Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs azzal baj, ezzel jár a fejlődés. Mármint az elektronikával. Annak idején az injektorra is úgy néztek, mint az űrkorszak újdonságára, a szerelők többsége hozzá se tudott szagolni. Aztán szép lassan hétköznapivá vált, már a kis sufnikban is vannak komputer kiolvasók és csak a nagyon specifikus hibákkal kell gyári szervizbe menni. A fejlődés ilyen. Ami először nagy csoda, később már semmi különös.
A csikkzsebbel pont arra gondoltam amire Te, nevezetesen, hogy nem ott lapul a zsebedben a pénz, hanem hitel vagy hasonló van a háttérben. Ezek szerint nem ismerted a kifejezést, nem sértésnek szántam. Ha állsz úgy anyagilag, hogy kp-ban fizeted és nem terhel meg, az nagyon jó, és egyáltalán nem átlagos a mai világban. Így azután főleg nem szorulsz tanácsokra, mert ezek szerint csinálod olyan jól a dolgaid, hogy egyedül is el tudod dönteni mi neked a jó, hisz valahogy azt is megteremtetted, hogy meglegyen az anyagi fedezet. És félre ne értsd, nem akartam a zsebedben turkálni, Én örülök hogy van itt olyan aki ezt így meglépheti.
nem kell ez ................. felesleges
En akkor kapnek idegbajt amikor az 5M-s motorommal felloknenek, vagy valaki nekimenne egy parkoloban. Sajnos mar lattam ilyet. Vagany szep uj motor ez teny de amikor latnam a foldon fekudni hat a szivem szakadna meg, megis csak 5M forint. Aztan ha megoregszem lehet mashogy fogom látni, de ennyi penz rengeteg az en szememben egy olyan targyra amivel vegulis akarmikor arokba mehetek, akar az en akar mas hibajabol.
Persze motor lesz, de milyen? Jól kezdted, rossz.. Én ilyen szempontból eléggé pragmatikus vagyok. Pont leszarom az oldtimereket, meg a pimpelt szarokat. Nekem a motor legyen bármikor menetkész és a számomra elérhető legjobb minőségben és teljesítménnyel. Nem akarok mókolni vele, nem polírozom, csak használni akarom. Ami karbantartás kell, azt megkapja azt annyi. Viszont egy dolgon el kéne gondolkozni, ha mindenki így gondolkodna, akkor honnan lesznek majd a piacon `jó` használt motorok, ha senki se vesz újat? Nem fognak gyártani 22 éves motorokat Ráadásul, fejlődés se lenne, ha a többség úgy gondolná, hogy jó az úgy, ahogy van, minek változtatni? Mehetnénk még ma is babettával, vagy oké pannóniával. Ott is elég nagy a hype, emlékszem még amikor sok volt belőlük, azokkal is szoptak rendesen, mint a nyenyec, a mai motorok által nyújtott élményhez közel nem tudtak jutni. Oké, hogy akkor az volt a fíling, de üljön már rá valaki egyre és csapasson vele szerpentineken napi 3-400km-t... Aztán megkérdezném, hogy odaadná-e érte az új, korszerű motorját.
ha már kiforrott a modell(nem ismerem pontosan melyiket nézted ki) és a gyerekcipő okozta betegségeit kijavította a gyár akkor értelmes dolog venni egy 0km-est mert azt ott tudod nem nyelezte hidegen senki előtted,annyi és olyan minőségű folyadékok vannak benne amit megkövetel,nincsen szétbarmolva,szóval műszakilag toppon van,innentől kezdve minden rajtad mint első tulajon és a szervízen múlik az élete a motornak
tökéletesen igazad van ... nem arról beszélek hogy ne vegyél .. ezzen már rég tul vagyunk .
elvan döntve
söt biztos vagyok abban hogy nem lesz rossz érzés egy uj vason szemlélni a világot
én csak a magam világ szemléletét tetem köz javra

hiz ez a forum
Én a legnagyobb bajt a túlelektronizálásban látom. Az olyan cuccok mint a DCT váltó, az aktív vagy elektronikusan állítható futómű és társaik egy horror hibahalmazzá véálhatnak ha ezek a gépek egy kicsit is megöregszenek. Az autóknál úgy 15 éve lett divat hogy teljesen telenyomták őket elektronikával. Meg lehet nézni az akkori ilyen modelleket hogy most megveszi a csóróbb akinek így lehet csak ilyen, azután meg rákölthet 300 ezret egy elektromos kormányműre, vagy egy triptronic váltóra. Persze úgy, hogy az egész kocsi szinte nem ér annyit. Tartok tőle ezekkel a motorokkal is ez lesz, és lehet eljutunk arra a szintre, hogy eladhatatlanok lesznek a hibafaktor anyagi vonzatai miatt.
Most az autóknál a kisköbcentis turbó a divat, na az ugyanez a történet szerintem. Nem hiszem hogy kibírnak majd 3-400 ezer futásteljesítményt. A parszt megveszi-hajtja-megnyekken 200 ezernél- megy venni a következőt. Legalább is ez a gyártó terve szerintem. De ne legyen igazam.
Nem tom mire gondolsz a csikkzsebbel, de kp-re veszem, nem hitelre és nem az utolsó kanyimat tolom ki rá. Megvan a pénz a majomra és marad még banánra is. Meg másra is.
Lidlis az a crovakeszlet.

