Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebben is igazat kell adjak ezzek a digok csak bőr kesztyüt és hulákat tudnak profi modon csinálni ...
Ilyen születési dátummal csak szerencsés lehet
Érdekes hogy mindnekinek van egy ismerőse aki rengeteget költött a bmw-re. Nekem kettő is van aki azt mondta hogy mégegyszer nem vesz ilyen márkát... Szalonból kitolt új motorok...
2014-től van Z-s ,az elírás.
Abszolút nem lebeszélni akarom róla de én meg ellentétben Japán párti vagyok. Ha van pénze az ő döntése és ha elhatározta vegye is meg. Kényelmes meg minden csak pénzen múlik a vétel és annak fenntartása. Csak amin egy barátom ment át egy BMW nyergében azt senkinek nem kívánom. Legyen hozzá szerencséje mert a BMW házatályán az kell.
Ma tuti kihagytad a napi gyógyszeradagodat
Nekem ugyan se pénzem, se igényem ilyen jellegű motorra, de nálam ebben a mezőnyben az 1200-es Stelvio van az első helyen, még úgy is, hogy tudom Guzzit tartani nem épp sétagalopp
Hogy azokon a képeken lévő olajmocskos gumik amit a láncolajzód művel nekem nem tetszenek és inkább nem használom legyen már az én magánügyem.

Azt meg tényleg döntsd már el hogy most a triumph szar vagy én vagyok csapnivaló szerelő.

Mert itt holez holaz van.

Amúgymeg hogy példának mindig engem hozsol fel az inkább a kicsinyes gonoszkodó természeted miatt van nem az angol márka miatt.
Hozd fel a kupec szemétjét vagy bármi mást engem tényleg felejts már el végre.
Illetve az van írva lejjebb, hogy 2012-es modell, de 0 km...
Az oldalon évjáratnak 2012 van megadva.
Drágább is mint a gs.. Ráadásul én kicsit tartok az olasz cuccoktól :)
egy megin vélemény ha már a falhoz állitanának hogy pedig költsek el 5 gombocot egy motora én egy multistradat vennék valojában amiota bmw fuja nekik a passat szelet .... kurva sokat javult minden téren maga a block hibátlan a ducatiba lánc hajtás van kis legyártott darabb szám ... mindig növeli a érték álloságot ezzen a szinten

és nekem sokal jobb motornak tünik a ducati
2015-öst ír és a "Z"(elektronyos futómű) azt még nem is lehetett kapni nálunk hamarabb,de mondom csak vicceltem,tudom hogy már döntöttél.
MINDENKÉPEN bmw vagy ducatit vegyél ha már enyi lovét rá szánsz .. ez a két tipus mesze jobban tartja az árát a piacon mint bármelyik japó ... még a honda ugy ahogy de annak is nagy az érték vesztése
Alapáron a gs is 4,1 :)
Ja, három éves :)
Ez csak 3,85misi
Próbáltam én a tenerét, tetszett is, de a GS erősebb, jobb a futómű és az árak kb egyeznek..
Itt mindenki ellenérveket hoz fel Yoss-nak,csak arra nem gondol senki,hogy Yosst lehet nem érdekli a szervízköltség motor ára stb,mert jól keres ,megteheti leszarja stb.Kell neki az új kényelmes könnyen vezethető gép ennyi.A többire meg van lé és kész.Azért ha mégis meggondolod magad: mégse 6 misi,elektromos futóval
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xt_1200_z_abs-8792169

na,jó csak vicc volt,tudom a GS meginhatatlan
De ez nem a motor hibája !
még nem szereltem 2005 utáni angol márkát .. igy a te felfogásod alapján én nem is értek a motorokhoz ....

mondok neked valamit nagyon összintén nem érdekel a véleményed és a teoriád ........... egy tény van 1 éve nem vagy képes meg csinálni a motorod JÓL ... nekem egy ilyen töltéses feszabályzos mutatvány amit ... TE itt össze görcsölsz már vagy 100 000 ből szarul .....EZ nekem ugy megy hogy az egyik kezem a zsebembe és a másikal kb 25 000 meg mokolom és JÓ LESZ ...

nem melegszik nem ég le nem össze vissza tölt

de tovább megyek 1500 ft -ból csináltam egy lánc olajozott kösszi szépen 3 éve müködik faszán ellenben te vagy 30 000 rá költötél és magával a beállitásal nem jutotál dülöre ....

most én nem ismerlek nem mondhatok véleményt csak közös barátaink és a teteid után ...

egy okoskodo müszaki analfabéta vagy aki bármilyen ökörséget követ el , vagy bármilyen hülye is sött ha köbaltával szereli a motorját akkor is IGAZA van ..........

na hát legyen igy zoli ! puszantalak

le irtam érthetöen miért pont te voltál a példa ... hisz mindenki ismeri a sport motoron szopásod minden pilanatát a triumpfal senki nem talált meg ... le szarom hogy milyen motorod van apukám ... csak ki nevetlek ..... hogy tolod az okoságos ötleteid mindenki számára és közben még a saját szarodat sem tudod kordában tartani ...

ezzen azért el gondolkodhatnál


na még egyszer béke
Ha még igazak lennének a példák.
Szerintem maradj a kuplunglamella csiszolásnál.

Még mindig kiváncsi vagyok hány és milyen tipusú az általad szerelt angol márka?
2005 utánról.
Erre jó a DAS. Ha egyáltalán nyerhető a dolog, akkor megnyerik. Legtöbbször peren kívül, mert a DAS-al nem szeretnek baszakodni. 98% fölött van a nyert pereik aránya. Aztán még kártérítést is kivernek belőlük, plusz a te többlet költségeidet.
Kötelező biztosításra. Én sem hagytam felebeztem de polgári peres úton folytatódott volna az ügy. Nem mentem bele kicseréltem saját költségemre.
Kérdés, hogy mire hivatkozott a biztosító. Mármint úgy értem, hogy ezt a kötelező biztosításnak fedeznie kellet volna, vagy nem. Ezt így nem tudom, de én biztosan nem hagytam volna annyiban.