Tervezem én is, de csak nyugdíjas (bejáratós) tempóban. Úgyhogy majd szerintem ott koccolunk!
Vagy 10 napja írtam Neked mailt, remélem megkaptad?!
Üdv.: Tibi
Szeva Cimbi!
Sok balesetmentes kilométert az új Banditával!
Szombaton van keved legurulni Mezőberénybe az ezévi streetfighter napra?
Néhányan már rajta vagyunk a környékről!
Cső Zolti!
Köszönöm a gratulációt és a jókívánságokat, kedves vagy!
Van ám közte különbség szerintem rendesen. Főleg motorikusan. Ez azért morcosabb, jobban harap és minden fokozatban de még 6-ban is jobban húz. Nekem igen szokatlan az injektor miatti rántás gázadás és gázelvételkor, de már kezd ráhangolódni valamelyest a kezem. A karbis sokkal folyékonyabb blokk volt. Hát ha ez is megy úgy és lesz olyan tartós mint a régi meg leszek vele elégedve. Az kiakasztotta az órát erőlködés nélkül. Az 1,2-el 18 ezer km-t mentem míg megvolt 3 szezon alatt és nem volt vele semmi probléma.
Ehhez nem megy a felnipolír a szine miatt, úgyhogy kihagyom valószínűleg.
Már 400 km-nél járok, úgyhogy a fele oda a 800-nak.
Üdv.: Tibi
A gyötrelmes lassú bejáratáshoz csak annyit fűznék, hogy az első 800km- re javasolt maximális fordulatszám 4500/perc. Az ehhez tartozó legnagyobb sebesség ~150km/h. 800km-1600km-ig max 7000/perc, ez ~210km/h.
Talán nem is olyan gyötrelmes.
Mikuni!Gratulálok az új vashoz arra lennék majd kiváncsi ha tulélted a bejáratás gyötrelmeit/ szerintem egy ilyen vassal nagyon nehéz "lassan" menni/hogy melyik jobb a levegős vagy a vizes érezni egyáltalán valami különbséget nekem 750-es levegős volt de azért a nagy vizes az más bár kinézetre a nagy hütőbordák nekem jobban tetszenek.Baleset és trafipaxmentes kilométereket!Ezen is lessz felni polir?Üdv!Zolti
Szia Harpi!
Köszi a gratulációt, jól láttad! Sajnos mióta megvan, 11-e óta a tegnapi nap volt az első amikor kipróbálhattam végre olyan trágya idő volt.
Ha tudok menni majd meglátogatlak.
Üdv.: Tibi
Cső Mikuni!
Tegnam jól láttam?Egy fekete 1250-es nyergében,mintha te lettél volna ! .............................Jaaaaaa most nézem az adatlapot! ÚJ MOTOR! Grat hozzá!
Akkor csak nem az autó lett lecserélve ! Csak fordulj már felém ha járatod, kedd délután otthon vagyok!
Én egyszer használtam ilyet a kocsinál, mert muszáj volt. Az egyik hengernél leragadt az injektor. A gond megszűnt, azóta sincs. De a motorom még új, ott esetleges tapasztalatok után érdeklődtem itt, a rutinosabb motorosok között.
Az injektor tisztító adalékról csak autós tapasztalatom van, de ott igenis segít olyan esetekben, amikor észrevehető probléma jelentkezik. Előfordul például, hogy lassabban ejti a fordulatot, vagy kellettlenebbül pörög fel, esetleg hirtelen megugrik a fogyasztás, ezeken általában segít egy-két felakon tisztító. Tudomásom szerint az összetevőinek jelentős része petróleum. Az biztos, hogy csak ismert és neves gyártók termékeit tenném a motorba, pl.: wynns, stp
Hali!
Én Spurit használtam a régi Banditomban és a C3-ommban.
A motornál igazából nem vettem észre semmi különbséget, de a kocsinál...
Lényegesen jobban megy tőle, jobban húz és kevesebbet eszik észrevehetően. Mintha kicserélték volna az autót. Nem hittem volna el ha más mondja milyen hatása van.
Ez az én tapasztalatom, engem meggyőzött és használom is.
