Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezekben az esetekben nem a fék kis vagy közepes behúzására kezdene rázni, olyat akkor csinál ha üt a tárcsa.
Ne tedd,inkább néz meg neme lóg a tárcsa hossz irányba nekem azért remeg a szegecsek kilazultak vagy nézd meg a kormánycsapágyat,legjobb módja kerekeken álva elsöfék behuz es elöre hatra mozgasd meg.de lehet bünös maga a kerékcsapágy vagy üt a felnid.én elöször ezeket próbálnám.A te verziód nagyon balesetveszélyes.
Csiszolópapírt fogok tenni a betét meg a tárcsa közé és megjáratom úgy 20-30 km-t. Ha bejön,bejön, ha nem akkor tárcsacsere amit nem kívánok annyira....
Nem nehéz megnézni, megemeled valahogy az elejét és egy bármilyen hosszúkás eszközt odatartva megnézed, hogy üt-e a tárcsa, ha igen akkor az a gond, de a tünet alapján szinte biztos, hogy az, tipikus probléma gumizás után ha a gumis nem használt kiemelőt az asztalon vagy a pajszert nekinyomta a tárcsának, de mondjuk az ennyit futott tárcsánál intenzív használat követeztében saját jogon is előfordul egy kis vetemedés.
Ugyanilyen tüneteim vannak nekem is.
Bizonyos fékerőnél ráz,de nem pumpál vissza a fékkarra.
Próbáltam kiszűrni,hogy levettem egyik oldalról a féknyerget és úgy mentem vele,de úgy nem érezni egyik oldalon sem,elpucoltam az egész féket,minden könnyedén jár benne,kormánycsapágy sem kotyog,passz.

Ha megoldásra jutsz jelezd!
Én készítettem egyet magam. Négyes lemez, pár óra kézimunka.
Ha a kiszemelt motor érvényes külföldi okmányokkal rendelkezik , mennyire macerás és költséges forgalomba helyezni? Valakinek tapasztalat ?
Sziasztok!
Tudom, hogy ez nem az apróhirdetési rovat, de gondoltam hátha tud valaki segíteni. Banditra (96-99) keresek hátsó csomagtartót. Ha tudtok valamit akkor írjatok. Nem szívesen vennék újat az árak miatt...

Majd jon valaki es kijavit,kiegeszit.
Úgy értettem, hogy fékezéskor a tárcsához csak egyik betét ér hozzá kezdetben, ez pattog rajt, majd erősebb fékezéskor a nyereg behúzza magát középre és ilyenkor mindkét betét hozzáér és ilyenkor nem is remeg. De persze ez csak agyalás, lehet, hogy a tárcsa vetemedett...(csak akkor nem tudom miért van úgy, hogy nem rázza magát mindig.
Az hogy hozzáér a betét letesztelheted kézzal.
Az a nyereg melegebb mint az amelyik nem.
És ha sokáig csinálja nyomot hagy a tárcsán/kopottabb a betét azon az oldalon.
Olyat csinál a Banditom (majdnem új korától, de fokozatosan romlik az állapot), hogy kis fékezés esetén rázza az elejét. Ha jobban meghúzom a féket, kisimul, de pl mosás után vagy esőben nem, vagy alig jelentkezik. Tipikus féktárcsa vetemedés gyanú, de akkor miért nem mindig csinálja és mitől lett ilyen? Alig fékezek, nem vagyok nagy száguldozós és inkább motorféket használok. Igazi heves fékezésem még talán egyszer sem volt. Lehet attól is, hogy a nyereg nem csúszik és egyik oldalon erősebben szorítja a betét a tárcsát? Viszem szerelőhöz, de azért agyalok rajt kicsit, mert érteni akarom a problémát. Mi lehet a legrosszabb? tárcsa és betét csere?
mennyi gari kell ? fülön fogok 1-2 ügyes mókust és megvan egykettőre
A fene gondolta volna, hogy így csapat az öreg!
De az árát siman ki tudod alkudni
ez 5* 7 méter tető allatt ........ + 12* 3.5 méter a beálo bontot cserép 12 köbméter beton kisérő kövek ...stb kb ..450 -500.000 ezer és még jönn a hétvégiház felijutás ...

na meg a családi ház is szépen lassan kész lesz
Ha vállalsz rá garanciát, már adom is a megbízást!
Ja, azok olyanok :)
mondjuk nekem kevesebbe volt egy 6x4 méteres 2,5 magas műhelybővítés bontott téglából, részben bontott hullámpala sátortetővel vasbeton sarokoszlopokkal fémhálós betonpadlóval
ez is attól függ mik az elképzelések ... azér fél misiből elég komoly fészert össze lehet hozni
Dumáld meg a BMW-vel hogy adják hozzá ajándékba.
Őszintén szólva én még a felét is sokallom :)
feléből megcsináljuk anyaggal együtt
Nekem egy hasonlóra, csak kisebb (3.7m x 3.7m) Egy millás ajánlatot adtak. Biztos hírét vették, hogy bömmerre gyúrok
Valahogy mégse rendeltem meg