Nem akarok a zsebedben turkálni, de ha A2 jogsid van és Banditot akarsz, akkor miért nem keresel egy fojtott 600-ast, amit majd vissza tudsz alakítani nem fojtottra ha meglesz rá a jogsid? Nyilván most drágább egy kicsit, de hosszabb távon kifizetődőbb lenne. Példának itt van egy:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_s_bandit-8147830
És nem buknád az átírást kétszer, a kisebb motor eladásából származó értékvesztést, meg az újabb motor keresésével és rendberakásával járó költségeket és ideget. Persze nem kötelező megfontolni, nyilván a te dolgod.
értem én vissza adnám a kereskedönek ... és a pénzemből egy másik motort vennék ..
amugy igy elmondásod alapján ez már nem elektromos probléma .. nem néztétek meg ,hogy biztos hogy van é szikra !
lehet egy sima benzin cső meg törés a TANK ALLATT A NAGY HÖTÖL
hisz baszogaták mokolták a karbit ... aztán a nagy karbi mokolás közben lehet nem teteék vissza aa alapjárati fuvota dugót kész a motor el dusul és le kormoza a gyertyát .... a szikra nem képes át ugrani ... meg áll ... persze ettök fügetlenül lehet jeladó , de az ugy áll meg mint aszög ........ és csak ki hülés után indul de akkor pőcre és olyan mintha semmi baja nem is lett volna ...
ezzek a ki szarok nagyon érzékenyek a karbi állitgatásra lehet valamitt el szurtak ott
volt nálam olyan kis 250 es hogy ha tépte neki a tulaj 14 000 - 16 000 ment ha csak poroszkált 8 000- 9 000 fordulaton meg állt
abba prox után gyártott 15 alapjárati fuvokát tetek ezzért kormozta le a" alacsony " fordulaton magát
Meleg ide vagy oda, de ez nem ördögűzés, hogy kihajtsák belőle a gonoszt
A motor és a Te viszonyodra meg elég találó a zsák a foltját kifejezés
Valószínűleg amikor elvitted a boltból, pezsgőt bontottak, most meg azon megy a harc, hogy az árát kinek a fizujából vonják le
Jól van, mindenkitől elnézést kérek, akinek a lelkébe tiportam, nem akarok én itt semmit gerjeszteni, csak némi infóval próbálom kisegíteni a szervizes bandát.
Akkor leirom a sztorit, mert sok itt a félreértés:
Kinéztük ezt a Banditot Tatabányán, mi Szombathelyiek vagyunk. Tesóm párja segített venni, régóta motorozik, ért is hozzá, ezért vele néztem meg. Egy másik motor márka kereskedésében volt, ott azt mondták semmi bajáról nem tudnak, de mivel sokat állt, karbit kipucolták, csináltak rá friss műszakit ect., beindítottuk, mentünk vele próbakört, szépen jár, nincsenek monyolásra/hibára utaló jelek stb., igy hoztuk el, de persze keréken.
Hazafele megállt, Komáromig vagy 3X-4X, mindig újraindult, aztán megint ment pár km-t. Szerszám minimális volt nálunk, ezért nem is tudtuk mindenhol megbontani, hogy végére járjunk a dolognak. közben felhívtuk a boltost, hogy nem jutunk haza a vassal. Korrekt volt, küldött utánunk egy furgont, felpakoltuk, visszavitték Tatabányára, mi meg hazajöttünk motor nélkül. Ez volt múlt szombaton, amikor is ugye bőven 30 fok felett volt a hőmérséklet, és hamar leállt a motor. Most van feleannyi, ráadásul eső, úgyhogy nem tudják generálni rajta a hibát, és aztán ráméregetni, itt tartunk most.
Nekem a motor kell, szal nem kérem vissza a pénzem, csak haza akarunk jutni vele, ennyi. Azért írtam, hogy ha nem boldogulnak vele, inkább hazaszállítjuk nem keréken, és itthon majd megjavítja tesóm párja, csak úgy voltunk vele, hogy a bolt felelősége, hogy működő motort adjon el, ne mi küzdjünk ezért vele elsőre, ha nem muszáj.
Szóval köszönöm még1x, hogy leírtad, te mire gondolsz! Valahogy hazatereljük most már a vasat, és végére járunk a dolognak, aztán lesz egy jó kis banditám, a károgókkal meg nem foglalkozom. :)
amugy ezt sem értem koma ? vesz valaki valamit ! ki probálja és a propa alatt meg áll ? vagy meg veszi és vissza olvasva !
mokolgatják ...karbi 0 gyürüzés ,, pucolgatunk ,, álitgatunk ,,, na és igy ,,,,,,,,,,,,áll meg ..
