Sokat mozdított a dolgon amikor telefonáltam. Ilyenkor mindig egy "üzletkötőhöz" kerültem. Amikor rákérdeztem hogy kapok-e választ az ajánlatkérésemre mert vásárolni akarok és nem önök az egyetlenek és Magyarország nem túl nagy rögtön segítőkészek lettek. Ahol meg nem oda nem is mentem mert nem alku képesek.
"és Ő is csak addig, amig át nem vette a vasat......"
Pontosítanék: Addig amíg alá nem írtad a szerződést. Gyenge 3 hónapot vártam a banditámra
Na ez az ....
Kicsit több az autódieler, és eleve az auto.....
Persze egy probát megér, de ahogy Én a saját tapasztalataimon észrevettem csak a személyes kuncsaft a kuncsaft.....és Ő is csak addig, amig át nem vette a vasat......
Mi ebben a tanulság Mr. LaFonte?
Lehet hogy csak alapban elszállt a szivattyud nem?
Amugy a dieseleknél ugye kicsit kinosabb a szitu.....alapban (legalábbis nem egy kollegám szenvedett már diesel kocsival)..
Azt Én se javaslom senkinek, hogy mindig minden reklámnak döljön be....
Erre jó példa mondjuk a Prolong.....
Mert azért azt nekem ne magyarázzák, hogy víz, olaj nélkül is vigan megy a vas......
Persze megy:-) és a reklám végén is megy még?
Sajnos a techniki fejlődés hozza magával a hibalehetőségeket is......
Pl ebből a STP-ből is kapásból van az adonyi Kúton vagy 8 fajta......
benzines, diesel, sima, katalizátoroshoz.....stb
Én megvettem, beleöntöttem........azt majd meglátjuk........
Saját történet egy citroen Picassoval (diesel): Üzemanyag adalékot használtam (oktánszám javítás tisztítás stb.. volt a hírdetett ige). Akik sportosan vezettek azt mondták hogy olyan mintha 100-as benyát tankoltak volna. Én meg 75eFt-ért cseréltem üzemanyag szivattyút.
Háááát nem petroleum van benne.......vagyis pár sorral lejebbi emberkét kijavítanám.
70-90% KEROZIN
trimetilbenzol
szolvens nafta
No ugyebár a kerozin azt mindenki tudja mi....... szóval nemhogy kioldja a cumót, hanem szarrá is égeti:-)
Egy falkon egy tank (autós tank)-hoz elég......vagyis nekünk 3x elég.....és ráadásul 15.000km-re.......
Szóval mint írtam.....ártani nem árt - és ennyiért meg eleve hasznos.
FotoMarket Online Fotóáruházba vettem postai futárszolgálat hozta egyik nap megrendeltem, másik nap itt volt ez MIO - kompatibilis. FotoMarket Online Fotóáruház
Most rendeltem egy GPS tartó kart a motorra de ezzel még a töltése nincs megoldva. Segítségeteket kérném hogy hol tudnék venni egy motoros szivargyújtótöltő aljzatot mert így menetközben is tudnám a navigációt tölteni.
Erik haver onnan hozta el OLCSÓBBAN a Banditáját, mint ÉN....
És neki?
Variátoros plekó, bukócső, ABS, konzol.........vagyis igencsak jól járt.
Csak kicsit "cigánykodni" kell...... és máris nyilnak a lehetőség tárházai
En K7-es fejidom nelkuli Banditot vettem Gyorben, ABS-el, bukocsovel volt a vege 1.476.000. Szerintem az nem rossz ar.
Pesten Full-Gas, Hollos, Amargo szerintem, beszamitast nem tudom.
Mint leendő banditás....
Javasoljatok légyszi pár helyet...kereskedést...ahol érdemes új motort venni....és jó sokat lehet alkudni....
Új banditot néztem....300.000.-extrával....
Szóval tapasztalatokat várok....hol érdemes próbálkozni.....beszámítás is jól jöhet hisz megvan még a drz-m....
Kérdésem lenne: Ma este, kb 10-11 °C-ban, nemigen akart indulni a mocim. Szivató tövig, kis gáz, a motor beindul, felpörög, és visszaesik fordulat majd leáll. Ezután elég nehezen akart beindulni. 'Meleg' van még ahhoz szerintem, hogy a típushibára gyanakodjak, miszerint hideg időben nehezen indul. Ez, hogy visszaesik a fordulat és majdnem leáll közvetlen indítás után full szivatón, már előfordult, de akkor nem állt le.
Benzin-levegő aránnyal kellene játszani? Más triviális 'hibára' is utalhat ez a jelenség?
Köszi előre is!
Az enyém még csak 11 napos és örülni fogok, ha az idén el tudom vinni 1000-es szervízbe. Remélem az idő is úgy akarja. Még 350 km és vihetem is, mert tőlünk 250 km a szervíz.
Akkor a Tied is új még teljesen. Neked is sok balesetmentest kívánok hozzá, ha még eddíg nem kívántam!
Üdv.: Tibi
"és Ő is csak addig, amig át nem vette a vasat......"
Pontosítanék: Addig amíg alá nem írtad a szerződést. Gyenge 3 hónapot vártam a banditámra