Szerintem 15 nap a határidő, és azért bemarna ha pofátlanul bejelentenék úgy, hogy a motor üzemképtelenül náluk van és az is lehet hogy visszalépsz az üzlettől.
Szerintem ilyen esetben semmi akadálya, hogy írjatok új szerződést a tényleges birtokba vételi dátummal, mivel jelenleg a hiba miatt függőben lévőnek tekinthetitek az eredetit, lévén hibás teljesítés van jelenleg, mert a motor nem felelt meg az eladáskor mondottaknak. Tehát a papírozás nem lehet gond. Főleg ha belegondolsz hogy az eredeti dátummal átíratod, közben meg mondjuk a nagy tesztelés során Ők szaladnak bele egy trafiba és Te kapod a csekket a nyilvántartási adatok alapján.
Mondom, van segítségem, aki ért hozzá, szal az én személyem mellékes!
És nem hozzuk el egyenlőre, meglátjuk, mire mennek vele! De ahogy írták lejebb is, a papírozás miatt a végtelenségig nem lehet ott, előbb-utóbb lépnünk kell az ügyben!
Még nem biztos az sem, hogy megtartom, majd ahogy alakul.
Igyekszünk az üzlettel együttműködve zöld ágra vergődni!
Kép nincs róla, mert én nem fotóztam le, a hirdetés meg már nincs fent.
És még valami: Eszedbe ne jusson elhozni működésképtelenül, és azután otthon belenyúlni. Ha kiderül, hogy valami nagyobb baj van, akkor már nem kérheted tőlük vissza a pénzed, mert belebabráltál. Honnan tudod mennyibe lesz megcsinálni, mikor még ki sem derült mi a hiba? Ilyen előjelek után eleve lemondanék a gépről. Nem tudom mennyi tapasztalatod van hasonló téren, vagy azt sem mennyi idős vagy és milyen végzettségű, csak gondolom hogy fiatal és az ilyen ügyekben kevésbé tapasztalt. Hidd el nem neked kell pironkodnod amiért ez a szitu előállt. Nyugodtan, mindenféle blama és anyagi következmény nélkül megkeresheted Őket és lemondhatod az üzletet. Ők akartak neked nem jól működő motort eladni, legyen az Ő gondjuk mit kezdenek vele ezután. Persze ez is csak javaslat.
Végre nem csak egy "xart vettél hülyegyerek, törődj bele, kérd vissza a pénzed" hozzászólás!
Néztünk más banditot is, amire kapásból 100-at 150-et rá kellett volna verni, otthagytuk. Szal hagyjuk már ezt az átvertek, roncsot vettél, pezsgőt bontottak hülyeségeket. Belefutottunk egy eletromos hibába, amit nem láthattunk előre, az üzlet se tudott róla, nem árulták hónapok óta a madárra várva, szal nem kellene tovább gondolni a történetet, gyártani az összeesküvés elméleteket. Egy motorikusan megkímélt példány, gyári fényezéssel, egy bukásnyom van rajta, szal a magyar múltja nagyjából teljesen lekövethető!
Még a zárlat is kérdéses, gyanúsabb a sima kontakt hiba. Majd ha okosabbak leszünk, elmondom, mi volt.
Szerintem amit linkeltem azt is odaadják 500-ba vagy egy kicsit alatta, mert nem sokan keresnek fojtott motort. És gyanítom széthajtva sincs ha fojtva használták, mert az alkatrészek bőven a teljesítmény határuk alatt dolgoztak benne az idők során. Bár úgy látom beleszerettél abba a 250-esbe, ha ennyi bosszúság után is ki akarsz tartani mellette. Most még egyszerűen kiszállhatnál belőle viszonylag kis veszteséggel (utazási költség). A kis köbcenti, magas fordulaton működés nem a hosszú élettartam szobra. De Te tudod...
Hidd el ezt mindenki megérti! De legalább kérj valami fájdalom díjat/következő szervizhez olaj-szűrő szett, vagy fékbetétek vagy..../ Ha másért nem is, de a többszöri utazgatás kompenzálására. Elvégre vettél egy működőképes mocit amit tréleren kell hazavinned
Biztos, hogy elektromos gond, nincs szikra, néztük, megáll, mint a szög, ahogy irtad.
Nem must have érzésem van bandittal kapcsolatban, egyszerűen tanuló motor kell, volt egy keretösszeg, és pont. 600-ast fél misi alatt nem lehet venni, de még 400-ast se sokat.
Értem én, hogy ez a kicsi sornégyes nem ideális választás, de attól még hajthatók. Sokan megelégedéssel, szerelemmel használják.
Nálam most annyi a koncepció, hogy 2-3 szezonra valamit, amin elsajátítom az alapokat. Közbe lehet erre is rámegy a fél misi, de mondjuk nem egyszerre.
Lehet hülyeség, de én most igy döntöttem. Elfogadom a véleményetek, biztos tapasztalatból igazatok van, de az is lehet, hogy megoldjuk ezt a gondját, és nem lesz vele más gondom jó darabig.
A motor az ilyen, bármit veszek, benne van, hogy utána ráköltöm az árát újra, ezért használtak!
