Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A súlyadó, hát igen de ez minden bízonyal jövőre változik. Azon kivül nem drágább a fentartása mint egy Bandit. A fogyasztása ugyan az , a kötelező ugyan az. Mondjuk a gumi az jobban kopik A szervíz ugyan annyi
illetve biztos....mondjuk nekem formára az uj haya jobban bejön mint a régi, de fenntartani ezt a ménest...áááh
van a fotóalbumban egy fehér busa ezzel a dobbal, szép...(lehet Zizóé
K.István!
Tudnál egy hozzávetőleges árat írni hogy milyen anyagi vonzata van egy ilyen beruházásnak....egy nagybandira kivetítve? GIPRO.....POWER COMMANDER.....fékpadi mérés stb....
Kb ár érdekel....nem forintra pontos....

Köszi
Ez a hang hibátlan. Nekem.
Sziasztok
Két napja olvsgatom a véleményeiteket kipufogó témában és hát néha sok igazság van benne de néha viszont komikus ! Nem feltétlen nyitott egy sportdob és nem feltétlen hangos és mégis tudhat akár 10 LE-t is persze fékpadozva. Azt meg ügye nem gondoltátok komolyan hogy a karbi jobb mint a befecskendezés Itt egy példa http://www.youtube.com/watch?v... . Egyébként nem akartam senkit megbántani csak ez is egy vélemény!
Köszi Zord!
http://www.gsx1400.hu/index.ph...
Ízelítőnek itt van egy tollbamondásom még a télből. Többek között azért is írtam le mert többet érdemel a téma mint egy kúrta bejegyzést fogalmazásgátlóval .
Ugyanakkor azóta levontam azt a következtetést, hogy sokaknek egyszerűen felesleges ez a dolog. a kezdeti időkben főleg. Elöszőr össze kell melegedni a lotyóval kiismerni a gyengéit, hogy aztán könnyen bevegye a begyünk a komolyabb kiadást. A különbség viszont abban rejlik , hogy itt valóban van BEÁLLÍTÁSNAK, és nem elállításnak köszönhetően egy nem csak vélt, vagy érezhető teljesítmény növekedés, hanem mérés is alátámasztja. És nem szükségeltetik hozzá dobcsere...
Csőlátóknak akárhányszor leírhatom , de akkor sem képes megérteni, itt nem a csúcsteljesítmény növelése a lényeg, hiszen egy tökös rutinos sem bírja grafikon tetején üzemeltetni az erőművét akármekkor szája is van. Viszont ellenben ugyanazon a gázálláson mint amit most használsz kb 10-15% tud majd többet a motor, amit viszont Qrvára észrevenni. Kb egy sebességfokozatot jelent. Valóban optimális járást. Hosszútávon érdemes csak gondolkodni benne, de akkor nagyon...
És 250 fordulatonként állítják nem 500!
Érdemes végig olvasni, már csak azért is mert én írtam , minden mondatának tartalma van. Továbbá a B-king fórumon is van egy gép, aminek szintén aszisztáltam a világrajötténél, ott írtam arról is, a Power commanderes topicba be is linkeltem.
Hja, amúgy nem értek hozzá...
Amúgy szerintetek melyik a jobb, az injektor, vagy a karbi?
a pc-ben nem a teljesítmény a lényeg. Mint mindnyájan tudjuk, az injektor szar De egy PC-vel, padon 500 fordulatonként beállítva már erősen megközelíti egy karburátoros szintjét.
Majd K_István eligazít, jól beásta magát a témába.
Az a Power Commander? -Nekem bőven elég a gyári teljesítmény....
Ez bővebben mit jelent? Nem tudom mi az a PC-s.
Ha tényleg költeni akarsz a mocira akkor javaslom próbálj ki egy PC-s banditát előtte.
Kizárt. -De poénnak jó volt
Ez szép volt, nálad a pont
és ha mindezek már megvannak akkor vezsel egy normális hangú dobot....tuti ....
Na, ez az az 50-150e Ft, amit dobcsere helyett én inkább benzinre, GIPRO-ra, túradoboz tartóra, dobozra, esetleg lézerblokkolóra v. sok egyéb hasznos kiegészítőre költök, minthogy megfeleljek egy mai hülye divatnak és a motorosk egymás közötti sznobizmusának.
A tesztet a következőképpen végeztem el: átznéztem a leszerelt kipufogon, a gyárin nem láttam át , a sportkipufogó pedig mint egy távcső látom a távoli hegyeket. Tehát ez a sport és hangos kipufogó
Látomásom volt! Minden autós hallotta a gyári 3700 fordulatnál -93db-es kipum hangját! (igaz a garázsba járattam sokáig a motort, lehet hogy egy kicsit elbódultam kipufogógáztól..., na jó meg beszippantottam egy kis Technocolrapidot is az L-album rendezgetése közben....)
