amugy van vagy 5-6 darabb amit servizelek és szépen rendbe is tetem öket persze ide sorolom a rf-et is / DETÓ /
ha van gazdálya finom kis gépek csak nem szabad velük pergetni .. érted Balázs ?
hát nem kötekednék de a harmincegynahágy motor mokolás évemben még ekora baromságot én sem halotam a SERVIZ nagy betükel tapogatozik ......... azt sem tudja mia baj !
a Suzuki holosnál vet a fiam egy gigxert a FŐ szerelö nem tudta be inditani a w 1100 et igaz elöte két szerviz is kudarcot valot valojában ezzert volt kurva olcso ......... .. Következö Ezt mondta szoszerint .
VAGY A VEZÉRLÉS MENT EL .............. mondom neki meg nézted ? ... NEM
Vagy ÉS KAPASZKODJATOK :::: a FŐTENGELYEN az ék biztos elnyirodot és nem a helyén kapja a gyujtást......
na gyererekek ........... ez egy szakszerviz és fö fö szerelö ilyenekel kábitja a még hülyébeket
Soha nem akartam 400-as vagy 250-es banditot venni, tehát értelemszerűen soha nem kerestem rá a témára. De azt azért már Én is tudom, hogy ezeket a lehető legnagyobb ívben kell elkerülni. Szerintem megszámolni sem lehetne hányszor le lett írva már ez itt a fórumon. Aki azt írta hogy a legjobb lenne vissza vinni az tényleg egy komolyan vehető jótanácsnak szánta és nem piszkálódásnak.
Örülök, hogy jól szórakozol az esetemen!
Nem arról van szó, hogy egy lepukkant motort kell feltámasztani! Hozzáértővel vettem, jó állapotban van! Nem füstöl, nem dob kéket, szépen szólnak a hengerek stb. karbit tisztitottak, szinkron is volt.
Egyedül az a baja, hogy állás következtében valami eletromos zárlat vagy oxidáció vagy valami következik be ennél a tipusnál, ami miatt eldobja a gyújtást! Erre kérdeztem csak rá, hogy nem-e tud vki infót róla. Olvastam olyat is, hogy 400-asnál vki inditórelét cserélt, és úgy jött rendbe neki, de elvileg annak nincs köze a dologhoz....
Mindenesetre visszaadnom nem kell, mert visszaküldtük nekik, ha nem oldják meg a gondját, értelemszerűen elállunk a vételtől, és jöhet vissza a pénz!
"A szervíz keresi a hibát, de a rossz időben egyenlőre nem tudják úgy bemelegíteni a motort..."
Ezen úgy röhögtem, hogy majdnem kiöntöttem a kávém.
A következőt csináld. Kérd vissza a pénzed, és add vissza a motort. Ezt addig ismételd, míg így nem lesz. Vigyél ügyvédet is, ha kell. Ezek a szerencsétlen kisbanditok túlvannak mindenen, amit motor megkaphat az élettől.
Tasi feltámasztja Neked tetszőleges műszaki állapotból, de ez akár a vételár újbóli ráköltését is eredményezheti. És nem azért, mert drágán dolgozik.
Sziasztok!
Múlt szombaton vásároltam egy gsf250-et egy kereskedésben.
Az előző hölgy tulaj valószínűleg esett vele, és többet nem mert ráülni, 2 évig nem is csináltak műszakit rá, szal sokat állt.
Hideg indításnál ugyan második-harmadikra kapja el, de szépen jár, motorikusan minden ok vele.
A kálváriánk hazafele kezdődött:
A bemelegedett motor váratlanul leáll, elveszi a gyújtást!
Esetleg tudtok segíteni, mi okozza ezt az elektronikus hibát? Olvastam régi hirdetésben is, hogy más is járt így kis bandittal, és úgy árulta.
A szervíz keresi a hibát, de a rossz időben egyenlőre nem tudják úgy bemelegíteni a motort...
Aki képben van ilyen hibával kapcsolatban, az légyszi segítsen, hogy hamar birtokba tudjam venni a vasat!
Sziasztok!
Egyenlőre csak beköszönök meg szétnézek mert egy másik fórum elég "lapos" számomra. :)
Egyébként használt-bontott dolgokat lehet venni itt az oldalon? :)
akkor ez valoszinű hogy az utolsó széria és USA model oda szálitotak madár riasztáshozz és kártevök riasztásáhozz kerepelö gsf 600 okat nagy terhelésre még pufoktatnak is hogy a szorgos amcsi gazdának ne hogy már le zabálják a madarak a kukoricát .................vicikéztem
ha van gazdálya finom kis gépek csak nem szabad velük pergetni .. érted Balázs ?