Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem nem hogy nem árt, hanem ajánlott a használata.
légy oly kedves....
csinálj pár képet minden nézetből......
írd meg nekem a kárpitos elérhetőségét........
Meg amit szertenél megosztani, mint "tesztelő"....

Ilyen jegyzet még nincs az oldalon - és szívesen feldobnám.......
Kösz!

Ezt kiprobálom........
Tényleg nem olvastam sehol......és ugye ártani tényleg nem árt
Tetszik. Látszik rajta, hogy kényelmesebb mint a gyári. Gondolom, puhább is.
Ez a túrán készült. Az ülőfelület az eredeti. Az oldala egy mattabb fekete. 30eFt volt. Plussz oda-vissza juttatása.
Benzinkutakon kapható az injektor tisztító folyadék, amelyet a rá írt mennyiségben a benzinhez kell keverni. Egy flkon ha jól emlékszem 60 l benzinhez elegendő. Állítólag 5000 km-ként ajánlott, mert az injektornál valami finom felületek vannak illesztve, amelyek kényesek a legkisebb koszra. Nem kell meghajtani a gépet a keverékkel, csak simán menni vele és ennyi. Nekem a kocsim is injektoros, egyszer az egyik henger dödögött, kapott ilyen cuccost, valamint egy 10-es kulccsal egy jólirányzott koppintást és megszűnt a hiba. A koppintást a márkaszervíz javasolta telefonon, bejött.....
Fotózd le pár nézetből és linkeld be légyszi. Valamint írd meg, mi volt az ára.
Megjöttem. Szuper volt. Nem bántam meg az ülés "túrásítását". A leghosszabb egysegges szakasz a Komjádi uszitól a Bah csomópontig (egyfolytában) a két kocsisor közötti előre csorgás + M7 Siófokig. Az ülőgumóim még bírták volna. Stabil üléspozíció. Van egy kicsi deréktámasz + jobban rá van engedve a tankra így ott magasabb lett. A combnál lévő letörések az ülésben nincsenek így amikor menet közben a lábam kinyújtom az ülésen és a motor oldalán frankón támaszkodik. Az utasnak is meg lett emelve az eleje és háta. Nem csúszkál állandóan rám. Szinében és formályában sokkal jobban bejön mint az eredeti. A kivitelezés minősége profi. Csak egy példa:
Ott ahol rá van tűzve az ülésre a bőr van terhelés olosztó szalag. A gyárin nem volt. A következő projekt a tankbőr. Az elképzelésem már megvan.
NA ez új nekem:-)

Sehol nem olvastam, sehol nem mondták..........
MESÉLJ...... MI ez?
Beöntöm a benyába azt kihajtom a gépet?
Soha nem volt még injektoros mocim - autom meg eleve semilyen.......
Csak ennyi?

Én meg ennek az árát nem tudtam....
Pár hete vadásztam Én is egyet a neten, és a legolcsobb a LOUISos DELO volt 17€-ért (4080ft).....na viszont ha egy 1000-res a különbség, akkor menjen csak bele gyári............azért azt mégse 6000-ként kell cserélni....
Fogadd őszinte részvétemet. Biztos nem jókedvedben teszed, nekem is új a mocim, most szeretném felszerelni ezekkel a kényelmi dolgokkal (kivéve a dob). Nagyon jók ezek a motorok, biztos elégedett voltál vele. Csak a körülmények ugye..... Remélem sikerül megkapnod érte, amit szeretnél.
Sajnos el kell adnom a motorom.

Suzuki Bandit 1250 GSF SA (ABS) Bordó
2007 októberi 18.000 km van benne. Magyarországi, szervízkönyves. Gumik állapota 80%-os. (Hátul: Michelin Road 2 Elől: Pirelli super corsa)

Extrák:
- Riasztó META
- BOS végdob (adom hozzá a gyárit is)
- Power Commander (AGO motornál beállítva)
- Sportlégszűrő (adom hozzá a gyárit is)
- 12 Voltos szivargyújtó csatlakozó
- Fokozat kijelző
- Xenon lámpa
- Gyári bukókeret
- Fényvisszaverős felnicsík

Ár: 1.800.000.- Ft.
hali!