Mar bevittem a markakereskedesbe.

Vetettek egy uj akksit velem.

Szerinted az volt a gond nem a leegett generator?

GS-t hatmisiert azert nem veszek mert egyszeruen nem erdekel a gs.

Persze egy 15 os evjaratu vagy 16-os street mar igen.

De mondhatom neked a tipust assetod miaz csak mosod ossze hogy triumph.

Motorrevu ujsag nelkul azt se tudod hany modelljuk van,latni nem lattad,hibait meg mar fujod fejbol?

Mutass egy altalad szerelt hibas 2005 utani triumph feszbookvideot?
nekem nem a márkákal nem a kinek van rá ..és kinek nincsel van a bajom ..
mindenki saját maga eldönti ..... nem vagyunk már pelenkások ...
Nem fogok kidobni 6 millát, ezt most felejtsd el. Még a Wallis is lement telefonban 6,2-ről 5,7-re. Ez a null km-es új, full extra, plusz doboz. Ezt sztem Full-Gas-nál le tud menni 5,5-re vagy még tovább. Viszont idén márciusi, 3e valamennyit futott gép, szintén full extra, plusz doboz, már irányáron 5, amiből vagy lehet még letagadni, vagy inkább rágurítom az az 500e-t és én fingok rá először. Ez még kiderül. A bandit várhatóan legalább 1,2-1,3-ért el tud menni. Az már `csak` 3,7 plusz, vagy újra 4,2. De azért nem az utolsó pénzem költöm rá, nyilván. Az értékvesztés meg egy dolog, azzal nem tudok mit kezdeni, viszont ha egy ilyen vasat 4 év múlva visszatolok a bmw-nek, akkor már jóval kivesebb pluszért megint új gépem van. Akárhogy is, nyilván rengeteg észérvet fel lehet hozni, hogy miért ne vegyél drágát, meg újat, de ugyanennyi érv szól mellette is. Ez csupán pénz kérdés. Ha fájdalommentesen megoldható, akkor mindenki nyilván újat és olyat venne, amilyenbe beleszeret. Ha szoros a büdzsé, akkor jönnek a kompromisszumok, amikhez szokás koncepciókat gyártani, hogy miért is.
Közben jött pár hozzászólas, természetesen az előző Yoss-nak szólt.
pont téged érdekel ápám ............

és tudod miért ...?

mert ha nem érdekelne , ...... ki dobnád a kukába a motorod és be menél venni 6 misiért egy gs Bmw -ét ...

de nem mész be ! MIÉRT ? mert otthon kinai alkatrészekell és vasedényes crova készletel szögeled a triumpot ...

még a szerelötöl is sajnálod a pénz hogy be vid a triumpf szak szervizbe .. nem igy van ? hát akkor ki is itt a szarágó ?
persze nem sértegetni akkarlak zoli .. béke van
Állítólag hosszú távra tervezel. Mondjuk 10 év múlva szerinted mekkora árrést fog az jelenteni, hogy a tíz éve tulajdonodban lévő vas 0-tól 1 éves koráig egy német vagy egy magyar tulajnál volt? Semmit.
Egyébként úgy érzem tudod magadtól is hogy nem kis fába vágod a fejszét és igyekszel teljesen meggyőzni magad hogy a számodra legfrankóbbat hozod ki a lehetőségek közül. És ha már lúd legyen kövér alapon vadi új full extrás gépet venni, mert azzal biztos nem lősz mellé. Ez így is van. Ha jól következtetek nem a csikkzsebedben van a majd 6 milla amit kiadsz érte, így Én inkább ott látom a dolog árnyoldalát, hogy pénzügyi téren nem lesz-e fájdalmasabb ez annál mint amire most gondolsz. Kívánom hogy inkább pozitívan csalódj és sok örömed legyen a végül megvásárolt gépben. A motorral a fiatal kor miatt nagyon mellé nyúlni nem tudsz ha már a pénzt rászánod.
elnézést hogy bele brekegek,de az a rossz 22éves motor még 10év múlva is motor marad,a mai müanyag játékok meg pár év után szépen mennek az olvasztóba,így működik a vadkapitalizmus sajnos
Meg most is felhaborodik.
Mosogepet,crovakeszletet,furogepet,alsogatyat is masodkezbol veszel szarragas cimen vagy a jarmu tartozik ebbe a kategoriaba?