EZ már teljesen más szerintem .. igy már pénz vissza nem jár az eladó simán el hajthatja a rákba ...
szerintem itt sántit a történet ....... a törvény... megtekintet ki probált , az elado által nem ismert rejtett hibákról szól ....
az adásvétel szavatosága 8 nap ez allat kell be jelenteni az eladonak is az adásvételt az okmányirodába ... a vevönek 15 nap áll a rendelkezésére rendezni a vagyonosodást ...
a de a törvény arra is ki tér ha 3 napon belül a vevö panaszal nem tér vissza az eladohoz .. csak polgári peres uton támadhatja meg az adásvételt ... ugyanakor arról is szol , hogy az adásvétel és aki probált ,meg tekintett állapot át vétel után .. ha bármilyen bontást ... tehát szét szerelést végez a vevő ...az esetleges hibák az eladot már nem terhelik ,, kivételt jelent az adásvétel elöti törés ..
ezt nem tudom hogy kell értelmezni ...
gondolj bele koma ...... el adsz egy fasza ki skerepelöt .. általad és tudásod szerint jó és müködöképes ........ aztán a vevöd otthon szépen szét szerelik .. mokolgatják és 6 nap után beálitanak hogy ...... ki takaritoták a generátort ::. de most nincs töltés és le merült az akku ......
AD vissza apénzüket
nem tudom ..miért kell vissza ..vissza téröen valami kis okoságot mindig hozzá füzni ...........
persze ,hogy lehet még millio hiba ...... nézd én már nem háboruzom kedves Forum társ .. és ha kibaszot nagyot akarsz égni ... hát be linkelem a videót a fasza munkádról cbr 600 ..
ha nincs munkád ... , ? ! küldök neked kétütemüt meg robogot már igy sem válalok ..
szerintem ne gerlyeszük a feszültséget ... már bánom hogy egyáltalán tanácsot adtam .. kezdem feleslegesnek tartani ezt is ........ egy ember meg vesz egy szart és ide jönn pitizni a nagyoknak .. mi lehet a baj .. mert a serviz találgat ....
kap választ .. de már tudományosan a köszönet mondataiba bele füzz egy magátol érthetődő okoságot .... valahogy ebbe fáradok bele .. és akkor jösz te is ... az évekel ez elöti sérelmeid meg torlásaként valami okosat MONDANI ....
nem kell ez ... nincs háboru .... el vagy te ott a hondások közt szerelgesél . nem foglak fikázni .......... és nem füzök az okoságaidhozz sem semmit ... béke van ..
Ha mindent ennyire tutira kizártatok, akkor mi a kérdés? Szerintem, ha szarban vagy, akkor egy kicsit próbálj meg visszavenni a lendületből. Beruháztál egy motorba, amibe nagyon nem kellett volna. Ha előbb kérdezel, itt mindenki lebeszélt volna róla. De oké, megvetted, menetrend szerint meg is szívtad, ennek ellenére lenne itt hajlam a segítségre, de ne rontsd a pozíciódat. Hidd el, a jó szándék beszél belőlem. Tasi ért hozzá, Zöldi is, bár ő inkább a szopós beszerzésben tud(na) segíteni. Sz`al csak kérdezz és fogadd meg, amit mondanak, még ha néha szívatósnak is tűnik, amit mondanak.
Micsoda botrányt kavartam itt!
Megy a pénisz méregetés, ki a nagyobb szaki! :D
A sztenderd jeladót pölö már kizártuk hazaúton, ha ilyesmire gondolsz.
Biztos van még elektronikai egység, ami játszhat, előbb-utóbb megtaláljuk... Mindenesetre minden javaslatnak örülök és köszönök, soha nem lehet tudni, melyik visz előbbre! :)
Köszönöm szépen az infókat, remélem megoldódik igy már!
Egyébként a banditokon 2 főtengely jeladó van, úgy értesültem...
