Valószínűleg mindnek mindene széttörik és max 10e-t mennek. Biztos ezért adnak el belőle annyit, mint a második és harmadik helyezett összesen. Nem kétlem, hogy előfordulhatnak vele gondok, mint bármely másik géppel is. Ha megveszem, rászánom azt a két kilót, amiért két évvel meghosszabbítható a gari, négy éves koráig. Aztán ha gáz lesz vele, majd a márkaszerviz megoldja. Egyébként beszéltem szerelővel, aki bmw-ket hegeszt és ő is azt mondta hogy nyugodtan meg lehet venni, nem várható vele több szopás, mint bármelyik másikkal. Az áráról meg annyit, hogy nem olcsó, de a GS kategóriájában nem is számít drágának, a Super Tenere, a Multistrada, az új Vara is hasonló árban mozognak. Az más kérdés, hogy a GS jobban extrázható, így persze drágábbak tudnak lenni.
Barati korben a szalonbol kp-ra kifizetett full felszerelt RT, nem motorozhatott vele mert eletveszelyes, kardan szetrsik. Becsereli egy full felszerelt "masodik generacios" gs-re aminek szetesik a valtoja. Sehogy sem bizalom gerjeszto plane hogy nem egyedi eset a valto problema. Lehet hogy majd 1-2ev mulva ossze all ez az uj blokk. 6m forintert nehogymar 10ezrer km legyen a futasteljesitmeny....
Szotyival közös ismerősünk GS-e eladó ha érdekel. Nem sok baja volt az elmúlt 62E km-ben, csak széttörött a hátsó kerékcsapágy ami által komplett kardán csere is volt, 3. benzintszint jeladó van benne (gyári új) de ez sem mér jól, hengerfej tömítésből folyt! az olaj egyik reggel így azt is cserélni kellett és most csúszik a kulungja. Motorja 1200-es létére meglehetősen lomha. Nagy Bandi és nagy SV bármilyen fordulaton otthagyja. Futúművére és fékjére viszont nem lehet panasz (persze csak ha már kicserélték a hátsó tárcsát mert eltörnek) Mindezt tetézi az, hogy iszonyatosan drága. Amúgy jó a gép
A csapatban akikkel motorozok rengeteg BMW van, többek közt két vizes Gs is. Meg van néhány levegős Rt, és meg levegős Gs is.
A lényeg: mindegyik imádja mert nagyon jó motorok, és nagyon könnyű velük motorozni. Persze előfordulhatnak kisebb nyűgök, de bőven ellensúlyozza a sisak alatt a vigyor. Sokkal karakteresebb gépek mint bármelyik japán sor négy. Mondom ezt, úgy nekem is 1250-es van.
Egyébként, meg az egyel ezelőtti Superbike magazinban írtam egy olvasói levelet, amely arról szólt, hogy értő kezek között egy Gsx 1250 Fa vagy egy Gs/Rt jobb-e kanyarvadászatra. Az újság lehozta a kérdést, és mellé tették a választ is. A summázat röviden annyi, hogy a nagy átlag a BMW-vel ér hamarabb fel a hegyre, de ha valaki nagyon tud motorozni akkor az a Suzukival gyorsabb lehet, de ehhez utcán sokat kell kockáztatni.
Egyébként én sose kérdeztem, hogy megvegyem-e, azt már előtte eldöntöttem, mielőtt itt szóba került. Amikor kiderült hogy gs-t akarok, azóta megy a győzködés, hogy szar, meg ne vegyem, illetve mit vegyek :)
Csak az a fura, hogy sose olyanok akarnak lebeszélni róla, akiknek ilyen gépe volt/van.
Ugye. Eldönthetem. ? hogy saját szabad idönben kinek. Es mikor segitek. nem titkok kiadása... Vagy a lóvé. Erdekel. Hanem pont a te es a hozzad hasolo hozza alasa.