Javaslom bódult állapotomra való tekintettel , írjuk újra fizika törvényeit , ezek a régiek szart se tudtak a motorokról! Hogy is merészeltek ilyen ócska elveket felállítani?!
Kezdhetnénk Newton almájával, de nem vagyok egy őstermelő!
Ugorjunk! Akkor gyűjtsük össze a gyakorlati tapasztalatokon alapuló kisérleteket!
Kérem vázoljátok akkor első körben a Martin , és Raptor dobok nyomáshullámainak terjedési sebességét a megtett út függvényében a különböző sebesség tartományokban. Vegyük figyelembe hogy az kisérleti személy autója változó sebességgel halad a mert telefonál! És a dobok tömítése egyharmadban már ki van égve.
Második kisérlet a beláthatatlan kanyarok a hegyekben tapasztalataiból felépített okult társaink élményei alapján. A túl sok ismeretlenre való tekintettel mindent elhiszünk.
Harmadik legyen a nagytempójú haladás az autópályán 2/3-ad fordulatszámon. Itt se fogja magát vissza senki.
Kérem miahamarabb a disszertációkat kidolgozni, mert kezdi a kimarni a tecnocol a nylont , és már néha farslevegőt szívok, és van egy két tiszta pillanatom is.
Akkor már legyen egy 4.-ik csoport. Egyszerüen hangosabb mint a gyári, hogy tényleg meghallják az autosok.
Saját tapasztalatom szerint alacsony fordulaton nem olyan hangos és általában igy használom, de ott van a lehetőség hogy hangos legyen, gázgar kérdése.
A kérdés éppen ez: Honnan kezdődik az üvöltő szar. Egyeseknek az "E"-legal a szint, másoknál egy kicsit lazább. (én az utóbbi vagyok). Pont az egyéni szubjektivitást hivatott kizárni a szabvány. Csakhogy ahhoz homologizáció kell, ami a kisszériás gyártásnál nem kifizetődő (miért kell ennyibe kerülnie egy hangnyomásmérésnek?)
SZVSZ nem minden kisipari "E" nélküli dob üvöltő szar, csak épp nincs meg a homologizációja, ettől függetlenül lehet, hogy megugorja azt a bizonyos lécet.
Szerintem érdemes lenne a kipufogókat 3 csoportba szedni.
1. Gyári: Olyan amilyen
2. "zenei" hangot kiadó: Ezt kb a gyári Pannonia szintig gondolom. Ezzel semmi gondom, de én erre nem költök.
3. "üvöltő" szar: Kéretik vele a versenypályán maradni. Nagyívben leszarom ki miért hiányzott a fizika óráról. A használóinak a seggébe feldugnám és húznák egy kövéret hogy legyen meg az élvezetük. Honnan a francból veszitek a bátorságot hogy mások jogait csorbítsátok?
Srácok!

Miért ragaszkodtok annyira a magatok vesszőparipájátokhoz? Mindenki csak az útközben, előző, stb motorokról regél. Nekem speciel jó tapasztalatom van, mégpedig városban. Miért is? Ha jövök egyenesen és velem szemben akar valaki egy balra nagyívet bemutatni -figyelitek: áll, vagy nagyon lassan halad-, akkor igen is számít, hogy hall-e vagy csak lát.
Tapasztalatom az, hogy egyes autósok nem igazán tudják felmérni a motoros sebességét pusztán a látványból. Ennek általában komoly stoppie volt részemről a vége. Ismétlem: Az én tapasztalatom, hogy ha hall is, nem csak lát, akkor sokkal kevesebb az ilyen szituáció. És ez a városi közlekedés! Ehhez nem kell üvöltő dob.
Emiatt tettem fel hangosabb dobot. Bejött. Ha rám hallgat, mindenki azt csinál amit akar
A másik: 250-nél oly mindegy, hogy miért történik egy baleset. Azért mert nem látta, nem hallotta? Ugyan már! Aki 250-el közlekedik, az ne akarja nekem megmagyarázni, hogy biztonsági megfontolásból tett ezt, vagy azt... Biztonsági megfontolás 250-nél...
Ezért írtam le azt, amit leírtam a hangos sportdobbal kapcsolatban.
M0-n volt olyan, 130-al mentünk egy régi Toyotával (féltem, de komolyan), egyszercsak ííííívvvvvvuuummmm, illetve inkább csak vuuuummmm, szóval nem lehetett hallani míg oda nem ért. Csak a kék-fehérből tudom, hogy Suzuki volt, legalább 250-nel. Haverom faterja majdnem elengedte a kormányt úgy összerezzent, én is néztem hogy hát ez meg pont itt akar leszállni a csúcsforgalomba?
Egyértelmű