Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja. Két-három év alatt kiderül, hogy mennyi nyűg van vele. Ha sok, akkor megy. Nincs jobb ötletem :)
De.
[76068] ma 07:56

Csakazértis megtalál.

Én meg válaszolok.
A büdös éetbe nem látott olyan motort amit savaz csak motorrevű képeken.

És ha válaszolok jössz te.

Már mondtam neki.Olyat savazzon amit ismer.

De nem csak azértis szurkál.

Bezzeg a "hány blokk fordult meg valójában a 220e-res motorban" kérdésre hallgatás van mint a csuka.
A biznisz abban leledzik, hogy amihez egy csöpp elektromosság is kell, azt fel kell taníttatnod szervizben, amihez az engedélyező kódot mindig a gyár küldi el. Amihez meg nem kell, azt megcsinálják úgy, hogy ne lehessen felújítani, pl. az LC-ken már ilyen a szöghajtás
Ha garancia időn belül bármi baja lesz (nyilván nem kopó alkatrészek) és a rendszeres karbantartást megkapta, akkor gariból fogják javítani. Merthogy kötelesek. Egyébként meg nem kardán, hanem szöghajtás :)
Kardán bocsi.
Arra a garanciális javitásra kivi lennék mikor betolnám nekik hogy két év után össze szakadt a gardán. Azt is megcsinálják garanciába?
3 évesen el kell adni vagy becserélni, mert az egy év gari nagy előny a használtmotor piacon
Akkor még a felét sem éri. Na mindegy egyszóval ez a gazdagok motorja nem nekem való. Márpedig ezeket a motorokat három év után kötelező lecserélni a hibafaktor miatt. Mert ha nem akkor zsebenyulós téma.
4 évig garis. Alapból kettő, de két plusz évet lehet venni hozzá. Addig javítja a bmw, ha lefekszik. Négy év alatt azért kiderül, hogy mire lehet számítani vele a jövőre nézve. Majd addigra eldől, a hogyan tovább..
Te tényleg nem tudod, hogy itt miről beszélnek
2.5 max
Nem lebeszélni akarlak róla hiszen abban egyetérthetünk, hogy kényelmes motor. Nekem inkább a sok elektronikus részével van gondom csekol a lámpa hogy most ez az érzékelő ment tönkre stb. Ezeket a motorokat nem nekünk csinálták az ára miatt és az benne a baj, hogy három év után 75-ezer kilométerel mennyibe számolnák be ha egy újat guritanék ki helyete?
Ja nincs ilyen videód mert nem csináltál ilyet?

Akkor tényleg miről beszélünk?
Én is beletettem a banditba 50e-t 6 év alatt úgy, hogy volt olyan év is, amikor alig tudtam ráülni. Ha lenne helyem, akkor lehet hogy meg is tartanám, mert szerintem többet ér, mint amennyit reálisan kaphatnék érte. Viszont hosszabb távon nekem kurvára nem kényelmes. Magas vagyok, az üléspozíció legmagasabbra állítva, de a térdem még így is túlzottan be van hajlítva. Egy napi túra után baromi jól esik leszállni. Az asszonyt, ha rá tudom venni, hogy eljöjjön, akkor sípol, hogy kényelmetlen. A hátsó rugóstag maximumon, mégis már sok neki ha ketten megyünk. Van egy kezdődő gerincsérvem, ha nem veszek észre egy bukkanót, akkor az eléggé fájdalmas tud lenni. Sok minden szól a túraendúró mellett. Egyébként a bandit megbízhatóságát nem érheti panasz és továbbra is állítom, hogy annyi pénzért olyan élményt egyik motor sem nyújt.
Ha annyit elmegy hiba nélkül mint a bandika akkor az jó BMW. Bár kétlem most jöttem hazza Ausztriából és ott látva, hogy minden második motor GS.... nem Magyar rendszámal. És ez el is mond mindent, hogy is állunk mi anyagilag. Ők megthetik hogy a szervizbe ott hagynak 300-ezer foríntott meg extrára 1 millát. Nekem ezt a motort is nehéz volt kifizetni a banknak és enek ellenére gazdagon motorozok vele amit egy GS nyergében nem tehetnék meg. Ugyan oda vitt engem a hegy tetejére mint az előttem haladó műmotoros GS-t. Ezek papirkutyák minden kényelmet magadnak maguknak mert megthetik. Nem irgykedem tegyék de én elmondhatom hogy hiba nélkül bemotoroztam Európát. Kíváncsi lennék rá hogy ezt egy GS nyergében megtehetem volna hiba nélkül.
ok .... már keztem meg sértödni ..
a pannonia más .......... az oltimer versenyen a t/1 em 2 szer elhozta a legeredetibb 2008 , 2010 ,, és egyszezer a leg szebb gyári motor diját 2012