Szerinted mindkettő egyszerre testel, és okoz problémát?
következő.......
a sokat állt kis belpiacosok ..ujra ráncigálva meg emésztik a fő tengely jeladot ..hajszál repedések lesznek rajta és a nagy höterhelésre szépen testelnek.. néha a mágnes is törik iletve veszit az erjéböl ..............
tehát első körben ezt ki kell mérni hidegen 130 -200 om .. forron sem lehet más az érték .. ha igen csere .........
aztán ez a rossz jeladó szét tudja baszni ecut ......... ezt csak nagyon preciz müszerel lehet ki mérni jobb egyet kölcsön kérni és igy be határolni a hibát ..
a harmadik pofon egyszerű sokat állt motoroknál de föleg a Yamaháknál és a belpiacos suzukiknál a vész leállitó néha kontakt hibát csinál és ez is a hömérséklet emelkedésével jönn elö más tipusoknál is elöfordul de ott ugy van meg oldva hogy ha nem megy át a cekász . nem teker az öninditó igy erre könyen fény derül . de ezt lehet szét bontani vas gyapotal csiszolni és hibát elháritani
és van mitt köszöni ! játszotéri fapedálos kis piroshintás szerelgetöknek
És nem lennél inkább olyan jófej, hogy elmondod?
Értem én, hogy jót mulatsz mások bénázásán, de nekem meg csak erre volt pénzem és jogsim (A2), most szeretném birtokba venni első motoromként, és már ezzel a stresszel fekszem és kelek.
170km-re van a szerviz ahol vettük az otthonomtól, és az már nem annyira vicces, mikor nem tudjuk hazahozni keréken, helyette erdőkben veszteglődünk a vassal.
Esős napok vannak, nem tudják kihajtani a vasból a hibát, és már ott tartunk, hogy nem hagyjuk náluk, amig sakkoznak, hanem hazahozzuk akárhogy is!
Kérlek szépen legyél olyan jó, hogy segitessz némi infóval!
Üdv urak.
Nagy gondba vagyok, és a segítségetekre lenne szükségem. Probléma a következő: 600-as Bandit 2000 évjárat, reggel úgy jártam, hogy indítanék, és csak recsegést hallottam. Valami tört. Lebontottam a szelepfedelet, és akkor láttam, hogy 3 szelephimba a szívó oldalon eltört. Motor kiszed, atomjaira bont, de semmi problémát nem találtunk. Nem szorult semmi, nincs hiányzó, vagy törött alkatrész. Ha esetleg lenne valakinek egy kukába való hengerfeje, amiből a himbákat meg lehetne menteni, vagy valaki tudna mondani egy címet ahol árulnak ilyet, azt nagyon megköszönném. Természetesen a himbákat nem ingyen kérném. A segítséget előre is köszönöm.
További szép napot.
Üdv.
Tudom én, hogy miről beszélsz és biztos van az országban 1-2 elfogadható darab is ebből a kategórából, de amikor ilyeneket ír le a tulaj ide, hogy ért hozzá a haverja, meg a melegítés téma! Zsolti te is tudod, hogy sok zseton maradhatna a srác zsebében esetleg ha melőbb kiszállna a gépből és venne egy gs, cb,er 500 környéki gépet, talán még a szájíze is megmaradna a motorzáshoz! Tehát nem bántok én senkit, de ezek a gépek sajna már megették a kenyerük javát, és pár 20 éves amatőr kezdő hobbista is ezeken vette az első akadályokat, mind a járdapatkán, mind a szerelés terén, ezért vagyok az ifjú fórumozóval is ilyen tárgyilagos!Sőt ha megvétel előtt használta volna a fórum keresőjét, már rég más kategórián ülne és talán még a menetszél is borzolná a sejtjeit és nem az ideg, hogy nem indul, nem megy, nem .......!
https://www.facebook.com/29970...
https://www.facebook.com/29970...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsf_600_s_bandit-8147830
És nem buknád az átírást kétszer, a kisebb motor eladásából származó értékvesztést, meg az újabb motor keresésével és rendberakásával járó költségeket és ideget. Persze nem kötelező megfontolni, nyilván a te dolgod.
https://www.facebook.com/media...
ez nem maradhatott el
el tudom képzelni milyen örönm volt .... végre el viték ........... 30 perc csörög a teló ..... bazzzzz ..........meg állt
most 2- 3 évig megint itt állhat nekünk
imádlak ezzért Attila ..... ez az élet
értem én vissza adnám a kereskedönek ... és a pénzemből egy másik motort vennék ..
amugy igy elmondásod alapján ez már nem elektromos probléma .. nem néztétek meg ,hogy biztos hogy van é szikra !
