De mondom, nem utasítom alapból el a behozatalt, de a hét végén lesz meg rá a pénzem, viszont szeptember végéig nem leszek híján semminek, csak a szabadidőnek. De annak nagyon. Viszont akkortól motorozni szeretnék, amíg még lehet az idén :)
Öregebbek nem is lehetnének, mert az elsők 2013-ban jöttek ki :) Viszont azóta 14-15 ponton változtattak a modellen, pl. kormány lengéscsillapító, meg egy sor javítás..
Azért az a különbség nem 2.5M. Most is van fenn a hahun idén márciusi, 3e valamennyit futott, amit 5-ért el lehet hozni, tulajtól, itthoni üzembehelyezés, első tulaj, szervizkönyv, törzskönyv, full extra+kulcs nélküli indítás (ami nincs semmilyen csomagban), plusz doboz..
Münchenben minden alapból drága... és simán áll a 6-7 milcsis motor egész télen az utcán, mert nem tudja hol tárolni.. :-D én mindig családi házas gépeket nézek... falusit, hogy úgy mondjam... :-D
Ahogy gondolod.. bár ha belegondolsz, hogy azt a durván 2,5 miller bukót neked kell állni, amit senki sem fog megfizetni, ha magyar, ha német forgalomba helyezés... évek múlva meg már tök mindegy lesz, annyival nem kapsz többet érte, mint amennyit bux .-D
Egyébként ezért nem nézek olyat, amit behoztak. Csak itthoni üzembehelyezést. Ha én hozom be, az más kérdés, csak akkor majd velem szemben lesznek ilyen ellenérzések, majd ha el akarom adni :)
Ez nagyjából rendben van, bár a magyar BMW szervizekre nem sok rosszat mondanak. Viszont 10 magyar szervizelt gép már kívül esik az érdeklődési körömön, mert hát az már 100+e km :)
Szerinted, ha az első szerviz német, a többi 10 magyar, az első szerviz érdekel bárkit is..? :-D Én a 10 németben inkább megbízom, mint 1 magyarban.. :-D
A másik fele, ha itthon majd egyszer el kell adni, akkor sokat ér ám, ha itthoni vezetett szervizkönyve van, itthon volt először üzembehelyezve. Van a hahu-n egy ránézésre osztrákból behozott gs, 2e valahányszáz km-el, egy év körüli. De kereskedő árulja, így még csak el sem megyek megnézni..