En ilyet nem tettem bele soha eddig. 24000 nel tisztitottam a benzinszurot, az ennel a tipusnal egy kicsit melos. De a servizmanula a baratunk. Maradi vagyok es mivel a rengeteg gazolaj mellet volt meg egy kis cuccom (metabond) azt szoktam bele rakni, csak azert mert lattam az elozo bringam belsejet, es rosszat nem tett vele. De nem reklamozom... tisztitani nem tisztitom az befecskendezo rendszert....most telen is lesz 45 ezer utan uzemanyagszuro tisztitas.
1. A szervízkönyv azt sem írja, hogyha retkes a moci, mosd meg.....és mégis megcsináljuk.
2. A katalizátoros mondatodat nem értem. Én ugyanis nem buherálom a motorom kipufogóját, csak a buherátoroknak írtam pár sort, mert nem tudták, miért van ott az a fránya levegőcső.
3. Ha esetleg olyanról nem hallottál, hogy a tankolással nem egészen odavaló benzin-alkotókat is kapsz a tankodba (víz, üledék, egyéb szutyok), akkor nincs mit mondanom.
4. Semmi olyat nem írtam, hogy kötelező volna, tehát ha részedre nem aktuális, akkor ne vegyél.
5. Ha visszaolvasod a hozzászólásomat, egy szóval sem írtam, hogy használom, kizárólag véleményt kérdeztem -már akinek van ebben tapasztalata.
Ajánlott? Ki ajánlja? Én a szervizkönyvben nem láttam, hogy bármi ilyet kellene használni. Főleg 5-6000 km-enként. Ja, hogy a gyártója ajánlja?
Félted a katalizátort, közben meg ilyen gyanús hókusz-pókusz löttyöket meg nyugodtan beletennél a benzinbe? Vajon milyen vegyszer lehet benne, ha tényleg "tisztít" (mit? benzinkövet? ).
Az még a jobbik eset, ha csak placebo, mert akkor csak a pénztárcára káros.
Pár kép kell, meg infó, amit beégetek a site-ba.......így mindenki számára elérhetővé téve a lehetőséget.
Tankbőr?
Én is magamnak csináltam (jóanyámmal karöltve).....
Idén télen tervben van, hogy csinálok egy másikat......abban már lennének színek is......
Ez cakk-pakk........3-4000ft-ból kijön és egy sima háztartási varrógépp elviszi.
Elázás?
Minden elázik, vagy aláfolyik.......
A lényeg, hogy ÉN ajánlom mindenkinek, hogy a bőrre belülről varrasson valami finom puha cuccot - ami egy ideig kibirja a viszontakságokat.......
Vagy..... ezt csinálom Én is...... Fóliáza be a tankot és arra tegye rá a bőrt........
Tankbőröm még nincs csak elképzelésem. Ha minden igaz a jövő héten kezdjük a műszaki probléma megoldását.
A srác motorozik. Afrika Twin-je van saját készítésű tankbőrrel. Az is kiváló munka. Hasonló bőrből van mint az ülés (vastagabb). Szerintem nyugodtan érheti eső. Az ülést sem takarom le. Egyébként úgy akarom hogy a kappa tanktáskám rácsatolható legyen.
Tervezem én is, de csak nyugdíjas (bejáratós) tempóban. Úgyhogy majd szerintem ott koccolunk!
Vagy 10 napja írtam Neked mailt, remélem megkaptad?!
Üdv.: Tibi
Sok balesetmentes kilométert az új Banditával!
Szombaton van keved legurulni Mezőberénybe az ezévi streetfighter napra?
Néhányan már rajta vagyunk a környékről!
Köszönöm a gratulációt és a jókívánságokat, kedves vagy!
Van ám közte különbség szerintem rendesen. Főleg motorikusan. Ez azért morcosabb, jobban harap és minden fokozatban de még 6-ban is jobban húz. Nekem igen szokatlan az injektor miatti rántás gázadás és gázelvételkor, de már kezd ráhangolódni valamelyest a kezem. A karbis sokkal folyékonyabb blokk volt. Hát ha ez is megy úgy és lesz olyan tartós mint a régi meg leszek vele elégedve. Az kiakasztotta az órát erőlködés nélkül. Az 1,2-el 18 ezer km-t mentem míg megvolt 3 szezon alatt és nem volt vele semmi probléma.