Nálam az is számítana, hogy ne legyen tele elektronikával, mert ha az egyszer meghal, akkor lehet mélyen zsebbe nyúlni. És nem is a konkrét típusra céloztam a valami ilyesmivel, hanem az újszerű állapotra ahhoz képest hogy mintegy 4 millióval kevesebbe kerül. Amiket írsz azok jó motorok szerintem is de telinyomva elektronikai hibalehetőséggel, amikről tíz év múlva fogunk majd hallani ha megöregszenek kicsit. Kíváncsi leszek mennyibe fáj majd ha mondjuk 10 évesen behal egy elektronikus futómű állító rendszer .
Zöldi mester! meg volt a tesztkör a monsterrel, az nem csak, hogy fekszi az utat, de akarja a kanyart, még picit faragni kell a karburáláson, mert fent elfogy, de a futó az tökéletes és a fék is!
Na ez az a motor amit soha. Esetlen nagy tehén az en szememben. Akkor inkabb a ktm adventure-ja, multistrada vagy a gs esetleg a triumph,nagy nehezen az 1200tenere de ez a vara pfff
Újrakezdjük? Ha számít az ár/érték arány, akkor valami hasonlót néznék: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Ha nem számít, akkor fognám a köteg lóvét és bemennék mindegyik márkaboltba ahol számomra szimpatikus gép van. Megvillantanám a köteget, és egyből akadna tesztmotor amit lehet próbálgatni. Utána már csak tudsz dönteni .
Ezen azért ne nagyon sértődj meg. Addig amíg laikusok segítenek egymásnak különböző tanácsokkal valóban így van, de azért aki ebből él annak ha lehet ne legyen már kötelező kiadni minden tudását, meg kell elégedni azzal is ha elindítja a segítséget kérőt a megoldás felé főleg ha a tanácsot más szervizekkel osztja meg akik az ingyen ötlet ellenére pénzért csinálják meg neki a gépét. ....nem ritka, jó pár szerelő nézegeti, hogy egy másik mit tanácsol alkalmanként és azt a maga hasznára fordítja.
Levegos gs.-el mentem,sztem a bandit furgebb mindenhol,mondjuk nem vagyok ujsagiro.
A csapatban akikkel motorozok rengeteg BMW van, többek közt két vizes Gs is. Meg van néhány levegős Rt, és meg levegős Gs is.
A lényeg: mindegyik imádja mert nagyon jó motorok, és nagyon könnyű velük motorozni. Persze előfordulhatnak kisebb nyűgök, de bőven ellensúlyozza a sisak alatt a vigyor. Sokkal karakteresebb gépek mint bármelyik japán sor négy. Mondom ezt, úgy nekem is 1250-es van.
Egyébként, meg az egyel ezelőtti Superbike magazinban írtam egy olvasói levelet, amely arról szólt, hogy értő kezek között egy Gsx 1250 Fa vagy egy Gs/Rt jobb-e kanyarvadászatra. Az újság lehozta a kérdést, és mellé tették a választ is. A summázat röviden annyi, hogy a nagy átlag a BMW-vel ér hamarabb fel a hegyre, de ha valaki nagyon tud motorozni akkor az a Suzukival gyorsabb lehet, de ehhez utcán sokat kell kockáztatni.
Vegyél Bmw-t, és sok boldog kilómétert!
Csak az a fura, hogy sose olyanok akarnak lebeszélni róla, akiknek ilyen gépe volt/van.
.de kurva jo kis motor. ... A vízre kel figyelni. Es a feszabályzo. Oszt. 300 000 -350 000 ret le lehet vele gurigazni
Na ezzert. .
.
Ha nem számít, akkor fognám a köteg lóvét és bemennék mindegyik márkaboltba ahol számomra szimpatikus gép van. Megvillantanám a köteget, és egyből akadna tesztmotor amit lehet próbálgatni. Utána már csak tudsz dönteni .
köszönöm!