Srácok!
Motort szerelemből vesz a legtöbbünk. Utána persze remek ideológiákkal alátámasztjuk, hogy miért a miénk az egyetlen helyes döntés. :-)
DaFace írásából arra következtetek, hogy kialakult nála a must have érzés ezzel a kisBandittal kapcsolatban. Ne is próbáljátok lebeszélni!
Mindenkivel megesett már egy pár "disco baleset", nem? Eljön a reggel, mikor rájössz, h vállalhatatlant tettél, de amíg tartott élvezted. Hát ez is ilyen!
DaFace! Hajrá nyomassad ezerrel a gépet, hisz a motorozás a lényeg. És ne felejtsd, h itt mindenkit a jószándék vezetett a tanácsokban, hogy nem kelljen tanulópénzt fizetned!
én még nem is láttam élőben 250 est.... 400 asssal mentem de errefele 600 nál kezdődnek a motorok, van pár 500 as 2 hengeres de már azoktól is menekül mindenki mivel nem bírja a tempót van 1-2 perverz aki 250 es ETZ-vel csapat de csak horgászni esetleg, vagy ki a pusztába , az egyik haver akart venni egy 400 as hondát kezdésnek de sikerült róla lebeszélni és vett egy zr7-est de fél év múlva már panaszkodott hogy nem elég a kraft ....
Nem nagyon akarok beleugatni - persze mindenki ott bassza el a pénzét ahol és ahogyan akarja - de azon nem vondolkodtál hogy azok az általad említett "károgók" nem véletlenül kárognak? Ez egy fórum, itt megkapod azt is ha hülye voltál - jelen esetben szerintem is nagy baromságot csináltál amikor a szemedet rávetetted arra a foshalomra (bocs). Nem azért nem akarják hogy ilyened legyen mert irigyek, hanem azért mert le akarnának ráncigálni a szopórollerről amire készülőbe vagy felszállni! Gondolkozz! :)
És nem hozzuk el egyenlőre, meglátjuk, mire mennek vele! De ahogy írták lejebb is, a papírozás miatt a végtelenségig nem lehet ott, előbb-utóbb lépnünk kell az ügyben!
Még nem biztos az sem, hogy megtartom, majd ahogy alakul.
Igyekszünk az üzlettel együttműködve zöld ágra vergődni!
Kép nincs róla, mert én nem fotóztam le, a hirdetés meg már nincs fent.
Csak a nosztalgia kedvéért! ;)
Néztünk más banditot is, amire kapásból 100-at 150-et rá kellett volna verni, otthagytuk. Szal hagyjuk már ezt az átvertek, roncsot vettél, pezsgőt bontottak hülyeségeket. Belefutottunk egy eletromos hibába, amit nem láthattunk előre, az üzlet se tudott róla, nem árulták hónapok óta a madárra várva, szal nem kellene tovább gondolni a történetet, gyártani az összeesküvés elméleteket. Egy motorikusan megkímélt példány, gyári fényezéssel, egy bukásnyom van rajta, szal a magyar múltja nagyjából teljesen lekövethető!
Még a zárlat is kérdéses, gyanúsabb a sima kontakt hiba. Majd ha okosabbak leszünk, elmondom, mi volt.
Bandit 400
Bandit 600
Bontódnak!
70/6321-829
Nem must have érzésem van bandittal kapcsolatban, egyszerűen tanuló motor kell, volt egy keretösszeg, és pont. 600-ast fél misi alatt nem lehet venni, de még 400-ast se sokat.
Értem én, hogy ez a kicsi sornégyes nem ideális választás, de attól még hajthatók. Sokan megelégedéssel, szerelemmel használják.
Nálam most annyi a koncepció, hogy 2-3 szezonra valamit, amin elsajátítom az alapokat. Közbe lehet erre is rámegy a fél misi, de mondjuk nem egyszerre.
Lehet hülyeség, de én most igy döntöttem. Elfogadom a véleményetek, biztos tapasztalatból igazatok van, de az is lehet, hogy megoldjuk ezt a gondját, és nem lesz vele más gondom jó darabig.
A motor az ilyen, bármit veszek, benne van, hogy utána ráköltöm az árát újra, ezért használtak!
Örömmel ajándékozzuk meg Degec város díszpolgári oklevelével
Gábor ! egy telot meg ér
A problémát abban látom, hogy még a "tartott"-nál sem tart
Motort szerelemből vesz a legtöbbünk. Utána persze remek ideológiákkal alátámasztjuk, hogy miért a miénk az egyetlen helyes döntés. :-)
DaFace írásából arra következtetek, hogy kialakult nála a must have érzés ezzel a kisBandittal kapcsolatban. Ne is próbáljátok lebeszélni!
Mindenkivel megesett már egy pár "disco baleset", nem? Eljön a reggel, mikor rájössz, h vállalhatatlant tettél, de amíg tartott élvezted. Hát ez is ilyen!
DaFace! Hajrá nyomassad ezerrel a gépet, hisz a motorozás a lényeg. És ne felejtsd, h itt mindenkit a jószándék vezetett a tanácsokban, hogy nem kelljen tanulópénzt fizetned!