Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha lejebb lapozol. Látni fogod. ...a tanácsok osztása befelyezödöt...sorry
Amugy nincs nagy baj......ha mem a lenöanyag ég a gyertyára.
"Ezer" dolog lehet a gond..... Túl sokat kap ha kormos a gyertya, de diagnózist felállítani ennyi információból nem lehet! Doki sem tudja mi a bajod ha a telefonba annyit mondassz hogy fáj a hasad... taschner service keress rá! Ha meg nem értessz hozzá jobb ha nem "mókolgatsz" mert az lesz hosszútávon az igazán drága..
Nem ismerem Tasit, és mégis mi lehet gond?
Ezt a jeladot nem lehet kimerni kiszerelt allapotban tegyuk fel holegfuvoval melegitve?
Azért örök pesszimista vagyok, szal úgy vagyok vele,, hogy amig nincs itthon a motor, addig nem nyugszom meg! :D
Javítsák, fussanak újabb kört vele, aztán szóljanak, ha ok, megnézzük! :)
Elég gyakran találkoztunk is vele :-)
Ez csak víz.
A leggyakoribb elem az univerzumban.
Volt kevésbé élvezetes fejezet is :-)
Mondjuk vidd el a Tasihoz.....azt mondják látott már ilyet!
Sziasztok!
Olyan probléma lenne (Bandit 250) nagyobb fordulatnál kihagy az egyik henger, alapjáraton és úgy 6000-es fordulatig megy mind a 4 henger.
A gyertyát kiszedtem kokszos volt és anyag is bőven volt rajta, de csinált ilyet kb 2000km-rrel ezelőtt is. A gyertyát akkor is kicseréltem és csak ennyit ment el vele, ami szerintem nem normális dolog! De úgyanaz a henger a ludas most is ami korábban volt. Lehet nemártana egy karbi szinkron, vagy csak szétszedni őket kipucolni? Nem mit lenne érdemes csinálni, ebben kérném a tanácsotokat. Köszönöm szépen!
Az irigység befigyel!
örülök hogy ki jött a baja ...... tehát igazam volt ... én mondjuk ha felmerül ilyen jelados dolog a sufni tuningomba akár -10 fokos hidegben is ki hajtom belöle rá szoktam kötni a müszert azt agy neki + van rajta olaj hömérséklet jeladó 130 foknál tovább nem melegitem de a kipuk izzanak
Yoss, a vizes gs-t gondold at megegyszer. Most hullot szet egy 10ezret futott peldany
Ezek talán ismerősebbek :-)
1 és 3 Hochkönig, 2 és 4 Erzberg
Ez hol ez?
Inkább úgy akartam fogalmazni, hogy apróbb javítgatásokat eszközlünk.
A himba csapágy kicsit kopott, de még lehet vele menni. Azt intézünk rá újat télen, meg kap új kormányt, mert a bukás miatt minimális törés van a mostaniban. Az filléres tétel. Meg esztergáltatunk szép súlyokat a végeire, mert most csak ilyen alu játék van rajta. Szal a kormàny már most sem gyári, annak mind1. Aztán annyi.
Jajj a csinosítgatással csak óvatosan! Akkor jársz a legjobban, ha megtartod eredeti állapotában!
Köszi, ez rendes tőled! Majd igyekszem okosan hajtani, vigyázni rá!
Költeni való mindig lesz, azzal tisztába vagyok! Alapba úgy vettem, hogy télen még a zsebembe kell nyúlni pl 2 új gumiért, meg itt-ott még "csinosítjuk"...
Őszintén remélem, hogy sosem lesz több bajod vele
Én megmondom!
Nem az enyém volt! :D
Ma meghajtották a vasat, előjött a gondja:
Több, mint 300 Ohm-ot mértek a főtengely jeladón, szal úgy tűnik megvan a bűnös. Jövő héten kapja az új jeladókat, és megyünk érte.
A szerződést gondolom átdatáljuk...
Gratula a távdiagnózishoz, és még1x köszi!

P.S.: Mégis van fotó, ha esetleg valaki még jól meg akarja mondani a véleményét róla! :D

üdv.
Elbontják. ..előbb-utóbb
Tényleg 8 napja van az eladónak és 15 a vevőnek. Nekem ez új, és mondjuk nem is látom benne a logikát, de ha így van hát így van. Szerintem a legtöbb eladó be sem jelenti, és sokan azt sem tudják hogy kellene. Most már kíváncsi vagyok mi lesz ennek a kisbanditnak a sorsa.