nem erőszak a disznótor ! mégha itt néha annak is tűnt mikor elfajultak a dolgok és mindenki bizonygatta hogy mi a jó meg mi nem , nem kell senkire ráerőszakolni a saját hülyeséget nekem van egy véleményem hogy szerintem jó de ettől függetlenül másnak más helyzetben meg lehet nem , döntse el mindenki hogy neki mi a jó
Mondjuk ha elérem egyszer hogy a gyerekek nagyok lesznek és nem rajtam lógnak, lesz időm motorozni is, akkor lehet, hogy szükségem lesz szíjhajtásra, kardánra vagy olajzóra. De így, hogy hat év után is csak elővigyázatosságból cseréltem láncot, azt is főleg a trehányságomnak köszönhetően, szerintem nem égető a téma...
Sem fújkálni ne,m szeretek, sem olajazót venni, felszerelni, olajat tölteni bele, meg olajat a motorról lemosni. Motorozni szeretek, de arra sem nagyon van időm. Ha valaki 50 euróból rávarázsol a motoromra egy olajzót (lehet felőlem háromszorosa is az ár), beállítja, megmutatja mire kell figyelnem és mikor és hogy. Akkor legyen. különben nekem nem éri meg a macerát. fújni tényleg csak 30 másodperc alkalmanként. A kesztyűket felvenni több idő...
sima scottoiler van a gépen , úgy vettem , kék scottoilt rakok bele annyit variáltam vele hogy a nagylánckerék aljáról átraktam a cső végét a a lengővilla teteje fölé ahol a gumicsúszka van elöl (próbáltam egy duplacsöves fejet is de nem jött be) sokszor meglehet venni 50 ejuró körül akcijóba a lajosból szerintem ezzel van a legkevesebb macera mondjuk lesznek pettyek a felnin meg sokszor a rendszámtáblán is de én eresztek is neki , nálunk koszosabb az út mint nyugaton hadd csapja le, egy szezon alatt kb 3 deci olajat spriccelek szerteszéjjel persze ha jobban szeretsz fújkálni akkor fújkálni kell
Sziasztok! Új vagyok. :) Eddig egy kawasaki er5öm volt, tavaly eladásra került külföldre költözés miatt, tegnap viszont vettem egy gsf600s-t. Lehet hogy lesz pár kérdésem a közeljövőben, elsőre viszont azzal kezdenék hogy tud-e valaki jó motorkulcs másolót. :) Az előző tulaj elhagyta a pótkulcsot.
Az én fapados 6300Ft-os olajozóm is teljesen jól teszi a dolgát, nagyon örülök neki, jó beruházás volt. Az utántöltésen kívül semmi dolgom vele. Azt meg 1500-2000 km.-ként kibírom.
Mar viszavonultam.
100 òràkat toltottem fejlesztessel, tervezessel, epitessel, beszerelessel...bar lehet ebbol innen nem sok latszott...
Mar letettem gyozkodesrol, neha kiallok a munder becsulete mellett, ha tul sok baromsagot olvasok, meg irasban tudok-szokok tanacsokat adni, ha valaki megreked legtobbszor privatban, mert itt mar mindenkit minden irital, meg annyira kibebaszott lusta mindenki, hogy semmilyen kutatast, keresest nem vegeznek, hiaba van sokadszor leirva a recept, okossag. Meg kicsit unalmas mar a laikusokkal partalan " vita".
Hozzád K.István nincs túl messze. Neki vannak erre ötletei, de mindegy is. Akit nem izgat a dolog, nem vágyik a MEGVÁLTÁSra, annak mindig lesznek indokai arra, hogy miért NEM. De nincs ezzel semmi baj, ha nem érzed, hogy változtatni akarsz, akkor valószínű, hogy nem is akarsz és tök jól el vagy a mostani állapottal. Én csak szerettem volna nyitni egy új alternatívát, ahogy én oldottam meg és az jó volt. Ennyi. Ha neked jó így is, ahogy van, akkor minden rendben, peace & love :)
Nem tudom mibe kerül az automata olajzó beszereléssel, de tippre több mint egy lánc. Pucolni nem szoktam, befújni (fél perc) meg kb. minden motorozás előtt, vékonyan. Ennél kényelmesebb dolgot el sem tudok képzelni,. Mert tegyük fel, kitalálnám, hogy szeretnék egy olajzót. Jó de akkor milyet, honnan? Mire ezt végigfutom, több nap olvasgatás, agyalás. (én mindent meggondolok). Majd ki szerelje be. mert hogy én nem, az tuti. Soha nem csináltam és nem is szeretek kísérletezgetni. itt ahol én élek, egy motorszerelő óradíja 80 Euró. Aztán állítgatni, hogy kenjen is, de ne a felnit, meg a motort, stb. 6 évig leszartam, összesen rászántam a láncápolásra ha 5 percet, vagy tízet. Cserébe kellett vennem egy láncot. én ezzel tudok élni...
Nem.
Spúr vagyok de szerintem a baj a rövid láncvédő.
Mikor megtoldottam enyhült de nem szünt meg.
Az áttörést a csökkentett mennyiség lett volna de annyit meg nem tudtam csökkenteni ami elég lett volna.
Még tökölhettem volna szűkítőkkel de egyenlőre megálltam.
Majd ha lesz új gép lesz ujra project.(valszeg scott E-system utlok forrasztani)
A következő egyévben kibirom az új láncal azt a 4-5e km-t.
Igazából így fölötte valamiért nem szimpi hogy porlad szanaszét.
Nem úgy van hogy a menetszéltől mindenfelé megy?
100 òràkat toltottem fejlesztessel, tervezessel, epitessel, beszerelessel...bar lehet ebbol innen nem sok latszott...
Mar letettem gyozkodesrol, neha kiallok a munder becsulete mellett, ha tul sok baromsagot olvasok, meg irasban tudok-szokok tanacsokat adni, ha valaki megreked legtobbszor privatban, mert itt mar mindenkit minden irital, meg annyira kibebaszott lusta mindenki, hogy semmilyen kutatast, keresest nem vegeznek, hiaba van sokadszor leirva a recept, okossag. Meg kicsit unalmas mar a laikusokkal partalan " vita".
Spúr vagyok de szerintem a baj a rövid láncvédő.
Mikor megtoldottam enyhült de nem szünt meg.
Az áttörést a csökkentett mennyiség lett volna de annyit meg nem tudtam csökkenteni ami elég lett volna.
Még tökölhettem volna szűkítőkkel de egyenlőre megálltam.
Majd ha lesz új gép lesz ujra project.(valszeg scott E-system utlok forrasztani)
A következő egyévben kibirom az új láncal azt a 4-5e km-t.
Rendesen csíkozta a gumit.
persze ha elzártam nem.