Ehhez nem megy a felnipolír a szine miatt, úgyhogy kihagyom valószínűleg.
Már 400 km-nél járok, úgyhogy a fele oda a 800-nak.
Üdv.: Tibi
Talán nem is olyan gyötrelmes.
Köszi a gratulációt, jól láttad! Sajnos mióta megvan, 11-e óta a tegnapi nap volt az első amikor kipróbálhattam végre olyan trágya idő volt.
Ha tudok menni majd meglátogatlak.
Üdv.: Tibi
Tegnam jól láttam?Egy fekete 1250-es nyergében,mintha te lettél volna ! .............................Jaaaaaa most nézem az adatlapot! ÚJ MOTOR! Grat hozzá!
Akkor csak nem az autó lett lecserélve ! Csak fordulj már felém ha járatod, kedd délután otthon vagyok!
Az injektor tisztító adalékról csak autós tapasztalatom van, de ott igenis segít olyan esetekben, amikor észrevehető probléma jelentkezik. Előfordul például, hogy lassabban ejti a fordulatot, vagy kellettlenebbül pörög fel, esetleg hirtelen megugrik a fogyasztás, ezeken általában segít egy-két felakon tisztító. Tudomásom szerint az összetevőinek jelentős része petróleum. Az biztos, hogy csak ismert és neves gyártók termékeit tenném a motorba, pl.: wynns, stp
http://spuri-adalek.hu/compone...
Én Spurit használtam a régi Banditomban és a C3-ommban.
A motornál igazából nem vettem észre semmi különbséget, de a kocsinál...
Lényegesen jobban megy tőle, jobban húz és kevesebbet eszik észrevehetően. Mintha kicserélték volna az autót. Nem hittem volna el ha más mondja milyen hatása van.
Ez az én tapasztalatom, engem meggyőzött és használom is.
Üdv.: Tibi
2. A katalizátoros mondatodat nem értem. Én ugyanis nem buherálom a motorom kipufogóját, csak a buherátoroknak írtam pár sort, mert nem tudták, miért van ott az a fránya levegőcső.
3. Ha esetleg olyanról nem hallottál, hogy a tankolással nem egészen odavaló benzin-alkotókat is kapsz a tankodba (víz, üledék, egyéb szutyok), akkor nincs mit mondanom.
4. Semmi olyat nem írtam, hogy kötelező volna, tehát ha részedre nem aktuális, akkor ne vegyél.
5. Ha visszaolvasod a hozzászólásomat, egy szóval sem írtam, hogy használom, kizárólag véleményt kérdeztem -már akinek van ebben tapasztalata.
Félted a katalizátort, közben meg ilyen gyanús hókusz-pókusz löttyöket meg nyugodtan beletennél a benzinbe? Vajon milyen vegyszer lehet benne, ha tényleg "tisztít" (mit? benzinkövet? ).
Az még a jobbik eset, ha csak placebo, mert akkor csak a pénztárcára káros.
nem kell ám megszerkeszteni:-)
Pár kép kell, meg infó, amit beégetek a site-ba.......így mindenki számára elérhetővé téve a lehetőséget.
Tankbőr?
Én is magamnak csináltam (jóanyámmal karöltve).....
Idén télen tervben van, hogy csinálok egy másikat......abban már lennének színek is......
Ez cakk-pakk........3-4000ft-ból kijön és egy sima háztartási varrógépp elviszi.
Elázás?
Minden elázik, vagy aláfolyik.......
A lényeg, hogy ÉN ajánlom mindenkinek, hogy a bőrre belülről varrasson valami finom puha cuccot - ami egy ideig kibirja a viszontakságokat.......
Vagy..... ezt csinálom Én is...... Fóliáza be a tankot és arra tegye rá a bőrt........
A srác motorozik. Afrika Twin-je van saját készítésű tankbőrrel. Az is kiváló munka. Hasonló bőrből van mint az ülés (vastagabb). Szerintem nyugodtan érheti eső. Az ülést sem takarom le. Egyébként úgy akarom hogy a kappa tanktáskám rácsatolható legyen.