Amikor ukrajnában a semmi közepén összefutottunk egy cseh, 1200-es GS-ekkel nyomuló, fejenként 3 akciókamerával kiránduló csoporttal egy benzinkúton, hát nem igazán viszonozták a köszönésünk, pedig velünk is volt egy GSA .
Valószínűleg rögzült náluk a csőlátás, a nagy munkahelyi törtetésben is csak előre és felfelé képesek nézni, miért lenne ez máshogy a szabadidejükben
Bezzeg utána a lengyel csopperesek akikkel a földúton találkoztunk, már a semmi közepe után 30 kilométerre, na velük lehetett beszélgetni is.
A levegősre gondolt nem a vizes-re. Azt kell venni az ki nőtte a gyetekbetekségeit. Generáció felől a bandit 2007 óta ugyanaz? Mindig frissitenek rajta most kapott a henger fala valami különleges bevonatot meg a kinézete lett más de nem megyek bele medő vitába.
Nekem nem is annyira a GS-sel, hanem a jellemző vevői körével van bajom (mondom, az Index BMW-topikját közel egy éve nap mint nap olvasom). Ugyanez a véleményem a Harley-ról is, abban több a "személyes" tapasztalatom, lévén hogy egészen sok ismerősöm (egy "komplett" M.C.) birtokol ilyen gépet. Mindig ellenérzést keltettek bennem a túlhype-olt dolgok, és a tulajdonosaikra jellemző "mindenki mást lenézés". Persze van bennem némi kisebbségi érzés is, de birtoklási vágy az abszolúte nincs.
Személyes tapasztalat: a Mecsekben (még a kis 125-össel rendszeresen túrázgatva) a nagy BMW-sek fele még visszainteni sem volt hajlandó (érdekes, a Harley-s az igen).
Nem benne hanem ott dolgozik-nagy különbség. Ordas baromságot beszél:
-GS LC -re nincs visszahívás váltó cserére - ez tény
-robbannak szét a váltók - ez faszság-na ez a tény
-az LC-nél mi az hogy 3. generáció - ez értelmezhetetlen -ez is tény
Én abban látom a hibát hogy nagy a vérfrisités. Ha valami bevált miért kell azt elrontani. Tudom mindenki erre azt mondja haladni kell a korral. Na de kérem egy Japán technikai megmarad abban a mederben amit sok sok éve kitalált és ez a Suzukira nagyban jellemző. Azt hogy most az új GS nél a hajtás miért kerűlt át a másikoldara?
Ahhoz hogy valami a legjobb legyen, ahhoz nemcsak hogy ismerni, de folyamatosan feszegetni is kell a határokat..ami óhatatlanul azzal jár, hogy néha sok lesz. Az utolsó modellévekben már egész kevés baj szokott lenni Európa legkedveltebb túramotorjával is (boxer GS).
Aztán amikorra jó lesz jön az új, és megint pár évig korrigálják a túllövésüket...
A DL 650-et szerintem minden tekintetben kenterbe veri az 1200-es GS (már olyan szempontok szerint ami a motorozás minőséget illeti).
Mondom ezt úgy, hogy nekem egyik se kéne.
Miért általános az is, hogyha valaki hülyeséget mond és erre felhívják a figyelmét akkor megsértődik és elkezd másról beszélni. Ha tudom, hogy ez neked ennyire személyes kérdés bele sem kezdek
Nem én mondtam egy szervizes. Én csak tovább adtam. Az enyém egy vissahíváson nem volt. Nem akarom a márkát lejáratni nincs szándékomban de ha valakit érdekel egy K1200GT tudok eladót nagyon szép állapotban. Attól nem kell félni hogy visszahívása lesz most volt az ötödik.
A konkrét kérdésedre a válasz: nem, nem keresgetem a visszahívásokról szóló híreket, de az általam olvasott motoros oldalakon, fórumokon, topikokban valahogy sűrűbben "jön szembe" a BMW-s visszahívásokról szóló hír, mint mondjuk az összes többi márkánál együttvéve.
Amikor ukrajnában a semmi közepén összefutottunk egy cseh, 1200-es GS-ekkel nyomuló, fejenként 3 akciókamerával kiránduló csoporttal egy benzinkúton, hát nem igazán viszonozták a köszönésünk, pedig velünk is volt egy GSA .
Valószínűleg rögzült náluk a csőlátás, a nagy munkahelyi törtetésben is csak előre és felfelé képesek nézni, miért lenne ez máshogy a szabadidejükben
Bezzeg utána a lengyel csopperesek akikkel a földúton találkoztunk, már a semmi közepe után 30 kilométerre, na velük lehetett beszélgetni is.