lehet egy sima benzin cső meg törés a TANK ALLATT A NAGY HÖTÖL
hisz baszogaták mokolták a karbit ... aztán a nagy karbi mokolás közben lehet nem teteék vissza aa alapjárati fuvota dugót kész a motor el dusul és le kormoza a gyertyát .... a szikra nem képes át ugrani ... meg áll ... persze ettök fügetlenül lehet jeladó , de az ugy áll meg mint aszög ........ és csak ki hülés után indul de akkor pőcre és olyan mintha semmi baja nem is lett volna ...
ezzek a ki szarok nagyon érzékenyek a karbi állitgatásra lehet valamitt el szurtak ott
volt nálam olyan kis 250 es hogy ha tépte neki a tulaj 14 000 - 16 000 ment ha csak poroszkált 8 000- 9 000 fordulaton meg állt
abba prox után gyártott 15 alapjárati fuvokát tetek ezzért kormozta le a" alacsony " fordulaton magát
nem egyszerü
A motor és a Te viszonyodra meg elég találó a zsák a foltját kifejezés
Valószínűleg amikor elvitted a boltból, pezsgőt bontottak, most meg azon megy a harc, hogy az árát kinek a fizujából vonják le
Akkor leirom a sztorit, mert sok itt a félreértés:
Kinéztük ezt a Banditot Tatabányán, mi Szombathelyiek vagyunk. Tesóm párja segített venni, régóta motorozik, ért is hozzá, ezért vele néztem meg. Egy másik motor márka kereskedésében volt, ott azt mondták semmi bajáról nem tudnak, de mivel sokat állt, karbit kipucolták, csináltak rá friss műszakit ect., beindítottuk, mentünk vele próbakört, szépen jár, nincsenek monyolásra/hibára utaló jelek stb., igy hoztuk el, de persze keréken.
Hazafele megállt, Komáromig vagy 3X-4X, mindig újraindult, aztán megint ment pár km-t. Szerszám minimális volt nálunk, ezért nem is tudtuk mindenhol megbontani, hogy végére járjunk a dolognak. közben felhívtuk a boltost, hogy nem jutunk haza a vassal. Korrekt volt, küldött utánunk egy furgont, felpakoltuk, visszavitték Tatabányára, mi meg hazajöttünk motor nélkül. Ez volt múlt szombaton, amikor is ugye bőven 30 fok felett volt a hőmérséklet, és hamar leállt a motor. Most van feleannyi, ráadásul eső, úgyhogy nem tudják generálni rajta a hibát, és aztán ráméregetni, itt tartunk most.
Nekem a motor kell, szal nem kérem vissza a pénzem, csak haza akarunk jutni vele, ennyi. Azért írtam, hogy ha nem boldogulnak vele, inkább hazaszállítjuk nem keréken, és itthon majd megjavítja tesóm párja, csak úgy voltunk vele, hogy a bolt felelősége, hogy működő motort adjon el, ne mi küzdjünk ezért vele elsőre, ha nem muszáj.
Szóval köszönöm még1x, hogy leírtad, te mire gondolsz! Valahogy hazatereljük most már a vasat, és végére járunk a dolognak, aztán lesz egy jó kis banditám, a károgókkal meg nem foglalkozom. :)
mokolgatják ...karbi 0 gyürüzés ,, pucolgatunk ,, álitgatunk ,,, na és igy ,,,,,,,,,,,,áll meg ..
EZ már teljesen más szerintem .. igy már pénz vissza nem jár az eladó simán el hajthatja a rákba ...
szerintem itt sántit a történet ....... a törvény... megtekintet ki probált , az elado által nem ismert rejtett hibákról szól ....
az adásvétel szavatosága 8 nap ez allat kell be jelenteni az eladonak is az adásvételt az okmányirodába ... a vevönek 15 nap áll a rendelkezésére rendezni a vagyonosodást ...
a de a törvény arra is ki tér ha 3 napon belül a vevö panaszal nem tér vissza az eladohoz .. csak polgári peres uton támadhatja meg az adásvételt ... ugyanakor arról is szol , hogy az adásvétel és aki probált ,meg tekintett állapot át vétel után .. ha bármilyen bontást ... tehát szét szerelést végez a vevő ...az esetleges hibák az eladot már nem terhelik ,, kivételt jelent az adásvétel elöti törés ..
ezt nem tudom hogy kell értelmezni ...
gondolj bele koma ...... el adsz egy fasza ki skerepelöt .. általad és tudásod szerint jó és müködöképes ........ aztán a vevöd otthon szépen szét szerelik .. mokolgatják és 6 nap után beálitanak hogy ...... ki takaritoták a generátort ::. de most nincs töltés és le merült az akku ......