az épülö triumpf knips is szép lesz ha kész lesz 1912 es
De ne magadat nezd hanem az atlagot. Auto itt auto ott, beleolvad a kornyezetbe az en nagyjabol 900ezres motoromat amikor megkerdezik hogy mennyibe kerul es en mondom hogy mennyi leesik az alluk hogy hogy lehet ennyi penzt rakolteni, de egy ugyanilyen erteku autoval kinevetnek hogy olcso
Miért más? Én ha nem muszáj, be nem megyek a városba autóval, hétköznapokban is használom a motort. A cerkahosszabbítás meg ua, mint a motornál, nem észérvek mentén döntést feltételez :) Egyébként a két autóm nem ér annyit, mint az árkülönbség a banditom meg a gs között :) És ez sztem így is fog maradni
Félreértettél. Én tisztelem az olyan embereket, akik kurva sok idő alatt helyre hoznak ilyen vasakat. Szívesen meg is csodálom őket, meg azt is megértem, ha valaki sok pénzt ad érte. De nekem nem kellene. Mert oké, hogy gyári állapot, de ennek a gyári állapota is egy rakás szar a mostani motorokhoz képest. Mármint használati/élvezeti szempontból. Legalábbis számomra. Befektetésnek lehet hogy jó, de ezeknél én nem vagyok célcsoport :)
De az auto más. Az inkabb hasznalati eszkoz, na meg rengeteg embernek cerkahosszabito.
Hát az ilyen downsize motorokat én se venném meg. A múltkor leesett az arcom, amikor olvastam az új mondeo tesztjét, 1l-es turbó motorral!
Egy akkora bálnába beletették azt a kis szúnyogot! Biztos kimérték, hogy ilyen fasza, meg olyan fasza, de kizártnak tartom, hogy tartós tud lenni. Meg dinamikus se lesz és akkor tömeg mozgatásához energia is kell, szóval sztem fogyasztani is fog rendesen, csak épp menni nem. Legalábbis úgy, ahogy a menést én elképzelem :)
azzért ez nem egy szar veterán .. és 3 szaros bmw tolnék ki a szalonból érte

http://youtu.be/mWCGGcWN75U
a ford ecoboostjai már most döglődnek,amikor még szereltem opel flottát,átvették a digóktól az 1,3 multijet más néven cdti motorokat,nagyon remek kis ócskavas.6os váltó 100000km-enként kuka.geós turbó dpf szűrő 2 olajcsere után tisztításra szorul mert televeri korommal.van bennük egy bicikli láncocska vezérlés címén.50000nél zakatol,piezo porlasztócsúcs ha már kellően elég a feje még javítani sem lehet potom 70-80rugó egy csúcs amit még tanítani is kell mert buta mint a tök.mindezt a játék varrógépet képesek bele tenni a Hastra kombiba meg a Combo-ba.. de a vw jóárasított roomstere se valami biztos kis szerkentyű a maga 1,2es 3hengeres libakergetőjével. ha most nekem autót kéne vennem ladát vennék vagy egy 1,3 swiftet.nem azért mert olyan jók,hanem mert agyonvághatatlan igénytelen és megy mintha muszály volna.De hála istennek nem vagyok rászorulva az autóra.
Autóval is ez a helyzet, de egy 5 millás autón nem akad fenn senki.
Nem sértődtem meg, miért tettem volna, csak próbáltam kitalálni mire gondoltál :)