Érdekes hogy mindnekinek van egy ismerőse aki rengeteget költött a bmw-re. Nekem kettő is van aki azt mondta hogy mégegyszer nem vesz ilyen márkát... Szalonból kitolt új motorok...
Abszolút nem lebeszélni akarom róla de én meg ellentétben Japán párti vagyok. Ha van pénze az ő döntése és ha elhatározta vegye is meg. Kényelmes meg minden csak pénzen múlik a vétel és annak fenntartása. Csak amin egy barátom ment át egy BMW nyergében azt senkinek nem kívánom. Legyen hozzá szerencséje mert a BMW házatályán az kell.
Nekem ugyan se pénzem, se igényem ilyen jellegű motorra, de nálam ebben a mezőnyben az 1200-es Stelvio van az első helyen, még úgy is, hogy tudom Guzzit tartani nem épp sétagalopp
Hogy azokon a képeken lévő olajmocskos gumik amit a láncolajzód művel nekem nem tetszenek és inkább nem használom legyen már az én magánügyem.
Azt meg tényleg döntsd már el hogy most a triumph szar vagy én vagyok csapnivaló szerelő.
Mert itt holez holaz van.
Amúgymeg hogy példának mindig engem hozsol fel az inkább a kicsinyes gonoszkodó természeted miatt van nem az angol márka miatt.
Hozd fel a kupec szemétjét vagy bármi mást engem tényleg felejts már el végre.
egy megin vélemény ha már a falhoz állitanának hogy pedig költsek el 5 gombocot egy motora én egy multistradat vennék valojában amiota bmw fuja nekik a passat szelet .... kurva sokat javult minden téren maga a block hibátlan a ducatiba lánc hajtás van kis legyártott darabb szám ... mindig növeli a érték álloságot ezzen a szinten
MINDENKÉPEN bmw vagy ducatit vegyél ha már enyi lovét rá szánsz .. ez a két tipus mesze jobban tartja az árát a piacon mint bármelyik japó ... még a honda ugy ahogy de annak is nagy az érték vesztése
Itt mindenki ellenérveket hoz fel Yoss-nak,csak arra nem gondol senki,hogy Yosst lehet nem érdekli a szervízköltség motor ára stb,mert jól keres ,megteheti leszarja stb.Kell neki az új kényelmes könnyen vezethető gép ennyi.A többire meg van lé és kész.Azért ha mégis meggondolod magad: mégse 6 misi,elektromos futóval
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xt_1200_z_abs-8792169
még nem szereltem 2005 utáni angol márkát .. igy a te felfogásod alapján én nem is értek a motorokhoz ....
mondok neked valamit nagyon összintén nem érdekel a véleményed és a teoriád ........... egy tény van 1 éve nem vagy képes meg csinálni a motorod JÓL ... nekem egy ilyen töltéses feszabályzos mutatvány amit ... TE itt össze görcsölsz már vagy 100 000 ből szarul .....EZ nekem ugy megy hogy az egyik kezem a zsebembe és a másikal kb 25 000 meg mokolom és JÓ LESZ ...
nem melegszik nem ég le nem össze vissza tölt
de tovább megyek 1500 ft -ból csináltam egy lánc olajozott kösszi szépen 3 éve müködik faszán ellenben te vagy 30 000 rá költötél és magával a beállitásal nem jutotál dülöre ....
most én nem ismerlek nem mondhatok véleményt csak közös barátaink és a teteid után ...
egy okoskodo müszaki analfabéta vagy aki bármilyen ökörséget követ el , vagy bármilyen hülye is sött ha köbaltával szereli a motorját akkor is IGAZA van ..........
na hát legyen igy zoli ! puszantalak
le irtam érthetöen miért pont te voltál a példa ... hisz mindenki ismeri a sport motoron szopásod minden pilanatát a triumpfal senki nem talált meg ... le szarom hogy milyen motorod van apukám ... csak ki nevetlek ..... hogy tolod az okoságos ötleteid mindenki számára és közben még a saját szarodat sem tudod kordában tartani ...
Erre jó a DAS. Ha egyáltalán nyerhető a dolog, akkor megnyerik. Legtöbbször peren kívül, mert a DAS-al nem szeretnek baszakodni. 98% fölött van a nyert pereik aránya. Aztán még kártérítést is kivernek belőlük, plusz a te többlet költségeidet.
Kérdés, hogy mire hivatkozott a biztosító. Mármint úgy értem, hogy ezt a kötelező biztosításnak fedeznie kellet volna, vagy nem. Ezt így nem tudom, de én biztosan nem hagytam volna annyiban.
Azt meg tényleg döntsd már el hogy most a triumph szar vagy én vagyok csapnivaló szerelő.
Mert itt holez holaz van.
Amúgymeg hogy példának mindig engem hozsol fel az inkább a kicsinyes gonoszkodó természeted miatt van nem az angol márka miatt.
Hozd fel a kupec szemétjét vagy bármi mást engem tényleg felejts már el végre.
és nekem sokal jobb motornak tünik a ducati
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xt_1200_z_abs-8792169
na,jó csak vicc volt,tudom a GS meginhatatlan
mondok neked valamit nagyon összintén nem érdekel a véleményed és a teoriád ........... egy tény van 1 éve nem vagy képes meg csinálni a motorod JÓL ... nekem egy ilyen töltéses feszabályzos mutatvány amit ... TE itt össze görcsölsz már vagy 100 000 ből szarul .....EZ nekem ugy megy hogy az egyik kezem a zsebembe és a másikal kb 25 000 meg mokolom és JÓ LESZ ...
nem melegszik nem ég le nem össze vissza tölt
de tovább megyek 1500 ft -ból csináltam egy lánc olajozott kösszi szépen 3 éve müködik faszán ellenben te vagy 30 000 rá költötél és magával a beállitásal nem jutotál dülöre ....
most én nem ismerlek nem mondhatok véleményt csak közös barátaink és a teteid után ...
egy okoskodo müszaki analfabéta vagy aki bármilyen ökörséget követ el , vagy bármilyen hülye is sött ha köbaltával szereli a motorját akkor is IGAZA van ..........
na hát legyen igy zoli ! puszantalak
le irtam érthetöen miért pont te voltál a példa ... hisz mindenki ismeri a sport motoron szopásod minden pilanatát a triumpfal senki nem talált meg ... le szarom hogy milyen motorod van apukám ... csak ki nevetlek ..... hogy tolod az okoságos ötleteid mindenki számára és közben még a saját szarodat sem tudod kordában tartani ...
ezzen azért el gondolkodhatnál
na még egyszer béke
Szerintem maradj a kuplunglamella csiszolásnál.
Még mindig kiváncsi vagyok hány és milyen tipusú az általad szerelt angol márka?
2005 utánról.