Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én most a telet várom, lehet pofátlanul alkudni.. :-)
150-170 a regadó. Ezen kívül van vagyonszerzési illeték (otthonira is), átírás stb.
és most nincs mivel motorozni?
Azon már nincs üzembehelyezés, csak átírás, mert itthoni. Az 80e. A regadó meg 300k körül+80e.. Ettől még megérheti, csak számoljunk vele.
De mondom, nem utasítom alapból el a behozatalt, de a hét végén lesz meg rá a pénzem, viszont szeptember végéig nem leszek híján semminek, csak a szabadidőnek. De annak nagyon. Viszont akkortól motorozni szeretnék, amíg még lehet az idén :)
az 5 millerre is van üzembe helyezés... de hát akinek nem számít a pénz :-D
12-15e eur... + 1 hónap múlva lehet alkudni, mert ha most nem adja el, tavasszal +1 év, - 2-4e eur... :-)
Öregebbek nem is lehetnének, mert az elsők 2013-ban jöttek ki :) Viszont azóta 14-15 ponton változtattak a modellen, pl. kormány lengéscsillapító, meg egy sor javítás..
Plusz az utazás, itthoni üzembehelyezés, regadó, stb.. az sincs ingyen
Ja! a 300+ eladó GS 10 000 km alatt van, fiatalabbak mint 2013.. a többit nem is néztem... :-D
Azért az a különbség nem 2.5M. Most is van fenn a hahun idén márciusi, 3e valamennyit futott, amit 5-ért el lehet hozni, tulajtól, itthoni üzembehelyezés, első tulaj, szervizkönyv, törzskönyv, full extra+kulcs nélküli indítás (ami nincs semmilyen csomagban), plusz doboz..
Münchenben minden alapból drága... és simán áll a 6-7 milcsis motor egész télen az utcán, mert nem tudja hol tárolni.. :-D én mindig családi házas gépeket nézek... falusit, hogy úgy mondjam... :-D
Ahogy gondolod.. bár ha belegondolsz, hogy azt a durván 2,5 miller bukót neked kell állni, amit senki sem fog megfizetni, ha magyar, ha német forgalomba helyezés... évek múlva meg már tök mindegy lesz, annyival nem kapsz többet érte, mint amennyit bux .-D
Egyébként ezért nem nézek olyat, amit behoztak. Csak itthoni üzembehelyezést. Ha én hozom be, az más kérdés, csak akkor majd velem szemben lesznek ilyen ellenérzések, majd ha el akarom adni :)
Ez nagyjából rendben van, bár a magyar BMW szervizekre nem sok rosszat mondanak. Viszont 10 magyar szervizelt gép már kívül esik az érdeklődési körömön, mert hát az már 100+e km :)
Inkább München, így jobban belegondolva :)
Szerinted, ha az első szerviz német, a többi 10 magyar, az első szerviz érdekel bárkit is..? :-D Én a 10 németben inkább megbízom, mint 1 magyarban.. :-D
Az mi? Stuttgart? Frankfurt messzebb van..
Franc tudja, bármi lehet.. Azért ott sem mindenki a tutit mondja.. Bár nyilván garisok még, de mittomén :)
bp-ről 730km
A másik fele, ha itthon majd egyszer el kell adni, akkor sokat ér ám, ha itthoni vezetett szervizkönyve van, itthon volt először üzembehelyezve. Van a hahu-n egy ránézésre osztrákból behozott gs, 2e valahányszáz km-el, egy év körüli. De kereskedő árulja, így még csak el sem megyek megnézni..
mert miért, mi lehet a hiba szerinted...? leszervizelve stb..
Ha tutira megyek, megéri. De ha ott derül ki, hogy nem frankó, akkor már nem :)
Hát ha neked 2-2,5 milcsiért nem éri meg 800 km-t utazni... :-)
A vizes más világ. Sokkal erősebb, mint a lég-olajos gs. A futóműve is sokkal jobb.