Nekem is a BT 21 kopott el elöl a leggyorsabban, kb 10.000-et mentem vele. A BT 23 is annyit bírt, sőt kicsit többet, de kb egyformán kopott elöl és hátul.
Nekem meg GSX 1250 van. Első tulaja vagyok, novemberben lesz egy éves a motor. A gyárilag szerelt Bridgestone Bt.021-es nyolc ezret bírt. Az eleje fogyott el előbb. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy jómagam is leginkább abrazív aszfaltot látogatok Sopronból...
Nekem még egy gumi sem ment el 10-nél többet Bandit 650-en.
Pedig még motorozni sem tudok és nem is sietek sehova. Kíváncsi lennék, milyen módszerrel lehet ilyen mértékben gumit kímélni.
Az egyenesvázason is.
Arról veszed észre, hogy benne van, hogy kis fordulaton, stabil gázon rángat. Amúgy semmit nem venni észre, ha kivetted, a simaságon kívül.
Az üzemanyag kijelzővel együtt sokmindenben egyezik a Tiéddel, de nem minden ua. (GSX650F leírása).
Esetleg nem tudnád beszkennelve átküldeni?
Pedig még motorozni sem tudok és nem is sietek sehova. Kíváncsi lennék, milyen módszerrel lehet ilyen mértékben gumit kímélni.
Siman elhiszem, az elso gumi nekem is kitartott 18 ezret. Kb egesz nap 5ben mentem.
Milyen doksiból van ez kimásolva?
Esetleg nem lehetne publikussá tenni?
Azért lehet kimérem majd az elektronikát, tök kíváncsi vagyok milyen
tartományon játszik az előgyújtással.
Arról veszed észre, hogy benne van, hogy kis fordulaton, stabil gázon rángat. Amúgy semmit nem venni észre, ha kivetted, a simaságon kívül.
A görbevázasokon a 2. és 3. fokozatban a gyújtáselektronika visszaveszi
az előgyújtást a hangemisszió csökkentése miatt.
Kérdés:
Van-e itt olyan ember, akkor tudja mennyire, és milyen akkor, ha lehúzza
azt a bizonyos csatlakozót ?
(Ki fogom próbálni, csak gondoltam feldobom a labdát.)
Epp az iment, nem lehet betenni az ujabbak lampatokebe