Az üzemanyag kijelzővel együtt sokmindenben egyezik a Tiéddel, de nem minden ua. (GSX650F leírása).
Ok
Esetleg nem tudnád beszkennelve átküldeni?
Milyen mázli, hogy nálunk használnak abrazívtalanítót és így nem kopik a gumi csak az idom.
Nalatok sokkal abrazivabb az aszfalt, azt ne feledjuk. A hegyekben plane.
Felhasználói kézikönyv.
Nekem még egy gumi sem ment el 10-nél többet Bandit 650-en.
Pedig még motorozni sem tudok és nem is sietek sehova. Kíváncsi lennék, milyen módszerrel lehet ilyen mértékben gumit kímélni.
Peti? Neki a Z6 is elment 25 ezret.
Siman elhiszem, az elso gumi nekem is kitartott 18 ezret. Kb egesz nap 5ben mentem.
Ez a válasz profi!
Milyen doksiból van ez kimásolva?
Esetleg nem lehetne publikussá tenni?
ja próbáltam , túl nagy változás nincs, mitha lehúzva hidegen nehezebben indulna, meg egykeró próbálgatáskor kicsit idegbajosabb
Gsx1200 inazuma Pr3 24e km,nem tudom ti,hogy vagytok ezzel de nekem meg a 14e km is sci fibe illo?
Köszi.
Azért lehet kimérem majd az elektronikát, tök kíváncsi vagyok milyen
tartományon játszik az előgyújtással.
Az egyenesvázason is.
Arról veszed észre, hogy benne van, hogy kis fordulaton, stabil gázon rángat. Amúgy semmit nem venni észre, ha kivetted, a simaságon kívül.
A mai "Tudtad-e ?":
A görbevázasokon a 2. és 3. fokozatban a gyújtáselektronika visszaveszi
az előgyújtást a hangemisszió csökkentése miatt.

Kérdés:
Van-e itt olyan ember, akkor tudja mennyire, és milyen akkor, ha lehúzza
azt a bizonyos csatlakozót ?

(Ki fogom próbálni, csak gondoltam feldobom a labdát.)
Szia!
Epp az iment, nem lehet betenni az ujabbak lampatokebe
Köszönöm a válaszokat! :)
A végén mérve.