Bár nincs sok összehasonlítási alapom, azért a saját véleményemet elmondanám: A 400-as bandit nagyon jó gép, a benne lévő erő feszt elég utashoz meg plusz cucchoz, persze azért csak jobban megérzi, mind mondjuk egy 600-as, ezen nem kell csodálkozni. De az enyém még így is vitte a 170-et, ennyivel meg egyedül se szoktam menni, csak kíváncsi voltam. Szóval az power az megvan . Utazó sebességet te választod meg, de plexi nélkül 140 körül igencsak elkezd epilepsziás rohamot színlelni a búrád.

Hátrányát így hirtelen csak annyit tudnék mondani, hogy csak használtan tudsz venni, így belenyúlhatsz egy sz@rba is. Ja és a km-órát meg se nézd, mert teljesen biztos hogy valótlan értéket mutat. Tudod a belpiacos gépeket konténerekben hozták Mo-ra és több gépből épült fel egy mostani. A japán előéletét meg senki se tudja ugye...

Fogyasztás: legfőképpen városban mentem vele, 6-7 litert kért a kicsike, de egy komolyabb dunántúli túrán néztem, hogy ott meg 4,5-5-re is lecsökkent a fogyasztás, persze ésszerű használat mellett.

Gyorsulását nem tudom, de 100-150 között is laza csuklómozdulattal előzöl egy kamiont. Túrázásra nagyon perfekt kis gép, közútra bőven elég az az 53 LE. A doboz szett... hát elég érdekes, hogy se az ülés alatt se mögötte nincsenek felfogatási pontok, csupán a farokidom alatt, de sok kisbandin láttam már, hogy ide illesztették a konzolt.

Összeségében naggyon pöpec gép, és még jól is néz ki korához képest. Tényleg csak ajánlani tudom.
Sziasztok.
Nem tudja vki ,hol érdemes most Cordura kabátot venni?Hol van legjobb áron?A Google nem a barátom.Olyan kellene, amiből a vizzáró membránt ki lehet venni ,..nyárra.Köszi.
A banditára most szereltük fel ezt a kis extrát teszek fel róla képet itt megnézhetitek.
sztem a nagyvas.hu nézz körül, sztem ott találsz
Én használok STP injektor tisztító adalékot nem árt néha ha áttisztíttatja a rendszert. Megragadnám az alkalmat és én is kérdeznék tőletek hátha már felébredtetek. Gyári légszűrőt használok és érdeklődnék hogy minőségben hasonlót de olcsóbb árfekvésben neme tudtok e valahol mert a gyári nagyon drága 5000- forint. Segítségeteket előre is köszönöm.
Injektoros Banditás kollégákhoz körkérdés.
Használtok ti 5000 km-kén injektor tisztítót az üzemanyagba? Állítólag nem árt ha van véve egy flakonnal és ilyen futásciklus után beönteni az előírt mennyiséget.
Minden injektoros cucchoz ajánlott állítólag.
Sziasztok!
Ha valaki tudna nekem véleményt mondani a 400-as banditáról (előny, hátrány, fogyasztás, utazó sebesség, gyorsulás, meg minden), azt megköszönném. Jah, én túrásítanám ha veszek, könnyen rálehet dobni egy doboz szettet? Nem terheli le nagyon a mocit 2 személlyel meg pakkal?
köszke szépen
Ismét sehol senki.....
Csak igyekeztem logikával kikövetkeztetni azoknak a csöveknek a szerepét.
A katalizátork mint téma eddig nem borzolta az idegeimet, így ehhez én se hozzátenni, se elvenni nem tudok. De Gondolom nagy vonalakban megállja a helyét!
Köszi ,megkaptam.
A katalizátoros agymenésemre semmi válasz?
Nekem is küldd el lécci!

eniregnat kukac gmail.com