Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó lenne csatlakozni..
Oké,látom szombaton mentek,jó időt nektek.
Enyém kicsit BMW-s lett ,méretben ,de így lett tuti.
Szombaton tesztelem. Vasárnap majd meírom
Nekem is kicsit kemény. Ha farmerben ülök rajta, kb 150 km után a combom belső felét nyomja kicsit az a letörés ami benne van, valamint a mogyit kicsit nyomja a tank. Ha a seggpárnázott túrabőrgatya van rajtam, semmi gondom vele. Ránézésre a GSX-F 750 ülése jobbnak, ergonomikusabbnak látszik, nagy, kagyló alakú ívben ül abban a gazdi.
Kazam.
Neked is kényelmetlen volt a gyári ülés?Te mit alakíttatál rajta?Hol csináltattad?Mennyit bírsz ki 1 folytában ,km-t?Én kb 350-et birok a mostanival átlagos utakon,nem sztrádán.
Erről mit lehet tudni? http://www.afrtuner.com/
Jobb/rosszabb, mint a PC?
István köszönöm, hogy válaszoltál a kérdésemre de azt tudod e, hogy HEALTECH Electronics Ltd. egy magyar cég aminek a székhelye Békés városa. Mikor a giprot megvásároltam és felszereltem sikerült megtudakolnom a fejlesztő mérnökének a tel. számát és felhívtam és kétségesen állt a kérdéseim előtt mindenre válaszolt amit kérdeztem tőle. Az érdekelt hogy az EFI gyújtásidőzítőt milyen sebességtérkép szerint állítsam be mivel motortípus függő. Azt válaszolta, hogy a 6-os sebességtérképet használjam mert ez az ajánlott beállítás a legtöbb Suzuki modellhez. Kicsit kételkedtem benne de mióta be van kapcsolva azóta kezeseb lett a motor.
Most nem tom az első mondatod kérdezni akartad -e? De mint általában a műszaki dolgok rendelkeznek némi biztonsági tartalákkal, főleg azok amik nincsenek kigrammozva. És mint talán az előzőekben belinklelt írásom is tartalmazza , ezt a motor visszakapja a PCIII segítségével, mert elötte mind elvették tőle. És nem egyenlő egy módosított hengerfej, vezérműtengely , stb teljesítmény növeléssel... És mivel az ideálishoz közelít a beállítás, inkább elönyös mint hátrányos...
A tömeggyártást lassan ismernie kéne mindenkinek hogy milyen elvek és filozófiák alapján működik. De talán ismerni kéne a tűrések általi szerencsés és kevésbé szerencsés alkatrészek párosítását és azok végeredményét. Ezeknek van egy szórása ahogy a szallagról eljönnek. Van alsó limit amit mindegyiknek tudnia kell, de valamelyik ennél jobb is lehet. Általában az illesztett cuccoknak mindig illik passzolni, így a befecskendezési és gyújtástérképnek is. Így ezek funkciónálnak, de tökéletesnek nem nevezhetőek. Egy PCIII , vagy vele hasonló elven működő egység annál nagyobb "csodára" képes minnél szarabb volt elötte a beállított blokk. Ha az közel van a tökéleteshez akkor ahhoz sokat nem tesz hozzá , hiszen ö is ahhoz állítja.

Az általad bedobott cuccot is forgalmazza az Agomotors, gondolom, mint a többi terméküket. A gyors átfutás után ez ugyan úgy müködik mint a gripro-kiveszi a gyári tiltásokat, csak nincs mellé a nagy orosz tipusú fokozat kijelző.

Egy éve én azért vittem vissza giprot mert nem tudtam esztétikusan elhelyezni az ormótlan kijelző miatt, utánna nem sokkal kezdtek el dolgozni ezen a módosításon(függetlenül). Igaz , azóta sikerült megoldanom a kejelző esztétikus elhelyezését....de én egyszer visszavittem , és aztán csak a PCIII beszerelésekor lett újra beépítve a kövezkező...
K.István a teljesítmény növekedés nem csökkenti a motor élettartamát. Vagy azok a kis ügyes Japcsik nem állítják be nekünk a motort hogy legkezelhetőbben uraljuk és kihasználhatjuk az erejét. A HEALTECH Electronisc kidobott egy amolyan teljesítmény nővelő kis kütyüt, típusa X - Tre Power Box erről mi a véleményed. Nézd meg itt: HEALTECH Electronics Ltd.
A 4 kerék kevésbé izgatott, izgat. De viszont akkor Kraven hajlonghatna egy sort! Ahogy azt itt az előbb írta!
Te nem szereted a veteránautókat?
Van az 40 is...
És ez van már 30éve?
Ami viszon előny az injektornál: be lehet vele lőni az emissziót euró 4-re, karbival meg nem. Sajnos.
Az injektor amúgy jóval régebbi, már a citroen DS-ből is volt befecskendezős, meg az állólámpás merciből is.
Pártatlanul....
Azért az autókban már kicsit korábban elkezdték a befecskendezéses rendszereket használni, ha nem is 20, de talán 15 éve már biztos, de erről nincs irásos emlékem...
Szerintem hasonló gondoskodás mellett egy befecskendezéses rendszer is üzemképes tud maradnimint egy porlasztós. Azért van otthon pár lyukas pancsi úszom, elporladt karbiház spiáterből, és egy hímzőkészletre való tű , és fúvóka, ami már kicsit meg van kopva... , persze igen a varázsdoboz (ECU) nélkül sokra nem megyek, de az elektonika sem jár már annyira gyerekcipőben a ppm-es seeljtarányával. ( Most ne a kinai karácsonyfaizzó kivégző szettre asszociáljunk.)