AD vissza apénzüket
persze ,hogy lehet még millio hiba ...... nézd én már nem háboruzom kedves Forum társ .. és ha kibaszot nagyot akarsz égni ... hát be linkelem a videót a fasza munkádról cbr 600 ..
ha nincs munkád ... , ? ! küldök neked kétütemüt meg robogot már igy sem válalok ..
szerintem ne gerlyeszük a feszültséget ... már bánom hogy egyáltalán tanácsot adtam .. kezdem feleslegesnek tartani ezt is ........ egy ember meg vesz egy szart és ide jönn pitizni a nagyoknak .. mi lehet a baj .. mert a serviz találgat ....
kap választ .. de már tudományosan a köszönet mondataiba bele füzz egy magátol érthetődő okoságot .... valahogy ebbe fáradok bele .. és akkor jösz te is ... az évekel ez elöti sérelmeid meg torlásaként valami okosat MONDANI ....
nem kell ez ... nincs háboru .... el vagy te ott a hondások közt szerelgesél . nem foglak fikázni .......... és nem füzök az okoságaidhozz sem semmit ... béke van ..
tanácsot sem osztok többé senkinek ..
ámen
Kérd.Vissza.A.Pénzed.
Megy a pénisz méregetés, ki a nagyobb szaki! :D
A sztenderd jeladót pölö már kizártuk hazaúton, ha ilyesmire gondolsz.
Biztos van még elektronikai egység, ami játszhat, előbb-utóbb megtaláljuk... Mindenesetre minden javaslatnak örülök és köszönök, soha nem lehet tudni, melyik visz előbbre! :)
ezzért basza tönkre az ecut
Egyébként a banditokon 2 főtengely jeladó van, úgy értesültem...
Szerinted mindkettő egyszerre testel, és okoz problémát?
a sokat állt kis belpiacosok ..ujra ráncigálva meg emésztik a fő tengely jeladot ..hajszál repedések lesznek rajta és a nagy höterhelésre szépen testelnek.. néha a mágnes is törik iletve veszit az erjéböl ..............
tehát első körben ezt ki kell mérni hidegen 130 -200 om .. forron sem lehet más az érték .. ha igen csere .........
aztán ez a rossz jeladó szét tudja baszni ecut ......... ezt csak nagyon preciz müszerel lehet ki mérni jobb egyet kölcsön kérni és igy be határolni a hibát ..
a harmadik pofon egyszerű sokat állt motoroknál de föleg a Yamaháknál és a belpiacos suzukiknál a vész leállitó néha kontakt hibát csinál és ez is a hömérséklet emelkedésével jönn elö más tipusoknál is elöfordul de ott ugy van meg oldva hogy ha nem megy át a cekász . nem teker az öninditó igy erre könyen fény derül . de ezt lehet szét bontani vas gyapotal csiszolni és hibát elháritani
és van mitt köszöni ! játszotéri fapedálos kis piroshintás szerelgetöknek
Értem én, hogy jót mulatsz mások bénázásán, de nekem meg csak erre volt pénzem és jogsim (A2), most szeretném birtokba venni első motoromként, és már ezzel a stresszel fekszem és kelek.
170km-re van a szerviz ahol vettük az otthonomtól, és az már nem annyira vicces, mikor nem tudjuk hazahozni keréken, helyette erdőkben veszteglődünk a vassal.
Esős napok vannak, nem tudják kihajtani a vasból a hibát, és már ott tartunk, hogy nem hagyjuk náluk, amig sakkoznak, hanem hazahozzuk akárhogy is!
Kérlek szépen legyél olyan jó, hogy segitessz némi infóval!
Nagy gondba vagyok, és a segítségetekre lenne szükségem. Probléma a következő: 600-as Bandit 2000 évjárat, reggel úgy jártam, hogy indítanék, és csak recsegést hallottam. Valami tört. Lebontottam a szelepfedelet, és akkor láttam, hogy 3 szelephimba a szívó oldalon eltört. Motor kiszed, atomjaira bont, de semmi problémát nem találtunk. Nem szorult semmi, nincs hiányzó, vagy törött alkatrész. Ha esetleg lenne valakinek egy kukába való hengerfeje, amiből a himbákat meg lehetne menteni, vagy valaki tudna mondani egy címet ahol árulnak ilyet, azt nagyon megköszönném. Természetesen a himbákat nem ingyen kérném. A segítséget előre is köszönöm.
További szép napot.
Üdv.