Nem teljesen. Bizonyos extrák vagy elérhetők egy bizonyos típushoz, vagy nem. Haszontalan szarokkal persze dugig rakhatod a gépet, de értelmes dolgoknál van határ.
Van egy olyan gondom a motorral, hogy időnként ha emelkedőn fölfelé agresszívabban kigyorsítok, akkor egy-egy pillanatra megáll, mintha elfogyna a karbiból az üzemanyag. Csakhogy a gép injektoros! Nem csinálja gyakran és összefüggés sincs az üzemanyagszint közt, ma reggel teli tankkal csinálta. Valami ötlet esetleg?
Suzuki GSX650F-ről beszélünk.
Halihó! Vettem egy Bandit 600 S-t, amiről egyszer írtam, nos olajat szeretnék benne cserélni Castrol ill. Motul olajon gondolkoztam. Szerintetek mit rakjak bele melyiket preferáljátok eme jószágokba?
Nekem pár éve egy 2000-es évjáratú 1,2-es bandit két teljes nap és kb 150 pénz volt. De vannak erre szakosodott emberkék is akik pár ezresért megcsinálják neked. Nem nagy történet, de a NAV-nál és az okmányirodába kis híján eret vágtam magamon a sok várakozástól.
Persze a papírok legyenek jók, akkor sima ügy.
Ha lóga tárcsa akkor kis vagy közepes behúzásnál még tud mozogni de erőtejes fékezésnél befeszül.De ahogy te gondolod,én csak a tapasztalatot osztottam meg de sok sikert.
Uzemanyag pumps szurojenek tisztasaga?
Tankszellozes?
Van egy olyan gondom a motorral, hogy időnként ha emelkedőn fölfelé agresszívabban kigyorsítok, akkor egy-egy pillanatra megáll, mintha elfogyna a karbiból az üzemanyag. Csakhogy a gép injektoros! Nem csinálja gyakran és összefüggés sincs az üzemanyagszint közt, ma reggel teli tankkal csinálta. Valami ötlet esetleg?
Suzuki GSX650F-ről beszélünk.
Persze a papírok legyenek jók, akkor sima ügy.