Kifaszt erdekel hogy a hasznaltpiacon ertekvesztes cimen elmeletben buksz x osszeget ha csak hasznalod es nem adod el?
Ez egy hulye becsipodes meg regrol hogy csak a hasznalt lehet a jo.Az uj az horror.

Ja es en meg nem fogyasztttam el 6-8 blokkot 3 idomkeszletet egy vazban.
Azert az a triumph nem egy beteg ágy. Zoli is csak a toltesrendszerrel sziv mert vegigteszeli az osszes kinai gyarto vagy hazai kisiparos termékét.
és akkor csak ugy gondolat szinten ,, csak az elmult pár év .. itt a bandit forumon

uj bent ragadt triumpf .. hu de fasza hu de fasza ..

jöt a vágy .... és vajon menyit bukot a kedves forum társ

de vegyünk egy másik történetett használt angól ? .. ÖNGÓL
ugye mert marketing faszán beharangozva jo nagy adag szart adjunk el brit mérnökök fel találták ............

Zoli gyerek nem keveset szopik .......... és milyen nagy felháborodás volt ,,, mikor meg montam ez a triumpf .. már egy adag kaki disz dobozba .....
most ép a yamaha árulja ..álruhába az mt sorozatott .. a sok okos meg veszi részletre .. véleményem erröl is az még tartozni fog a banknak és már mokolgatni kell a disz dobozos rakás szart !

és most ÉN AZ ELVEN VAGYOK FEL HÁBORODVA .. hogy tisztán látszik hülyére vesznek minket ugy a gyártok .. ugy a kormány stb .. és mégis ... be mész és ki teszed a 6 misit egy rakás szarért ...... idézöjelbe ...... de nem csak te vagy igy vele .. kapásból sorolom anik neveket ...... hányan is vennének ,, hányan is sovárognak az ilyen anyagi cunamira ...

kizsákmányolás .................. amihez te aszisztálsz ..

na engem ez háborit fel

a fiam 180 000 ezerért vet egy 22 éves rossz motort 94600 forint volt a törvényekben lefektettet szabály szerinti illeték ,, stb
..
Hasonloan jol arasitott 990 superduke-ba nem akadtal még? Sm de adventure is erdekes szamomra
igen én is ezzért viaskodom veled .. nem is maga a bmw ,, hisz modern és tényleg jó motor ,, de ha be le gondolok

hogy kicsit relative gondolkodsz és kompromiszumokal ..

és most hadjuk a töbieket némelyik tanácsadó a 2 millás banditot 5 -6 év allatt fizrti ki ... leg töbjük soha kurva életbe nem tudna ki rakni 6 misit egy motorért .. persze okosat tud mondani ..

szoval bele gondolva Rudinak is az a baja mint nekem .... kb 2, 5 milliot ki baszol az ablakon .. csak ugy ...........
a 124 mercit 1000 euróért vettem rá dobtam 300 kilot és fasza ........
a w211 mercit soha nem vettem volna meg 17 000 000 ért .. mert nem tehetem meg ...még akkor sem ha pont volna 17 milkám ...

ja és 1 ,8 volt .... én vagyok a második tulaj ..

szoval ha bele gondolok hogy mi mindent lehet venni kb 6 gurigáért akkor biztos ,,hogy nem teszek 2-3 milkát más zsebébe ...

arrol nem is beszélve , hogy ezzek a motorok soha nem lesznek már olyan tartosak mint a bandit ..de legyen ktm .. vagy ducati mind ugyan ez ...... egyszerüen változott a motor gyártás elve ....
nincs szükség jó minöségü tartos motorokra ...
Közben ránéztem a német ajánlatokra is. Amik olcsóbbak, azok a kevésbé extrázott modellek. Amit tegnap 3.6-ért írtál az gyanúsan olcsó, ráadásul dealer árulja, a többiek jóval több futással is 4-től indulnak, de még mindig szerényebben extrázva. Biztos ki lehet fogni olcsót, de jelentős ár eltérés nincs, pláne ha beleszámolod az utiköltséget, közterheket, valamint a későbbi értékvesztést, mivel külföldről behozott a vas.
Hát igen, csak tudod, mihelyst kihozod a szalonból, pont annyit fog érni, mint bármelyik használt..
Meg hát jó lenne az enyémen is túladni :)
De van, de én már az újjal szeretnék. A várakozásra mindig lenne elég ok és akkor sose lépnék. Tudod, a tett halála az okoskodás :)