És persze egy furcsa paradoxon. A befecskendezőt a PCIII-al egy mérés alkalmával minden ford tartományban és gázzálláson be lehet állítani egy számítógéppel támogatott fékpadon. Ugyanakkor a karbinál egy kicsit problémásabb lenne a megfelelő fúvokák és tűalakok összeválogatásával. Egy párszor azért szét kéne borítani a karbisort. És akkor itt a nagy ellentmondás , hogy a karbinak nem biztos hogy szüksége van ilyenre. Viszont az injektornál meg a gyerekbetegséget orvosolták rögtön a PCIII-al és társaival.
Szerintem az egész mögöt az rejlik , hogy ne lehessen olyan könnyen buherálni, és akármilyen titkos gumibogyószörpös keverékkel beállított karbis rendszert a sufniból az utcára guritani. A befecskendező egy komolyabb szaktudást igénylő feladat, így ezzel a gyártók jobban járnak.
Valamiben biztos más mint a karbi. Drágábban lehet eladni? Nem cikizés tényleg érdekel. A láncot azért még egyedül olajozom.
Ha a csúcsteljesítménre gondolsz akkor nekem is. A paripa eredeti kipuffal Giproval PC-vel sportlégszűrővel ketyeg most. Gázadáskor nincs lyuk a teljesítmény leadásban. Gyári beállítás szerint alacsony fordulaton az optimális levegő/benzin keverék helyett sok benzint kapott.
3700-as fordulat környékén nem lódul meg hirtelen?
Helyesbítek! Az olyan anakronisztikus kihalófélben lévőknek jobb a karbi, akik nem futnak egy láncolajzással szervízbe. Én a tartósságot évtizedekben mérem. Majd ha egy injektoros gép is pöcc röff lesz 30 évesen (akár csak egy darab is), akkor meghajlok. Addig azonban csak a szívás van a hibás térképek, a kósza elektronok, stb miatt Emellé nem lenne rossz ekkora pénzért JOBB tulajdonságot kapni, mint a lesajnált karbitól. Azonban szerintem (és a szaksajtó szerint is) egyelőre semmiben sem jobb az injektor...
(Tom hogy 50-60K -ért hoznak PCIII-t külföldről, de azért nem egy hátrányos dolog ha van rá gari is, főleg ha az elektronika...)
Mellesleg az agomotors-tól bárki kérhet naprakész ajánlatot, nem érdemes ilyen régi árakkal kalkulálni... Neki ugyanannyi írni, mint nekem.
Én több hónapon keresztül leveleztem vele. Nem mondom hogy boldog volt, de körbejártuk a témát rendesen, és ebben készséggel segített. Legalább is olyan volt!
Ezt szépen megfogalmaztad, én is hasonlóan gondolkodom a témában !
Gondoltam hogy nem lesz olcsó....bár ezeket külhonból majd behozatom óccsópénzé...egyébként hogy úgy mondjam "útban" van a nagybandi...valszeg idén már nem lesz belőle semmi...hacsak valaki addig el nem viszi a gépem...
szóval ha meglesz....tervezem ilyen dolgok beszerzését és beszerelését....gondolok itt...egy legújabb fejlesztésű R-77-es yoshimura dobra(kb100K)...sportlégszűrőre(K&N kb 8K)...fokozatkijelzőre(Gipro kb20K)...power commanderre(dynojet PCIII kb 50-60K)...és mindezt nem azért mert divatozok meg bárkinek is menőzni akarok meg ilyen faszságok.....egyszerűen szeretnék egy olyan motort ami sokáig duruzsol majd a seggem alatt és szeretnék neki ilyesmi finomságokkal kedveskedni és persze szeretném kihozni belőle a legjobbat(nem mintha a gyári nem lenne elég nekem) és hogy úgy viselkedjen a seggem alatt ahogy én akarom...
Előtte egy SV 100 S volt és a szervíze ugyan az volt mint a Busáé és ugyan azok az árak jöttek ki . gyertya csere ugyan úgy 12000km, levegőszűrő csere úgyan úgy18000km . Szerintem a Banditban is így van ,de lehet hogy tévedek.
Mivel üttörő voltam a témában , és hihetlen pofátlan módon alkudtam 160ezer körül volt. Ebben a PCIII, a mérés maga, a Pipercross légszűrő, Gipro, és szűrőtisztitó volt benne.
Ez nem az az ár, mint hogy ki tud valahol olcsón egy hurkatöltő kiput.... Tudom. De több jótékony hatása van mint egy méretezetlen dobnak.
De ezt csak injektorosokra lehet megcsinálni, a karbisok az más tészta.Ott csak afúvókákkal lehet manipulálni...
Némi költséget tudsz sporolni ha belépsz az MT-01-esek klubjában, nekik jár komolyabb kedvezmény ebből és még sok minden másból.
Hja és csak akkor érdemes belevágni, hamár eldöntötted , hogy gyári , vagy sport légszűrőt hasznász, és hogy milyen dobot, mert ezek változtatása esetén újra kell hangolni a gépet, ami igen jelentő költség. persze nem kötelező, lásd akik csak cserélgetik a csöveket, de akkor meg nincs értelme a rendszernek...
És ez egy 1 térképes beállítás! ( van olyan mikor minden leömlőbe szondáznak, és külön állítják be hengerenként a legtökéletesebb értékeket, de ezt csak akkor , ha versenyen indulsz!)
tudsz árakat pl. olajszűrő, légszűrő, gyertyák?